Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

U nás má jeden kolega v práci toho Kvačkaje, už třetího. Je s ním spokojenej, ale mění auto každé dva roky :D Oni do toho dávají snad jeden benzínovej a jeden naftovej motor, myslím 1,6ku. Ukazoval mi to, ale je to malé auto, nemá to velký kufr a vzadu je také málo místa. Tak oni jsou sami dva, takže OK.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši, brečíte, ale špatně. Nebýt Renaultu, už by tady Nissan dávno nebyl...

On by přežil, ale jen v Japonsku si myslím já. Nikdo Ghosnovi neupíra záchranu, manager je to schopnej, ale ty auta pod ním sou většinou pro fanoušky jako já hrůza a s tím proč sem tu značku měl rád nemají moc společného. Čest sportovní divizi, která produkuje furt jedny z lepších kousků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, GTR je porad spica, rucne montovane motory. Spec.pro GTR je montuje 12 lidi a nesmi to delat nikdo jinej. Je to u nich jako se Sushi, nez je muzes zacit delat, nehdriv 10 let do nich varis rejzi atd. nez se stanes mistrem a tak je to i s tema motorama. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

CSR má pěkné ty tuning díly na všachna auta, stejně tak Rieger. Petře, není to o rychlosti, je to o optickém tuningu, každej se za tebou otočí a můžeš jet klidně 40km/h  :kol-47:

a je to o penězích, tahle sranda na celé auto tě s lakem vyjde na 25000,- jinak je to pěkné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...