Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Ke xenonum to nema smysl resit. Staci jen rict, ze obrazek od Johnyx je vyprojektovanej nekde na pocitaci a s realitou ma spolecneho asi jen to, co si tu ostatni mysli - cili neverim nicemu, co si sam nezfalsuju (ostatne, kdyby byl rozdil takovejhle, tak uz to eu zohledni jako pasivni bezpecnost). Nicmene treba v Krusarne se muzem projet (jako spolujezdci) kdyz tam budou 2 stejny auta a jine typy svetel. Jezdim hodne v noci projedte trasu na streetview Decin - Ceska Kamenice (tu jsem jezdil 5let s 01, zde jsem prave zkousel Peugeot 307 SW halogen a Peugeot 307 Break Xenon). Az Xenony budu mit, bude to to nejlepsi co existuje a uz auto bez toho nebudu chtit, prirozene :D. Jinak na ocnim se delaji testy, rika se tomu rozsypany hrach tema jste prosly v pohode a bez zavahani? Videl jsem, jak se na tom lidi trapej a ty cisla nevidej, az na po desate zaostreni, mozna pro ne jsou ty xenony, ale to ani bryle nespravi.

Ozi:

Pak tu mame CVVT a TSi, ano srovnavam a musim to srovnavat, nebo to mam srovnavat s HTP? Delas si prdel? Jel jsi nekdy s tim motorem? Asi ne co. Pokud to srovnam s HTP, tak je vitez jasny predem. Pokud s TSi o stejnem vykonu, tak zde viteze na prvni pohled nevidim a rikam ze ty motory jsou si rovny. Minimalne ve spojeni Fabie x i20. Jedine kde i20 na tom bude hur tak kdyz se pojede do kopce zde pruzne zrychleni je mizerne. Ale zase to vyrona spotreba, palubak ukazuje 5.2l, realitu neznam. U Fabie jsem kolem 6.2l, realita bude 6.5 odhadem. A to ze se atmosfera toci, to je problem? Vadi ti u elektromobilu ze do toho nelejes benzin? Nehapu co ti vadi. Radit? Ty neradis? Sam Kokta tvrdi dokud nejsi v cervenym, tak TSi nejede. S razenim nemam problem, na 50 dam 5tku a jedu... stejne jako TSi a kdyz budu chtit ustrelit, tak podradim. Stejne jako s TSi (psal urcite Pawouk, urcite Kokta). 1.6 GDi nejezdej spatne, ani 1.6 CVVT, ale kdyz je nutna prudka akcelerace, tak podradis. I u nafty a ta ma porad kroutak vetsi, nez TSi. Servis, co s nim. Bylo mi receno ze prvni garancka je za 7tis, pak 6tis a pak se strida 6 a 5tis. S tim jsem do toho sel, pac zkusim tu fintu s olejem - olej vlastni. Navic nejsem ocas, abych jezdil na garancky a pak doufal v nejakou rozsirenou zaruku ci kulanci (a tvrdim to uz leta, to neni ted o Clintovi, fakt ne). Max pojedu 2x a pak se uvidi. ND, cena stejna jako na Skodu, dostupnost dilu.urcite stejna jako na Skodu. Viz moje veci na oktavku ktere byly nesehnatelne (01 i 02) - tvrdim jiz 8mym rokem, ze sehnat pekny dily na Skodovku pomalu nelze, snad jen pres zname.

Zivotnost zarovek, na 01 jsem tusim za 5 let a 70tis menil potkavacku, a asi 2x obrysovku a asi 2x SPZ, 1x zadni lampicku. U 02 za 2.5 roku a 31tis, 2x potkavacku a 1x spz. Felicie za 3 roky (asi tak dlouho ji mame) a nejakych 20tis asi 1x ci 2x obrysovku a 1x spz - jo tak kecam, tam jsem chtel dat ledku a pak to nedrzelo, tak abych nenicil i druhe svetlo, tak jsem vratil puvodni zarovku. Vytahl jsem zarovku z kufru protoze ihned po nastartovani svitila (a po chcipnuti motoru svitila asi jeste 5 min) asi odeslo cidlo. Cili jestli ti zarovky praskaj kazde 3 mesice, tak to byl asi duvod prodeje vozu nebo kupujes nejake nekvalitni zarovky nebo furt vymetas diry. F1 na to trpely tam je problem v Elektrice, Peugeot 307 taky, tam je problem s objimkama, staci dat keramicke a je klid.

Byl jeste nejaky dotaz?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zpráva z roku 2020, aneb z extremu do extremu:

 

Skoda predstavila novou generaci Skoda Octavia. Inzenyri zaroven predstavili nove motorizace z dilny VW, splnujici novou emisni normu EURO 17. Skoda potvrdila vyvoj sportovne ladeneho modelu RS, kde bude vrcholem nove vyvinuty jeden a pul valcovy motor o zdvihovem objemu 0.5l dopovanem 5 turbodmychadly o vykonu 225kW a 540nm. Nova Octavia RS by mela na nadrz ujet neuveritelnych 950km, ve vybave nebude chybet trojice generatoru zvuku, ktera bude muset vygenerovat alespon "nejaky" zvuk, pripominajici, jednoduse receno "auto s motorem".

