Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Hele jsou tam Clinte takové plastové "pružinky", ty musíš pod tu kostičku s písmenkem položit tak, aby pružily, když je dáš obráceně lehnou si na desku a to je špatně, taky bývají v horních rozích zacvaknuté přímo na desku a je volná jen spodní část, no a pak jen nacvakneš čtvereček zpět  :kol-47:

 

Pokud jsi něco neulomil, tak to musíš dát hravě zpátky zase, je to jen o tom, tam dát dobře tu "pružinku" nebo nevím jak se tomu říká těm plastovejm nožičkám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši díky, klávesnice by stála 1200Kč. Stringo: už jsem několik klávesnic měl rozkuchlejch a vždycky jsem věděl, ak ty klávesy nacvaknout, ale tohle je "Pakárňáckej" hlavolam, žádné pružinky, jen tlačítko a z toho vysypané dva plastové paznehty :)  jakoby rámečky...ale vůbec nevim, jak to má fachat. Navíc ven to šlo poměrně ztuha....snad jsem nic neodlomil. V nejhorším to poletí :D

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Clinte to je to co mám na mysli, ty by měly vypadat takto nějak"

 

http://www.nbservis.cz/vypadla-klavesa-nebo-dve-zadna-katastrofa/

 

prodávají i jednotlivě ty pružinky a tlačítka, že by tě to nevyšlo na 1200,- ale "jen" na 100,-   ale možná tam nic ulomeného nemáš a podaří se ti to nasadit podle toho obrázku  :kol-28:

Editováno: , autor: Stringo
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvrdá palubovka mi zrovna nevadí, pokud je dobře postavená nevrže atd. Což alespoň u Rapida se říci nedá, sem tam si to vrzne. Tapec dveří jak se prohýbá, drží to tam snad silou vůle, když na to zaklepeš tak je to jak tapec z čínskýho auta - bakelit. A to je jedno zda-li se jedná o O3 nebo Rapida, je to úplně stejné. To např. u Thálie, že ji budu zmiňovat, taky levné řešení, ale je to pevný plast, navíc tam kde se dotýkáš to má textilní výpln, jak bočnice, tak pod madlem na předloktí. U Skody Ti dají levnou koženku a dělají z to´ho zázrak.

Uprimne zas musim rict, na tapec dveri jsem nikdy neklepal :D, to musim zkusit a i v Hyundai :D, co ja se tu nedozvim. Co jsem zkousel, tak jestli mam mekcenou vrchni cast tapecu na zadnich dverich. A to bylo tak vse.

Hele já sem velký kritik OIII, ale zároveň sem taky realista, jaké jiné auto v téhle třídě je podle tebe dobré? Hodně sem zkoumal i jiná auta a jediné co je z mého pohledu lepší je golf, ale k čemu to je když nedělají pořádnej motor na benzín? Leon je to stejný co OIII, ale uznávám, že vychází lépe cenově. Třeba takovej Peugeot 308 je úplně k smíchu - zlatá OIII.

Tak kdybych dnes chtel nove auto, tak se znovu zopakuji, poohlednul bych se po Seatu, asi Leon nebo Toledo. Clintuv bracha Leona privezl, neco bylo lepsi, neco horsi nez ve Skodovce. Co mi ale za tu kratkou chvilku vadilo, byl zas prostor na loket u tapecu, je tam jen tvrdej plast. To by me od koupe odradilo, pokud bych nevymyslel co tam nalepit. Pak taky dalsi kandidat je Golf, opet levnejsi nez Octavie (pravda, je mensi - ale 03 je na me uz velky auto a na jezdeni do prace a parkovani v Praze to neni uz ideal, cili za mne no problemo). No a pak zbyva konkurence, Kia a Hyundai. Zde mi vadi hlavne benzinove motory a bojim se servisu + cen dilu. Hyundaie uz mam, takze uvidim jak je to horky a treba za 3 roky budu mit i30.

tak ten litr na 10tis bych ještě bral, ale co má Clint, že někdo má nádržku na močovinu Adblue a Clint aby si pořizoval nádržku na Adoil, tak to je děsivé. Ale zase toto je Extra Super Long Life, olej pak tím pádem nemusí měnit prakticky nikdy, jen filtr.

