jirkaK Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Jirko, je to omezená série 2500ks vozů a není to jen R-line paket. Je to upravená verze přímo od R-GmbH. To je potřebný z toho důvodu, aby bylo pravý Polo WRC homologovaný jako závodní vozidlo, protože musí vycházet z určitý sériový specifikace. Ještě je pak interní 50ti ks série "tréninkových" Polo WRC na klasických značkách, který jsou teda výkonem někde jinde a mají např. stejnou ruční brzdu jako závodní verze, nebo i skořepinový sedačky atd. Je to hezký pro někoho, kdo se chce ukázat (něco jako ve své době byla Octavia I RS WRC edition s těma polepama), ale za totálně nesmyslný peníze toho dostaneš fakt málo navíc. V Německu z nich jsou prodejci nešťastní, protože jich ve WOBu jezdí dost jako služební vozy či vozy oddělení, který se následně budou muset někde prodat, resp. udat... Ale pravdu máš v tom, že za tu sumu peněz se dají sehnat lepší auta stejné značky já o tom Polu "WRC" už dříve taky něco čet, tak tohle vím, ale kdyby to mělo mít skutečně sportovní úpravy série WRC, tak bude mít i ta cena o řád víc. Takže byť to dobře vypadá, je to taková "ani ryba ani rak". V žádným případě nechci ale Koktovi kazit radost. S autíčkem by byla určitě skvělá zábava na silnici. Živě si dovedu představit, jak to na něj někdo zkouší v silným BMW nebo Audi a pak mu klesne čelist V tom je kouzlo těch nenápadných, nabušených autínek.
jirkaK Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 sakra, chlapi, co furt máte s těma Krušovicema ? Znám mnohem lepší pivo
Petrrr Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Ono to je ale jedno. Kdyz se totiz sejde Clintuv klub Kofola resp. jeji nahrazka tece proudem. :-)
jirkaK Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 no bodejť, když všichni přijedou autem. O to víc mi vrtaj v hlavě ty Krušovice. Proč tak daleko ?
Petrrr Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 A hlavne kvuli lidem ze zapadu. Tedy jednomu frajerovi s nejnadupanejsim vozem. :-)
Clint Vloženo 7. Prosinec 2013 Autor Vloženo 7. Prosinec 2013 Proč, proč, zařizoval jsem první sraz a protože jsem znal místní restaurace, nepojedu přece někam 100km, kde to neznám. Lány padly, náhražka Krušovice a špatné to tam nebylo Vždycky to má někdo blíž a někdo dál a pro pražáky je to v dosahu a po jedné silnici.
kokta7 Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 tak tak, ta náhražka kofoly nebyla špatná Njn Jirko, tak přestan doma leštit naftové CC na nákupy a přijeď taky, ať tam je konečně pořádný auták.
kokta7 Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 (editace) tak lešti lešti lešti Editováno: 7. Prosinec 2013, autor: kokta7
kokta7 Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 http://www.dasweltauto.cz/Car/706373/leon-1-8-tsi-fr se mě moc líbí asi jako golf, daleko více sexy než kokta.
Clint Vloženo 7. Prosinec 2013 Autor Vloženo 7. Prosinec 2013 Mě nikdy nepřišlo žádné auto sexy, tohle slovo k autům nejde...
Stringo Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Jak je to vlastně s těma Seatama? Mě se celkem Seaty líbí, dají se srovnat spolehlivostí s VW a Škodovkou, nebo je to víc odjebané? A taky jak to mají s tím značením, třeba zrovna ten Leon je moc pěkné auto, jaké dělají motorizace? 1.8TSI základní a potom dělají FR a ještě dělají Cupru nebo jak je to? Kdybych se měl vzhledově rozmyslet mezi Octavií a Leonem, tak by u mě vyhrál Leon (mnohem nadčasovější a dravější design), jinak je velikostně asi ve třídě s rapidem ne?
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 A co takhle navštívit Seatí stránky? Tam to všechno máš.
jirkaK Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 v koncernový hierarchii je to jasně dáno : AUDI VW ŠKODA SEAT 1
Honza9007 Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Jen s tím rozdílem, že v posledních dvou letech je SEAT opět vytahován na výsluní. Tedy jedná se o obdobnou situaci, jako v roce 1996, kdy byla ŠA téměř v řiti a SEATu se dařilo. Pak se většina technologií přesouvala do škodovky a na španělskou automobilku se lehce prdělo. A nyní je situace přesně opačná. Co se týče dílenského zpracování, tak je to srovnatelné téměř s VW Golf, tj. o chlup lepší, než OIII. To zcela upřímně. 1
Clint Vloženo 7. Prosinec 2013 Autor Vloženo 7. Prosinec 2013 To se mi nezdá Honzo. Se Seatem se koncern chtěl rozloučit, protože se mizerně prodávají. Dlouho nebyly žádné modernizace a nové modely, až teď vyjeli s pár modely a tím Leonem. Zpracování bude asi solidní po vzoru Škody.
treo Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Když jsem letos projížděl Španělsko, tak tam se nové seaty také moc neprodávají. Škodovky tam kupují zemědělci a taxikáři. Bydleli jsme v rodině u Španělů a nikdo z nich neměl seata, docela tam mají rádi toyotu, volvo a maserati :-)
Stringo Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Stránky nakecají kde co, Seat je nejlepší, stejně jako Škoda nabo Audi... ptám se na informace z LIDU :-) Mě by se líbila Cupra, ta by měla být ještě silnější než ten Leon FR... Nebo pak ten Golf R... Dneska jsem viděl Audi A4 avant, nevím jestli to bylo jen Sline, nebo opravdové RS to jsem nepostřehl, ale byla nádherná, velikostně by mi bohatě stačila a vzhled no prostě luxus a dravost, nádhera...
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Tak tos to nepochopil - technické údaje, výbavy, motorizace si tam jistě nevymýšlí... Škodovka, nebo Seat, to máš jedno.
Stringo Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Jo to jo, mě šlo spíš o nějaké informace ohledně spolehlivosti, a jestli jsou to stejné motory jako ve Škodovkach... resp. jestli se FR leon může srovnávat s Octavií RS
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2013 Vloženo 7. Prosinec 2013 Šmarjá, vždyť je to koncern = všechno stejné...
kokta7 Vloženo 8. Prosinec 2013 Vloženo 8. Prosinec 2013 skoro stejné, v oktávce máš do určitého vykonu nápravu z roku 97
Stringo Vloženo 8. Prosinec 2013 Vloženo 8. Prosinec 2013 Taky bych neřekl, že to bude stejné... Koncern samozřejmě bude co nejvíce slučovat uni díly na všechny své značky, ale rozdíly budou hlavně v třídě přesnosti. Nechci říct, že by se dávaly šmejdy do Škodovek a Seatů, ale řekněme, echt díly budou na Audi a VW a druhá jakost přijde do Škodovek a Seatů, tak to bohužel asi bude pokud se do aut využívají stejné komponenty, u ostatních částí to bude asi stejné. Další věc je to, že nové technologie dílů budou asi v Audi a VW a až když bude něco nového, tak se to přesune do Seata a Škodovky, tak to někde bylo psáno a já tomu docela i věřím.
Doporučené příspěvky