 

Lexus predstavil pro novou modelovou radu model IS, ktery bude zdobit nova plne hybridni jednotka. zakladem bude atmosfericky benzinovy sestivalcovy motor o objemu 3.5l V6, kteremu bude pomahat 6 elektromotoru. Celkovy soucet vykonu bude 380kW a 630nm. Auto bude schopne ujet 1300km, z toho 850km na elektrinu.

 

na to se tesim :)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to otazka casu, co se elektro/hybridu tyce - a Lexus/Toyota jsou v tom zatim nejdale, i kdyz, bohuzel, strasne slozite po technologicke strance = rizika / na druhe strane jsou to jedny z nejspolehlivejsi aut, takze co ;-) Tesla S je jasny ukazatel, kam se jde az dostat. za to treba BMW i8 ukazuje, co vsechno jde zesrat :)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

 

Konečně to někdo vyslovil. Naprostý souhlas.

 

 

njn, alespoň někdo. Akorát tohle už sem vypozoroval dávno jako asi další lidi...

 

Ano, ve vysokovýkonných vozech a tuplem ve sportovních, by se s tím dalo souhlasit. Ovšem v kategoriích nižší střední třídy a menších (při výkonech maximálně někde okolo 100 kW) už ne. Pokud výrobce nestvoří nějaký nespolehlivý nepodarek, tak tam výhody přeplňovaných motorů daleko převažují nad atmosférou. Osobně bych si v této kategorii pro moje účely využití už žádnou nekoupil (ono už ten výběr také skoro žádný není a ty to se dají sehnat, jsou nejspíš napadeni virem euroemisí, takže jedou na prd). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi jo. Ale. Před Octou jsem měl Omegu A v automatu 2.0 85kw. Větší a těžší. Spotřeba mi nikdy nepřesáhla 10lt. U 1.8 tsi skoro vždy přesáhnu 10lt. Jedinej přínos je větší zrychlení a víc kw v ruce s větší možností poruch.

To nemluvím o Lexíku V8 5.0 4x4 s kterým jsem stejnou cestu, jako s tsi ujel za stejnou spotřebu.

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nerad vám skáču do té technické megadiskuze o světlech, halogenech, xenech a kinder petrolejkách (Petrrr), ale musím rozhodnout termín srazu ;)


 


 


Tak tedy, rozhodli jste v podstatě vy všichni:


 


 


 


Clintův čaj o páté


 


 


 


se koná v pátek 13. února v Krušovicích na obvyklém místě ;)


 


 


 


1/ Clint


2/ Pawouk


3/ Stanmar


4/ Pancho


5/ Motosman


6/ Kokta


7/ Rádius


8/ Petrrr


9/ Tomiikk


10/ Sidcz


11/ Ozi


12/ MichalRr


13/ Hurrikan


14/ Stringo


 


 


 


Kdo dál? ;)


Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ke xenonum to nema smysl resit. Staci jen rict, ze obrazek od Johnyx je vyprojektovanej nekde na pocitaci a s realitou ma spolecneho asi jen to, co si tu ostatni mysli - cili neverim nicemu, co si sam nezfalsuju (ostatne, kdyby byl rozdil takovejhle, tak uz to eu zohledni jako pasivni bezpecnost). Nicmene treba v Krusarne se muzem projet (jako spolujezdci) kdyz tam budou 2 stejny auta a jine typy svetel. Jezdim hodne v noci projedte trasu na streetview Decin - Ceska Kamenice (tu jsem jezdil 5let s 01, zde jsem prave zkousel Peugeot 307 SW halogen a Peugeot 307 Break Xenon). Az Xenony budu mit, bude to to nejlepsi co existuje a uz auto bez toho nebudu chtit, prirozene :D. Jinak na ocnim se delaji testy, rika se tomu rozsypany hrach tema jste prosly v pohode a bez zavahani? Videl jsem, jak se na tom lidi trapej a ty cisla nevidej, az na po desate zaostreni, mozna pro ne jsou ty xenony, ale to ani bryle nespravi.

Ozi:

