Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Teď si řikám, že jsem tehdy měl vzít od známého toho Supa. To se mi ovšem ještě okta tolik nesrala. Mohl jsem mít 125KW chrochtu a drandil bych si jako baron. Nojo, te´d už je pozdě :(

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Huri, ta je krásná, i když taky Tour. Též se přidám - může mi někdo říct proč jsem jí prodával?

Panove moment.... jestli jsi mel Petre Tour, tak jsi rozhodne nemel 2002, ale min 2004 (proste az po skonceni vyroby 01) a pak je mozne ze stare rotacky davali s dvouhmotou, pac "stejna" byla v 02. Tady lakujes. Stojim si za tim, ze do 01 a motoru s rotackou byly jednohmoty. Dvouhmoty maji az motory 1.9 TDi PD, kam spada v 01 pouze Combi a to tusim jen vyroba 2002 - 2004 a 96Kw. U Tour je mozny vse, kazdopadne od 2006 plati norma eu4 cili od te doby uz jen PD a urcite jen dvouhmota. Ty 2 roky mezi 2004 - 2006 je mozne vse, v ramci uspor (lepsi vyrobit/pouzit pouzivanou dvouhmotu nez vyrabet zakazkove jednohmotu a spojit s rotackou, ale moc tomu neverim, dodej Vin a rozstipnem to). A tusim 2010 je smrt pro 01 kvuli nastupu eu5 a tim dochazi k vyrobe 02 Tour s motory eu5, cili jen 1.4 a 1.6 mpi a jen 1.6 TDi CR (nafta ale nebyla v CR dostupna v nemecku to kupovali ve velkym).

Tim jsem odpovedel i na dotaz, co je v O1 Tour za eu normy. Tusim jeste ze kolem roku 2000 zacala platit eu 3, cili 01 se da sehnat od eu2 - eu3 (snad stejne jako felicie) a Tour eu3 - eu4.

Potom se nedivim, zes vylagroval spojku u 150tis buh vi, co tam davali. Rozpoznavaci znameni Tourek jsou zpetna zrcatka z Fabie 2, hezky lak (technologie pokrocila a Tour 04 ma hezci lak nez plnotucna o1 02) a volant tusim z 02 pred FL. Co tam davali za zrcatka pred F2 vi buh, ale skoro bych tipl ze to budto byla premiera a nebo spis, cpali tam puvodni a prava ty malicke, ktere nikdo nechtel.

Tak jsem na ni koukal, nejaky kosmeticky vady, sedacka ridice je hodne oskliva, jinak je takova normalne ojeta.

A dneska jsem byl prebirat auto, mno a nejak se jim to nepovedlo. Sice jim sedi dvere a blatnik, dokonce uz i vicko nadrze ma stejnou barvu, ale brutalne nesedi naraznik. Sice se mi snazili sdelit to, ze abych lak videl spravne jak je, mam na to koukam metr od auta a primo kolmo. Tak jsem jim rekl, ze to proste barevne nesedi. Spis me fascinuje, jak moc to zkousej okecat... Takze se dale vyvazim ve Skode Yeti :-)

Co mas s autem? Si ho zboril?

Edit:

odhlucneni 01 Tour bylo mizerny (jako v 02 Tour), cili by me zajimalo, jak to PD bylo snesitelne kdyz o2 byla na lepsi urovni a lidi hluk PD motoru reklamovali... cimz se nedivim proc ma Clint averzi k nafte, kdyz mel dieslovou Tourku. Ale nechapu, proc hazi spinu i na Superba 1. Tam to muselo byt vpoho i pres ty PD motory.

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to zas tak suprový taky nebylo, neustale odcházeli ložiska, 3x váha vzduchu, jednou upadli silentbloky motoru, pak turbo ale to je spotřebka... pak na zadních oknech 1x spadl ten mechanismus, fakt bylo super jet 100km s otevřeným oknem...