Ty jova to je vlastně dobré řešení, domontuje se nádržka na 10 litrů a s čerpadýlkem, když se rozsvítí žlutá olejnička samo to doplní 1litr oleje a žádnej stres a na servis oleje se nemusí, jen dolévat olej do nádržky, jako vodu do ostřikovačů. Kurva, hned bych mohl jít dělat šéf konstruktéra do Bolky.

Sice bys nejezdil ma vymenu oleje, ale na proplach motoru :D, to se zas neboj.

Ten Leon má taky hnusnej papundekl namísto tapecu dveří. Radius tady zase předvedl vrchol demagogie - hledá nějaké trčící šrouby v motoru, nebo co a přitom tapecu dveří se člověk dotýká a hledí na něj pořád, zatímco většina tamtěch kravin je absolutně nicotná, neviditelná a ničemu nevadící. Tvarově je dejme tomu OK, ale použitý materiál je prostě shit. To snad i dveře ve Feldě vypadají lépe. To jsem si nemyslel, že bych toto někdy mohl vyslovit u nové generace Octavie. Ale je to tak, bohužel.

Hele vim ze mas na me alergii, ale ty jezdis Need for Speed (drifty, cili koukas bocnim okynkem)? Ja tedy ne, tudiz prevazne koukam dopredu a vidim neustale palubku a to okolo pred celnim sklem. Tapec na dverich vidim obvykle 2x za jizdu na 5s a to pri nastupu a vystupu z auta. U 03 to umocnuji male velke zrcatka takze se pekelne soustredim pri prejizdeni pruhu jen na ne, takze zase nemam sancu videt tapec. Obecne si fakt nepamatuju, kdy bych koukal za jizdy na dvere, kdyz odbocuju apod, tak se opet venuji rizeni a je to situace, ktera si pozornost vynucuje. U jizdy vpred uz ne pokazdy clovek dava takovy pozor a rozhlizi se po palubce, cvaka si maxika, radio apod. Ale chapu, ze ty kdyz odbocujes, tak si hladis tapec a koukas na nej. Dokonce i ta klicka uprostred niceho me tak nevadi, protoze na dvere fakt nekoukam. Za to kdyz lezu do kufru a vidim tam diru az do prd., protoze tam neni zaslepka, to me fakt vytaci, pac je to dalsi posun vzad. Na sroub v motoru si stezoval i Tomik, takze nejsem zase sam. Ono kdyz bys to auto treba sel realne koupit a nechal by sis ho na tyden pujcit, tak bys treba poznal sam... jednou zkusebni jizdou na nic neprijdes, kor kdyz ani nehledas, protoze nemas o to auto zajem. Ja ty vady nachazel postupne asi tak mesic. Nektere se ukazaly za 5 min (srouby pod volantem, ktere na tebe na zadni sedacky primo krici), jine az tyden a dalsi az po mesici - sroub v motoru.

Mam i pozitivni zpravu, spini se tomu min motor, to pridane tesneni na hauptne (okoukane od nas) k necemu je. No ale to me zas tak moc netrapi :D. Hyundai je na tom mnohem lip.

Hele Pawouku, rikal jsem ti tu radu nebo jeste ne. Pokud nebudes akceptoval nazory ostatnich, tak s tebou nikdy zadna zenska nevydrzi, vztah je o kompromisech. Tak ted uz nemusis premyslet, proc to nikdy s zadnou nevyslo. Zatim mi prijde ze jen ty mas svatou pravdu a nikdo jinej, proto ti davam radu do zivota k zamysleni.

Ps:

Tapec u 03 jsem take kritizoval a ihned jste me utirali, prohledejte vlakno... ale to je opravdu to nejmensi, co me trapi na tom aute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci, musím s Radiusem ohledně těch "vychytávek" vlivem šetření souhlasit. Jsou to sice maličkosti, které nevadí provozu, ale když jde člověk pro auto, tak by chtěl taky aby to nějak vypadalo, navíc ještě když se bavíme o autech s cenovkou nad půl milionu a ve vrcholných výbavách sahající až k 800 000,- (pochybuji že u L&K to bude dotažené k dokonalosti)... Je to jako když si půjdete koupit novou televizi a budou na Vás z boku z rámečku čumět nekryté vruty, nebo bude podstavec nalakovanej jen zpředu a vzadu to bude základovkou...