Pak tu mame CVVT a TSi, ano srovnavam a musim to srovnavat, nebo to mam srovnavat s HTP? Delas si prdel? Jel jsi nekdy s tim motorem? Asi ne co. Pokud to srovnam s HTP, tak je vitez jasny predem. Pokud s TSi o stejnem vykonu, tak zde viteze na prvni pohled nevidim a rikam ze ty motory jsou si rovny. Minimalne ve spojeni Fabie x i20. Jedine kde i20 na tom bude hur tak kdyz se pojede do kopce zde pruzne zrychleni je mizerne. Ale zase to vyrona spotreba, palubak ukazuje 5.2l, realitu neznam. U Fabie jsem kolem 6.2l, realita bude 6.5 odhadem. A to ze se atmosfera toci, to je problem? Vadi ti u elektromobilu ze do toho nelejes benzin? Nehapu co ti vadi. Radit? Ty neradis? Sam Kokta tvrdi dokud nejsi v cervenym, tak TSi nejede. S razenim nemam problem, na 50 dam 5tku a jedu... stejne jako TSi a kdyz budu chtit ustrelit, tak podradim. Stejne jako s TSi (psal urcite Pawouk, urcite Kokta). 1.6 GDi nejezdej spatne, ani 1.6 CVVT, ale kdyz je nutna prudka akcelerace, tak podradis. I u nafty a ta ma porad kroutak vetsi, nez TSi. Servis, co s nim. Bylo mi receno ze prvni garancka je za 7tis, pak 6tis a pak se strida 6 a 5tis. S tim jsem do toho sel, pac zkusim tu fintu s olejem - olej vlastni. Navic nejsem ocas, abych jezdil na garancky a pak doufal v nejakou rozsirenou zaruku ci kulanci (a tvrdim to uz leta, to neni ted o Clintovi, fakt ne). Max pojedu 2x a pak se uvidi. ND, cena stejna jako na Skodu, dostupnost dilu.urcite stejna jako na Skodu. Viz moje veci na oktavku ktere byly nesehnatelne (01 i 02) - tvrdim jiz 8mym rokem, ze sehnat pekny dily na Skodovku pomalu nelze, snad jen pres zname.

Zivotnost zarovek, na 01 jsem tusim za 5 let a 70tis menil potkavacku, a asi 2x obrysovku a asi 2x SPZ, 1x zadni lampicku. U 02 za 2.5 roku a 31tis, 2x potkavacku a 1x spz. Felicie za 3 roky (asi tak dlouho ji mame) a nejakych 20tis asi 1x ci 2x obrysovku a 1x spz - jo tak kecam, tam jsem chtel dat ledku a pak to nedrzelo, tak abych nenicil i druhe svetlo, tak jsem vratil puvodni zarovku. Vytahl jsem zarovku z kufru protoze ihned po nastartovani svitila (a po chcipnuti motoru svitila asi jeste 5 min) asi odeslo cidlo. Cili jestli ti zarovky praskaj kazde 3 mesice, tak to byl asi duvod prodeje vozu nebo kupujes nejake nekvalitni zarovky nebo furt vymetas diry. F1 na to trpely tam je problem v Elektrice, Peugeot 307 taky, tam je problem s objimkama, staci dat keramicke a je klid.

Byl jeste nejaky dotaz?

ke xenonum, testy na ocnim mam bez problemu a reakci mam rychlou, ale videt, ze nevis co porovnavas. ja mam k dispozici jak OIIFL s halogenovejma projektorama a k tomu RS a i kdyz dam do halogenu Osram Night Breaker Plus tak to sviti min jak xenony. Kdyz do toho dam zlutou zarovku tak si pripadam jak kdybych mel slunecni brejle.

 

nechci aby si porovnaval HTP, ale abys porovnaval porovnatelny. Na 1.2 TSI mame spotrebu pod 6 litrama dle tankovani a 6 dle palubaku. Ze kokta rika, ze aut driv jak v cervenym nejede pouzivat jako bernou minci mi prijde jako dobrej vtip, ale nevim cim to je, me to jede i mimo...

ze se atmosfera musi tocit mi nevadi, jen bude kdyz ji budes porad tocit mit vyssi spostrebu nez TSI. Je to dane nejakou vykonovou krivkou, ktera je u obou typu motoru diametralne odlisna prave diky turbu a tedy neni mozne rict, ze ta auta pojedou stejne. Pokud bys testoval a chtel srovnavat, tak musis merit pruzne zrychleni i na stejnou rychlost, jinak to neni porovnani aut, ale schopnosti ridice zakvrdlat a bouchnout tam jinej kvalt.

 

K tem zarovkam kupuju prave Osram NBU. Ono u zarovek hodne hraje roli jaky jezdis rezim - jestli to jsou kratke cesty a hodne rozsveceni, nebo tak. Ale to je i auto od auta, treba otec nemenil jeste ani jednu zadni zarovku, ja uz mam komplet nove...

 

 

 

 

Clinte, pisu si, pokud to vyjde dorazim, jen jeste nevim cim...  :kol-32:

A prosimte nepouzivej tu cernou, zkus si prepnout na tmavej styl a uvidis jaky to je peklo si v tom pak neco precist...  :kol-27:

 

K tomu clanku co postoval Petrrr a videu od Pawouka  :kol-47:  :kol-47:  :kol-47:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi světla jsou inviduální věc vnímavosti jedince. Já nejčastěji používám plné dálkové, abych oslnil kreténa co oslnil mě. Jinak je používám opravdu sporadicky.

Ad benzínové motory. Je to jednoduché. Na určitý objem vzduchu je potřeba určité množství paliva. Čím víc vzduchu (turbo dodá) potřebuji více paliva.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja jsem nic nerozhod, tedy bevim jak jsem se mohl ocitnout ns tom black and white seznamu. Uvidime. Oziho potrebuji, je treba neco kodovat, asi dat zpet vyhrev okna se zrcatky a naopak sportovni rezim brzd, ovsem musim najit nekde navod. Kdyz kokta na me sere. To Ozi je jinej frajer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...