Vetsinu veci co popisujes vyresil FL, kecam, vsechny. Zustala jen spatna predni naprava, spatna zadni bubnova (kotoucova byla lepsi? Nvm nemel jsem, otazka), zatuhavajici sterace. Spatne jizdni vlastnosti a co si neodpustim, tak naklapeni a stelovani prednich svetel, vadne zamky (a spinace), doslova katastrofalni zamek na kufr, ktery lze odemknout plochym sroubovakem (Tour uz tam mely misto nej petikorunu).

okna padaj u všech starejch OI i Fabií...v krátké době jsem viděl v servisu už 3x

To mely ale u o1 jen pred fl, drzi to plastove spunty, ktere mlacenim dveri doslova prasknou. FL ma jiz kovove a nesmrtelne - 01 FL jeste vylepsoval a upravoval, ne jak dnes.

Kokto, přesně, jako by si četl můj seznam až na to Turbo, to drží do dnes (ale dvouhmotňák zase). Já s ním najel 140tis a měl jsem jí 7 let. Váha odešla jen jednou, ale ložiska, silentbloky, a přední kotouče brzdový jak na běžícím páse. Jo a furt praskaly zadní brzdový prasátka - tato záhada se nikdy nepovedla rozluštit. Néé, už přestávala být spolehlivá a vyžadovalo by to větší investice, zase při pohledu zpětně, pořád asi né takový jako Clintův motor po 4 letech a 100tis. Motor byl chiplej a na ten nedám dopustit co se spolehlivosti týče (jiný je jízdní projev atd.)

Akorád ta tvoje stříbrná dostala pusinku zase. Nebo spíš dala pusinku.

Jo prasatka, to je kapitola, 2.5 roku a bud prochcavaly nebo ruply perka (jedno jaka cena/znacka). A slovo nebo je zde v matematickem vyznamu - kdo prijde na to, co to znamena?

Ale hovno má pravdu, kastle není věčná. Jedničky sice vydržely hodně, ale když ji máš venku a jezdíš denně, nesmrtelná také není. Motor ano, ale zbytek jde do kopru stejně.

Asi tedy příště zkusíme jinou značku, když nám Škoda už nevoní co? Přemejšlim co a nic mě nenapadá.....Na BMW nemám :)

Seat, stejnej fnuk za nizsi cenu.

Clinte, nam treba octa ani po 12 letech nerezla, a jezdila denne a parkovala venku.

Jinou znacku priste pravdepodobne zkusime, ale sspis proto, ze skoda nenabizi to co me zajima... :kol-46:

kokta, pravda, jen zalezi jak brzo a jak moc :kol-31:

Heh, dalsi prozrel. A co ti Skoda nenabidne? Potrebujes na barak Tatru :)?

a kamarad ma octu 1 z roku 98 stare sdi,najeto pred rokem pres 500tisic,jezdeno v zime v lete,silnice,pole,je to jezedak:) delane rozvody,olej,jednou spojka, a jezdi to furt,

No jenze tyhle ochcavky jsou dost casto (spis vyhradne) ve spojeni social edition a to uz podle me byla lepsi felda (jedinej rozdil je ten, ze felda rezla okta ne, ale felda s timhle motorem aspon jela a mela za ty prachy lepsi vybavu).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už bych si klidně koupil Forda Rangera, ten se mi kurefsky líbí. Akorát že pickup je prostě pro naše podmínky k ničemu, navíc vzadu to má listovky a prázdné to skáče jako koza v petrželi. Měl jsem možnost ho řídit. Ale auto je to obrovské a nádherné ;)  (a to Forda uplně nemusim)

 

post-32269-0-57477000-1421165762_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkoušel jsem konfig Forda Focuse myslivce a s přepl. motorem 1,5 benzín s 183k mi v Titaniu s množstvím sračiček a xenama vyšel na 580tis Kč. To je dobrá cena, možná by dali i něco dolů....( i s vyhř. volantem a čelním sklem )

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...