Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

No všichni víme, že WV, audi atd. se kakají úplně stejně jako seat či škoda. Ba naopak co mám zkušenosti z vyprávění známého o autech jeho šéfů A6, Q7 tak Škoda je v porovnání s tím nejspolehlivější auto na světě. Problémy hlavně s elektrikou, hold čím víc vymožeností, tím víc servis.

Stringo - kecáš z hladu - třeba motor 1.8 TSI s výkonem 132 kW je stejný u všech koncernových vozů, atd,atd.,atd. Nebavím se ale o použitých materiálech v interiéru apod.

problémy s elektrikou byly no, když začal facelift l@k, tak tam strašně blbli paměti sedadel, zrcátka, nezklápěli se apod... taky jsem zaslechl že to dělalo majetnějším lidem v audinách apod.

A kokta koktá jako obvykle - a copak tam má asi Seat za klikovou nápravu,co?

dyt na autu nebo kde psali, že jako golf všichni budou mít multilink, promin pawouku co víš vše nejlépe. náprava z roku 97 v octě 1, je o 2 generace v oktě 3.  pojezdil sem si v roomstru a krásně to dělá hluk vzadu.

 

dále, nechápu proč koncern mě vypíná XDS, krásně to funguje teď.

Upraveno od kokta7

Když něco tvrdíš, tak si to alespoň ověř, jestli to tak je ve skutečnosti. Stačí pár kliknutí na netu... Já nevím všechno, ale než něco napíšu, tak si to ověřím. A kčemu je 99% řidičů XDS? K ničemu, navíc jsem četl v některých testech na RSo, kde na to nadávali, že je to v rychle projížděných zatáčkách dost otravovalo a omezovalo. Holt když ti to nepřirozeně přibrzdí kolo...

mě to právě vyhovuje a když chci tak si vypnu ESC, ještě musím někdy vyzkoušet na supovi asi o vánocích.

Sám se směješ jiným, že mají, či si vychvalují spoustu elektronických asistentů a nakonec si zprovozníš stejnej bazmek - elektronickou náhražku samosvorného diferenciálu... :kol-44:

Pawouk ma pravdu, chovani XDS je naprd, testovano vcera - najeto cca 100km s nim a 100 bez XDS a bez je to lepsi

tak tohle je dobry asistent, to samý jako PDC, HHC, ASR,ESP,brake booster apod... zkus si bez toho jezdit, rád ti to vše vypnu.

 

nesnáším takovy asistenty, ktery ti pípají na maxidotu, oslnují ostatní učástníky a stojí to 100 000kč...

Zase obvyklá ničím nepodložená demagogie - napiš důvod v čem je XDS tak dobré, že bez toho běžný řidič nemůže žít. A nepleť do toho jiné systémy.

:D

Upraveno od kokta7

Blbě se netlem a napiš něco, co má hlavu a patu.  :kol-44:

Nechci vás naštvat, ale když jsme měli opla ze Španělska, nerezaví ani po 13 letech, když vidím astru stejně starou, je na tom hůř. Jeden koncern neznamená stejnou kvalitu. Moje zkušenost z TPCA Kolín, každý závod si dělá povrchové ochrany karoserie a podvozku, lepení skel atd, mají jiné výrobce kabeláží, stačí se podívat kolem Kolína, Futaba(plechařina) atd. Potom nemůže být stejná kvalita z Mladé Boleslavi a ze Španělska, spousta dílů bude vyrobena v místě montáže. Pneumatiky jsme měli made in France a ty Micheliny neviděli Polsko....... 

