Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Všechno má svůj význam, ale ne vynuceně! Zaměstnanci se mají přijímat na základě jejich kvality a umu a ne podle toho, jestli je to běloch, nebo černoch atd. Takže přijdeš na ouřad, a tam bude sedět nějaký Achmed, jen proto, že je odlišný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je presne to co jsem myslel. U nas pracuje hodne cizincu, ale je to dane tim, ze je tam proste potrebujeme. Je to docela velkej problem.

 

Pawouku s tvym nazorem naprosto souhlasim, lide by meli byt do pracovnich pozic prijimani na zaklade zkusenosti a nejakych kompetenci a ne na zaklade rozhodnuti o diverzifikaci napriklad...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi: Tak jestli sem dobře při své pirátské jízdě koukal tak benzina v Říčanech má otevřeno 5-23.

Pawouk: Jeste ke včerejšku. Ghosn jako ředitel Renaultu si pravé Nissan vybral a pak ho i jako jeho ředitel postavil na nohy a to až tak, ze při krizi naopak Nissan zachraňoval Renault, jelikož Evropa byla tenkrát v háji. On pravé Nissan vybral kuli jeho postavení v USA a ve zbytku světa jako ideální investici. Je mi samozřejmě jasný, ze to musel byt tým lidi a ne jen on.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to může jezdit, když tam má svého nejmenovaného kámoše. Který si myslí, že zde nikdo neví o koho jde. :kol-28:

Myslíš kámoše co tvrdí, že už sem nikdy nenapíše a pak tu se studem raději píše za někoho jiného? Ten asi jede taky dobrý modely. Ale bacha je to naše ničím nepodložená dedukce :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten, jehož jméno se nesmí vyslovit, je celkem v reálu ok.

Ještě jsem přemýšlel o tom Nissanu a druhá stránka věci je, co bylo předmětem spolupráce. Nissan gtr- ok. Toť vše. Ale co značka Infinity, která jede a má budoucnost. Navzdory evropským předpisům a ekoteroristům. U Renaultu bych dnes vzal jen motor V6. Samozřejmě benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pancho, ano jinak si myslim brzdi dobre, nejak brutalne jsem to vsak nezkousel.

Nase Nathalka by mohla o odreninach vypravet, v podstate vsechny rohy, nikdy se nikdo nepriznal. No verim ze to nebyl umysl. Ovsem rejha od klice pres oboje bocni dvere uz neverim ze to byl neumysl. Tedy souhlas sekat ruce. Jinak ja vyckam casu a jednou se mi podari nekoho chytnout a ten to pak slyzne za vsechny.

Ten co jehoz jmeno se nevyslovuje jsem myslel ze sem opravdu nechodi.Tak urco by se to dalo overit dle IP adres.

Tak zitra si jdu dp AS pro fungl sterace, cest tem stavajicim z vyroby, vydrzely dlouho a kdybych bebyl puntickar jeste by konec zimy daly. No a pozitri budu mit za smesny peniz origo led osvetleni SPZ z AS za 132 kc/ks. Skoda bud udelala chybu a nebo jsou blazni kdyz v NDilech stoji 800 ks.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokto to mas sice pravdu, ovsem ja myslel tu cenu. Kdyz i dnes nadiktujes cislo ND lampicky tak ti reknou cenu 800, pritom kdyz nadiktujes cislo prislusenstvi viz. moje foto tak ti reknou za tu stejnou lampicku cenu 132. Samotni jsou z toho docela vykolejeni. Verim ze se nekde stala chyba protoze i klasicka lampicka se zarovickou na R stoji 250.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten, jehož jméno se nesmí vyslovit, je celkem v reálu ok.

Ještě jsem přemýšlel o tom Nissanu a druhá stránka věci je, co bylo předmětem spolupráce. Nissan gtr- ok. Toť vše. Ale co značka Infinity, která jede a má budoucnost. Navzdory evropským předpisům a ekoteroristům. U Renaultu bych dnes vzal jen motor V6. Samozřejmě benzín.

 

 

Ano, taky sem ho v reálu poznal jako normálního, ale tady na fóru sem jeho chování nikdy nechápal a nechápu.

 

Pokud by se ten nejmenovaný choval i v reálu jako někdy zde, tak by nejspíš došlo zcela jistě k nějaké inzultaci :kol-67:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...