Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

No všichni víme, že WV, audi atd. se kakají úplně stejně jako seat či škoda. Ba naopak co mám zkušenosti z vyprávění známého o autech jeho šéfů A6, Q7 tak Škoda je v porovnání s tím nejspolehlivější auto na světě. Problémy hlavně s elektrikou, hold čím víc vymožeností, tím víc servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dyt na autu nebo kde psali, že jako golf všichni budou mít multilink, promin pawouku co víš vše nejlépe. náprava z roku 97 v octě 1, je o 2 generace v oktě 3.  pojezdil sem si v roomstru a krásně to dělá hluk vzadu.

 

dále, nechápu proč koncern mě vypíná XDS, krásně to funguje teď.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když něco tvrdíš, tak si to alespoň ověř, jestli to tak je ve skutečnosti. Stačí pár kliknutí na netu... Já nevím všechno, ale než něco napíšu, tak si to ověřím. A kčemu je 99% řidičů XDS? K ničemu, navíc jsem četl v některých testech na RSo, kde na to nadávali, že je to v rychle projížděných zatáčkách dost otravovalo a omezovalo. Holt když ti to nepřirozeně přibrzdí kolo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci vás naštvat, ale když jsme měli opla ze Španělska, nerezaví ani po 13 letech, když vidím astru stejně starou, je na tom hůř. Jeden koncern neznamená stejnou kvalitu. Moje zkušenost z TPCA Kolín, každý závod si dělá povrchové ochrany karoserie a podvozku, lepení skel atd, mají jiné výrobce kabeláží, stačí se podívat kolem Kolína, Futaba(plechařina) atd. Potom nemůže být stejná kvalita z Mladé Boleslavi a ze Španělska, spousta dílů bude vyrobena v místě montáže. Pneumatiky jsme měli made in France a ty Micheliny neviděli Polsko....... 

K elektronice - již jsme zde měli pokec o volvu, takže elektronika je vždy lepší než mizerný řidič, ale občas může řidiče zabít a policajti to hodí na selhání člověka......takže raději bez elektroniky, ale slabší řidiči volí elektroniku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jedna věc je teorie a druhá praxe. Kolega se jednou rval s ESP v zatáčce na ledě, nějak se nemohli domluvit, byl celý zelený, nemohl elektronice přijít na jméno. Vymetl příkopu a nic se nestalo, kdyby tam byl mostek a nebo strom, měl by auto na odpis, policajti by napsali - chyba řidiče, takže je lepší jezdit s tím vědomím, že lidskou blbost nezachrání ani elektronika. Včera jsem jel po D1 a bylo vidět, kolik lidí si myslí, že ty systémy je uchrání od ledu atd. Syn vidí v servisu ty, které to nezachrání a že jich je

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se mi nezdá Honzo. Se Seatem se koncern chtěl rozloučit, protože se mizerně prodávají. Dlouho nebyly žádné modernizace a nové modely, až teď vyjeli s pár modely a tím Leonem. Zpracování bude asi solidní po vzoru Škody.

Jirko, SEAT je pro koncern - ač se to nezdá - důležitá značka, protože cílí na mladé, dravé a dynamické rodiny, které pak časem přestupují na jiné značky v rámci koncernu.

 

Politika značky v posledních šesti letech byla špatná a celý téměřkonec fabriky byl urychlen designem, který zákazníci nepochopili. On tedy nebyl k pochopení, on byl prostě jen hnusnej  :kol-28:  Nové modely s novými systémy a technologiemi jsou de facto poslední záchranné pokusy a jak se to zatím vyvíjí, tak vcelku úspěšné; líbivý a dravý design, solidní technika a dobrá úroveň zpracování. A v neposlední řadě je taky solidní poměr kvalita/cena/výkon/výbava.  :kol-47:

 

A k těm různým asistentům - celkově je elektronika dělaná jen JAKO DOPLNĚK ŘIDIČE a nemá jej nahradit! Systému XDS člověk musí přijít na chuť a na začátku je to trošku zvláštní, protože s tímto systémem je třeba spolupracovat - funguje závisle na reakcích řidiče na pedálech, a pokud mu v zatáčce např. ubereš, tak v tu chvíli se vypne, protože se řidič případně bojí  :kol-28:  Je to zkrátka elektronika, která dokáže napravit chyby řidiče v mezích fyzikálních zákonů. Stejně jako ESP. Ano, v některých ohledech je lepší řídit auto na limitu bez ESP, příp. i ABS, ale to lze jen se zkušenostma, přehledem okolí a uměním. Ale v dnešní době už je takových lidí málo, kteří s tím dokáží něco udělat.

 

A to, že "ti se systémy" s auty jezdí i na ledových plotnách jako magoři, tak zato technika/elektronika nemůže. Protože auto nemůže za vola, který ho řídí  :kol-46:

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolega řídí víc než 20 roků, začal na 120 L a pokračoval služebním favoritem až k octavii 1,9 TDI. Když mu začalo ESP rovnat auto v zatáčce, byl z toho rozhozený. Chce to jít jezdit na školu smyku, aby člověk věděl, co ty systémy vymýšlí. Každé auto funguje v kritických situacích jinak. takže nastal ideální čas si to vyzkoušet. Kamarádi to mají placené zaměstnavatelem, docela se na to těší, zablbnou si a mají to místo práce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...