Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

tech 74kW jede celkem pekne a jde to dobre cipnout skoro ke 100kW a toho bych se rozhodne nebal. Blok motoru v tom neni ten pruhlednej, kterej davaji ted, ale jeste poctivej poradnej kus.

 

za prve - psal jsem, ze nemam rad logo RS tam kde nema co delat - a to si myslim porad.

a klidne bych si to koupil, protoze tohle auto bude jezdit i az tva soucasna O2 i budouci O3 a dost pravdepodobne i budouci O4 umrou a odejdou do automobiloveho nebe...  :kol-46:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem na ni koukal, nejaky kosmeticky vady, sedacka ridice je hodne oskliva, jinak je takova normalne ojeta.

A dneska jsem byl prebirat auto, mno a nejak se jim to nepovedlo. Sice jim sedi dvere a blatnik, dokonce uz i vicko nadrze ma stejnou barvu, ale brutalne nesedi naraznik. Sice se mi snazili sdelit to, ze abych lak videl spravne jak je, mam na to koukam metr od auta a primo kolmo. Tak jsem jim rekl, ze to proste barevne nesedi. Spis me fascinuje, jak moc to zkousej okecat... Takze se dale vyvazim ve Skode Yeti :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi má možná pravdu, jen asi nebude kam s tou Oct. jezdit, neb v době O4 (  a dost možná i O3) budou tyhle "neekologické" vergly ze silnic na popud koncernu zakázány.... :kol-32:

Editováno: , autor: KDB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@kozák má tam RS nálepku, takže je to RS :D Furt si mě nevysvětlil, jaká lampa si koupí na 4 letý nájezd 18000km naftu a garážuje to.

Tenhle motor už tak slavnej není a tourky se daleko víc ještě ojebávali. zlatá rotačka 81kw nebo 66kw, to sou držáci.

Tourky se dělali s těmi hroznými zpětnými zrcátky a měly RS nárazník a křídla.

 

@johny sedačka se dá vyreklamovat, takže no problém. a dělá to každá... kosmeticky vady má každá, protože tam není už lak.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co je ekologicke  na autech ktere  vydrzi  tri roky  a musis  koupit nove,nejake  Euro normy  sou jen kecy bruselskych kretenu ,za vse muzou jen auta,  ale  lodni doprava  a letecka  to se neresi.  To mne na to stve

 

 

Ozi  je to Euro 3.  

Editováno: , autor: PANCHO
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo todle auto mi vykouzlilo asi největší úsměj na tváři, budu na něj vzpomínat víc než na nějaké RS...

 

Škoda že jsem se neprojel na těch 17", ale díky nim ho koupily Áčka za docela dobrou cenu..

post-40937-0-68298500-1421139444_thumb.j

post-40937-0-87080300-1421139701_thumb.j

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta nemas pravdu, neni to presne jak pises, rs look se dal za doplatek uz i na konci vyroby v ramci nekterych modelu. Mohl si to koupit treba nejakej duchodce nebo tak - to nevim a soudit to nebudu. Navic u tour by tenhle motor byl jasna volba, protoze pak byla moznost beznin 1.6 a ten je v OI podle me totalne o nicem.

 

