Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

V praxi nepoužitelné. Sám mám jen 18" a je to hrůza.

No já tedy akorát nevím, jak to nacpe do podběhu, protože ty máš sice JENOM 18" ale s vyšší gumou, než mají 18" na OII, tam už jsou pomalu jen slicky. To ty 19" tam snad ani nepůjdou dát ne? Možná tak na scouta  :kol-46:

 

Ale jinak si myslím, že tohle je hodně velké riziko, když bude někdo chtít rýpat, tak na to přijde, ono většinou když chce někdo takovej extrémek, tak v tom všichni hledají nějakou fičuřinu...

 

Dej tam 18" a máš klid  :kol-47:  jinak já měl 18" půjčené a týden ježdění a hned jsem věděl, že to moje jasná volba není, 17" jsou na ty naše OII a hlavně silnice takový snesitelný kompromis.

 

Pouze můj názor, ne rada! :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no po rovny cestě třeba jako D11 se ten sportovní podvozek dá, ale jak vjedete na 2 třídu silnic :D tak to je něco :D balzám na záda :D :D nedejbože když přejdete z audiny, která má vzduch, to je něco fakt...

 

19" bych nechtěl, kravina... hlavně se zpomalí rapidně zrychlení, ideálně max 18" alespon s 40 profilem. já mam 17" a nemužu si stěžovat, i když kdybych měl zapsaný 18", tak jdu asi do nich.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že OIII neni kdo vi jak super s zehlenim silnice, tak nevidim v 19" takovy problem. A to ze by sis je tam nedal ty Clintiku, neznamena, ze je to nejaka saskarna  :kol-31:  Pouzitelnost tech kol je naprosto bez problemova, tady je treba hovorit o nepouzitelnosti nasich silnic

 

Holt nemladnes, je to pro tebe nepohodlne, ale odsuzovat proto ostatni neni na miste  :kol-46:

 

V neposledni rade jak uz jsem nekde psal, design OIII je tak hloupy, ze jakakoliv kola mensi nez 18" vypadaji spis jak dojezdova, takze za me min 18" a pokud nema ve skrini rakev tak klidne 19". A abych te uklidnil uplne, na tech 19" za tim taham vozejk a jezdim i po poli, takze tuuuuudle tunactvi  :kol-29:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no po rovny cestě třeba jako D11 se ten sportovní podvozek dá, ale jak vjedete na 2 třídu silnic :D tak to je něco :D balzám na záda :D :D nedejbože když přejdete z audiny, která má vzduch, to je něco fakt...

 

19" bych nechtěl, kravina... hlavně se zpomalí rapidně zrychlení, ideálně max 18" alespon s 40 profilem. já mam 17" a nemužu si stěžovat, i když kdybych měl zapsaný 18", tak jdu asi do nich.

Hele, ty "rapidni zpomaleni", zas takovy propad tam neni, nekde jsem dokonce koukal i na nejaky testy. Problem je mozna ve vetsi neodpruzene hmotnosti i kdyz i to je sporne, pac neznam presne hmotnosti rafku. V tyhle repoblice se umi rozjet dobre tak asi petina lidi, takze ta drobounka ztrata me netrapi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty kola maji stejny prumer, takze to nema zadny vliv na konstrukcni ci jinou technickou stranku vozu. hlavne, rozdil mezi O3 a O3 RS je kosmeticky, kde nejvetsi rozdil beru motor a podvozek, ktery je snizeny o 12mm. vse ostatni je stejne (kdyz, rikam znova, pominu par opravdu drobnosti jako spojlery a atd.). takze to tam jde dat, je to stejny pripad, jako O2 a O2 RS, kde bylo max. R17 a O2 RS mela R18.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Paradox.f - mno uplne stejny ten podvozek neni, je tam trosku jina geo mam dojem a jsou tam rozdily v hodnatach rozchodu kol mam dojem

 

Zas jako otazka, kdo dokaze tlacit na pilu tolik, aby rozeznal ty rozdily v geometrii

Editováno: , autor: XJOHNNYX
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Johny: ale to jsou vsechno veci, ktery nemaji vliv na to, ze si na to auto das kola se stejnym prumerem a parametrama, jen s uzsim profilem gumy. to je to, co resim ja. uz ted vim, ze duvod, proc Skoda Auto nechce dat "dobrozdani" je ten, ze je to ciste marketingova zalezitost. oni rikaji: "chces R19 na auto? prodej tohle a kup si RS". klasika. kvuli kolum za 40tis delaji takove obstrukce, pritom kdyz si zajdu do MTM, ABT a nebo kohokoliv jineho, tak me da typovej list bez mrknuti oka. tomu se rika prozakaznicky pristup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mého názoru naše silnice nesnesou ani 17 " kola, ale souhlasím s tím, že vzhledově 16" nic moc. Ideální kompromis na O3 asi ty 17 ", ale je to holt tvrdší a náchylnější na defekty.

S 19 " kolama je dobré vzít i packet Pneuservis, kde každá desátá oprava zdarma. [emoji1]

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kazdopadne spis nez kvalitu jezdeni a vsechno ostatni s tim spojene, coz je vec majitele a co clovek, to nazor, tak resim to: jak si ty kola legalizovat. retorika Skodovky je nesmysl. vzit si obycejna lita kola jako rukojmi me prijde hodne zvlastni zpusob vedeni boje se zakaznikem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne, at si kazdej dela, co chce. kazdopadne, tohle jednani Skodovky me prijde stejny, jako kdyz Skodovka si stezuje, ze ji skopcaci z VW nechteji dat prvky z Golfa, ze to je proste vyssi cenova. kdyz si ale koupis O3, tak O3 RS je nejaka vyssi cenova snad? no, asi jsem uplne blbej, ze to nechapu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor, pozor!!!    Důležitá informace!

 

Podle dostupných informací se v pátek opět slavnostně otvírá hotel Classic v Lánech :)

 

Pro nás to znamená, že pokud bude přítomna kofola a příjemné prostředí, přesměrujeme již nadcházející oficiální Clintův Octavia sraz nazpátek do Lán ;)

 

 

 

Tímto děkuji Tomiikkovi za tuto informaci ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na webu to zatím nepíšou....Tommiik to ovšem zjistil :)

 

Kuchyně se asi určitě změní a parkoviště zůstane :)

 

Otestujeme to na nějakém čaji, naprostej souhlas ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...