K elektronice - již jsme zde měli pokec o volvu, takže elektronika je vždy lepší než mizerný řidič, ale občas může řidiče zabít a policajti to hodí na selhání člověka......takže raději bez elektroniky, ale slabší řidiči volí elektroniku :-)

no já sem blbnul v pátek se scoutem a je to celkem sranda to vše vypnout,  a točit to naplno ;) fakt mám co dělat abych to auto ukočíroval, dvakrát jsem to ovšem přetočil v zatáčce s těmi asistenty absolutní pohoda ;) 

XDS...rychlý průjezd kruhovým objezdem, každou otáčkou...prudký manévr volantem... XDS = řešení nedotáčivosti. Tak příště to bude vědět každý.....

jedna věc je teorie a druhá praxe. Kolega se jednou rval s ESP v zatáčce na ledě, nějak se nemohli domluvit, byl celý zelený, nemohl elektronice přijít na jméno. Vymetl příkopu a nic se nestalo, kdyby tam byl mostek a nebo strom, měl by auto na odpis, policajti by napsali - chyba řidiče, takže je lepší jezdit s tím vědomím, že lidskou blbost nezachrání ani elektronika. Včera jsem jel po D1 a bylo vidět, kolik lidí si myslí, že ty systémy je uchrání od ledu atd. Syn vidí v servisu ty, které to nezachrání a že jich je

no tak jasně, hlavně kdo i má haldex a neuvědomí si to, tak ono to krásně přidává, ale brzdí to špatně jako dvojkolka na sněhu... ;)

Cože to brzdí? Napiš to lidskou řečí, protože tomu nikdo nerozumí.

To se mi nezdá Honzo. Se Seatem se koncern chtěl rozloučit, protože se mizerně prodávají. Dlouho nebyly žádné modernizace a nové modely, až teď vyjeli s pár modely a tím Leonem. Zpracování bude asi solidní po vzoru Škody.

Jirko, SEAT je pro koncern - ač se to nezdá - důležitá značka, protože cílí na mladé, dravé a dynamické rodiny, které pak časem přestupují na jiné značky v rámci koncernu.

 

Politika značky v posledních šesti letech byla špatná a celý téměřkonec fabriky byl urychlen designem, který zákazníci nepochopili. On tedy nebyl k pochopení, on byl prostě jen hnusnej  :kol-28:  Nové modely s novými systémy a technologiemi jsou de facto poslední záchranné pokusy a jak se to zatím vyvíjí, tak vcelku úspěšné; líbivý a dravý design, solidní technika a dobrá úroveň zpracování. A v neposlední řadě je taky solidní poměr kvalita/cena/výkon/výbava.  :kol-47:

 

A k těm různým asistentům - celkově je elektronika dělaná jen JAKO DOPLNĚK ŘIDIČE a nemá jej nahradit! Systému XDS člověk musí přijít na chuť a na začátku je to trošku zvláštní, protože s tímto systémem je třeba spolupracovat - funguje závisle na reakcích řidiče na pedálech, a pokud mu v zatáčce např. ubereš, tak v tu chvíli se vypne, protože se řidič případně bojí  :kol-28:  Je to zkrátka elektronika, která dokáže napravit chyby řidiče v mezích fyzikálních zákonů. Stejně jako ESP. Ano, v některých ohledech je lepší řídit auto na limitu bez ESP, příp. i ABS, ale to lze jen se zkušenostma, přehledem okolí a uměním. Ale v dnešní době už je takových lidí málo, kteří s tím dokáží něco udělat.

 

A to, že "ti se systémy" s auty jezdí i na ledových plotnách jako magoři, tak zato technika/elektronika nemůže. Protože auto nemůže za vola, který ho řídí  :kol-46:

Kolega řídí víc než 20 roků, začal na 120 L a pokračoval služebním favoritem až k octavii 1,9 TDI. Když mu začalo ESP rovnat auto v zatáčce, byl z toho rozhozený. Chce to jít jezdit na školu smyku, aby člověk věděl, co ty systémy vymýšlí. Každé auto funguje v kritických situacích jinak. takže nastal ideální čas si to vyzkoušet. Kamarádi to mají placené zaměstnavatelem, docela se na to těší, zablbnou si a mají to místo práce

byl jsem na tom v Mostě, ale je to docela drahá srnda

když se na to složí parta lidí, není to tak strašné, firmy to mají ještě výhodnější. Když vezmu jednu ránu autem, tak to potom zaplatím víc ( malus, spoluúčast , ztracený čas )  :-(

byl jsem na tom v Mostě, ale je to docela drahá srnda

je to investice do vlastní bezpečnosti a do bezpečnosti převážených lidí. A de facto jde o zdraví a život. A to má každá investice smysl.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.