Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

No vidíš. Už jen aby nenapadal snížek. [emoji2]

Jsme ti říkali, že se musíš teple oblékat. V naftě se moc neohřeješ a nastydneš.

 

Tak ono to topí ve finále dříve než moje TSI ;)   Asi ta ele. spirála. Měl jsem z toho strach, ale i ten olej je zahřátý rychleji, než chladící kapalina.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ale to je skoda ne ta A8, kdyby neskocila urco by jezdila jeste hoodne km. By me zajimalo jejich vyjadreni k tomu. Ale oni to vzdy svedou na neco, na spatne zachazeni apod.

Vloženo (editace)

vzdyt to je TDI, to jezdi za 6 litru. :D

edit. Motos uz me predbehl, ale myli se. Clibt by mu to vysvetlil jak je to se spotrebou TDI :D

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo (editace)

To nevim, ale má to ten velkej chladič. 04, max 07. Zapomeň. Natankuješ a máš první infarkt. Zavoláš do servisu a trefí tě šlak.

Opravovat se nebude. Teď se řeší, jak se toho zbavit a aby to nic nestálo. Předek rozebranej a motor na dece před tím.

Editováno: , autor: motosman
Vloženo (editace)

A8, S classe, BMW 7 a podobny jsou totalni nesmysl. kazda navsteva v servisu jde do desetitisicu. jen hodinova sazba na tyhle auta je 5x vyssi, nez na Superb/Passat. znam par lidi, co si koupili A8 4.2i V8/A8 4.2 TDi V8 s tim, ze kdyz se neco posere, tak si to nejak sezenou a dobastlej. no uz ji nikdo z nich nema. je to nesmysl. auto na hovno, leda do firmy, kde se neresi naklady (majitel, vysokej manazer atd.).

BTW znam se s majitelem jedne velke firmy, ktery ma 458 Italia, Bentley atd. vsechny auta se serou asi tak stejne, je jen otazka, jakou znacku mas a kolik zaplatis. Bentley vymena oleje je za cca. 30.000CZK (u 6.0 W12). u 4.2 V8 u A8 to nebude velky rozdil.

Editováno: , autor: Paradox.f
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...