Pancho diky za doplneni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je vidět že si s tou 1.6 nikdy nejezdil a asi neumíš jezdit(je o dost lehčí, to tdi vyndá uplně napohodu).. Ten motor není vůbec špatnej a rozhodně spolehlivější než nějaké přitroublé PD(i když říkám že není špatné, ale na rotačky to prostě nemá). je možný že máš pravdu s těmi rs nárazníky, je to stejně jenom nárazník a tamta lama si tam nalepí RS logo aby to bylo víc cool nebo co.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to zas tak suprový taky nebylo, neustale odcházeli ložiska, 3x váha vzduchu, jednou upadli silentbloky motoru, pak turbo ale to je spotřebka... pak na zadních oknech 1x spadl ten mechanismus, fakt bylo super jet 100km s otevřeným oknem...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jsme služební O1 combi 1,6 MPI - 77Kw myslím a nemohu říci, že by to bylo líný nebo tak. jezdilo to pěkně. Pravda s těma nynějšíma Vašema se to nedá srovnávat, ale na svou dobu to jezdilo pěkně. Měli jsme i 1,8T 4x4 a to byla pecka, jen pod 9 litrů nešla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto, přesně, jako by si četl můj seznam až na to Turbo, to drží do dnes (ale dvouhmotňák zase). Já s ním najel 140tis a měl jsem jí 7 let. Váha odešla jen jednou, ale ložiska, silentbloky, a přední kotouče brzdový jak na běžícím páse. Jo a furt praskaly zadní brzdový prasátka - tato záhada se nikdy nepovedla rozluštit. Néé, už přestávala být spolehlivá a vyžadovalo by to větší investice, zase při pohledu zpětně, pořád asi né takový jako Clintův motor po 4 letech a 100tis. Motor byl chiplej a na ten nedám dopustit co se spolehlivosti týče (jiný je jízdní projev atd.)

Akorád ta tvoje stříbrná dostala pusinku zase. Nebo spíš dala pusinku.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johnny, notoje slusna prace, tak mas aspon tu 1.8 TSI v plne? :)

Je to 2.0 tdi, 110ps a 6gang 4x4. Vybava takova normalni, malej kozich, parkovaky atd.. Co bych doplnil je el. stahovani zadnich oken, xeny a tazny... Jinak se mi s tim jezdi velmi dobre, nic to nezere. Jeste sem nepotkal Octavku, ktera by mi v zatacce ujela :-P jen proste to rovne moc asfalt netrha, ale to me netrapi ve vysledku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johnny, tak tobe to staci, to je mi jasny... :) jedes ve ctvrtek na caj o pate?

 

 

ja nevim co jste s tema octama delali, my meli rotacku s najetejma cca 300tkm, kdy nam i ukradli. Turbo odeslo ve 270tkm a to proto, ze tata to tocil od nova za studena, protoze to neresil a je mu to i ted jedno.

 

kokto, i ty PDcka maji dvakrat vyssi zivotnost nez CR motory podle me, s rotackou to samozrejme nejde srovnavat, ale zase u rotacky neni takovej potencial na vytazeni vykonu. Jinak treba babka ma tohle PD ve fabii a najeto po 15 letech 180tkm a naprosta spokojenost, zive auto apod.

 

Sbenzinem 1.6 jsem jel parkrat, dokud v tom jel clovek sam / ve dvou tak dobry, kdyz se auto plne nalozilo tak to nejelo - aspon to konrektni, mnohem vetsi vliv kopcu apod. Porovnaval jsem v te dobe se 66kW TDI a to proste jelo porad. Dvakrat vyssi spotrebu benzinu bych ani neresil... Nerikam, zevsechny byli spatne nebo to obecne byl spatny motor, naopak nema to turbo = vydrzi veky, ale proste neoslovil me...

 

edit: jo a ta 1.8T to je super motor, na ten nemuzu rict nic proti, jen snad ze to zere travu kolem silnice, ale tak jinak to byla super hracka... ;)

Editováno: , autor: Ozi Toretto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johnny, tak tobe to staci, to je mi jasny... :) jedes ve ctvrtek na caj o pate?

staci mno, tenhle typ auta nepotrebuje litat nizko pri zemi, navic to velmi dobre podvozkuje a to je pro me nejhlavnejsi  :kol-28:

 

Jinak nedorazim, tyhle caje jsou pro me v naprosto sibenicni terminy... ja mam cas nejdriv v osum behem pracovniho tydne a vetsinou ani to ne. Navic se jdu kulturne vzdelavat se svou krasnou a drahou polovickou do divadla  :kol-21:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...