 

To jsou opravdu věci, které by se neměly objevovat v téhle cenové kategorii vůbec. Pochopím to u Kia Rio za 299 000, že tam otevře děda kufr a světe div se, červené Rio je zevnitř šedivé (jelikož to nemá vůbec tapec kufru, je vidět plech a ten je světe div se jen v základovce)...

 

Takže pokud to Radius takhle prohlédne a najde takhle viditelné anomálie, má v tom pravdu a já s ním musím jen souhlasit... Já třeba vzadu nikdy nejel a ani bych si šroubů nevšiml, ale jakmile jsem šel uklízet firemní Octu, hned jsem se kouknul a je to fakt strašný (ano nejezdí to na to, ale jak jsem již psal o té televizi)...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že si těch šroubů všimnul jenom Radius a Stringo, jsou pro ostatní neviditelné, tudíž nepodstatné. Mně nejvíc zajímá, jak to vypadá v prostoru řidiče, kde holt ten tapec je v jeho bezprostřední blízkosti. Šrouby někde v motoru, nebo pod volantem, či nějaká záslepka kdesi v kufru jsou mi ukradené. Na foru jsou již desítky majitelů OIII a prakticky nikdo si na to nestěžuje. Jen Radius, který ovšem nevypadá, že by si ji šel koupit a šťourá drobnosti, namísto toho, aby si uvědomil, jaké technologie jsou v autě použity, o kterých se té naší OII ani nezdá. Tak nevím, o co mu jde - řeší prostě nesmysly, které skoro nikoho nezajímají. A jestli je někdo ochoten vysypat za OIII 800 tisíc, je to jeho problém. Já tyto peníze za škodovku nikdy nedám - prostě proto, že pro mě nemá tuto cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych k tomu dodal - někdo hledá chybu za každou cenu a někdo jezdí. Na každém autě by se toho dalo najít... A jak jistě víte, i mně se na OIII fůra věcí nelíbí, takže to není tak, že bych ji nějak bránil.

Clinte, mrkni se na OC do sekce motoru 1.8 TSI, je tam jeden a taky mu to žralo olej. Už má po opravě, dal tam fakturu z autorizáku.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posušně hlásím prase sežráno. Nějak mi špatně trávilo a tak to trvalo skoro do rána.

Clinte, kup k ntb za 100,- klávesnici z bazaru a máš klid. Alespoň uvidíš na ťuflíky

Asi je nejvyšší čas odnést autorizáky do pekel a zkusit jak to chodí u našich sousedů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem koukal na wv klubu na stránky autohaus Pirna. Prý tam je někdo kdo umí po našem. Všeobecně se tam snaží mít čechy, protože je o jejich služby čím dál větší zájem.

Ps: kupujem A8 a odpovědi od dealerů jsou: nemáme zájem. No coment. Kéž by chcíply hlady.

Editováno: , autor: motosman
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem koukal na wv klubu na stránky autohaus Pirna. Prý tam je někdo kdo umí po našem. Všeobecně se tam snaží mít čechy, protože je o jejich služby čím dál větší zájem.

Ps: kupujem A8 a odpovědi od dealerů jsou: nemáme zájem. No coment. Kéž by chcíply hlady.

Jak nemají zájem? Oni vám ji nechtějí dodat, nebo co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co vim tak treba u BMW oproti CR nebe a dudy. Dily dokonce levnejsi, prace o malinko drazsi, a pristup nebe a dudy. Co neslo vyreklamovat tady, slo tam. Chce to ovsem umet dobre nemecky.

To neni pravda, ceny jsou priblizne stejne, ale pristup a terminy jsou nekde jinde. Cekaci doba na dil v BMW CZ jsou nekdy az 4 pracovni dny, v DE ho rano objednaji a odpoledne nebo druhy den rano ho maji k dispozici. Jezdim do BMW v Drazdanech servisovat, jezdil jsem i s VW a AUDI do Drazdan, protoze u nas v Teplicich jsou idioti.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...