Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

A jak tak koukám, podle ŠA je kombinace dvou různých způsobů vstřikování použita hlavně kvůli snížení emisí CO2 a pevných částic. O omývání sacích ventilů tam není ani čárka.

 

Základní principy vstřikování paliva a důvody kombinovaného vstřikování
Zatímco se vznětové motory s přímým vstřikováním vyznačují nízkými emisemi CO2 , stále produkují velké množství emisí v oblasti pevných částic. Benzínový motor s přímým vstřikováním může dokonce produkovat více sazí než srovnatelný dieselový agregát. Architektura motoru 1,8 TFSI byla proto s ohledem na nižší emise navržena s dvojím systémem vstřikování. Řídicí jednotka motoru zapojuje jeden nebo druhý vstřikovací systém tak, aby docházelo k efektivnímu snížení produkce pevných částic a CO2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouku i muj prskolet ma dvoji vstrikovani. Nedavno jsem to cetl v tom analu cos mi poslal. A ja jizdni styly taky stridam. Ze bych teda ten tempomat zrusil ? Vlastne ne vytocim jednicku na 50 a dam tempomat v obci, sluchatka na usi a go to work. [emoji36]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kurňa to jako mám v 1.8 tsi 2 vstřiky na válec? Člověk se furt učí. Já se chlácholil, že sací ventily, se proplachují ve střihu.

Nemáš, je to ten stejný případ jako u Oziho. 1.8 TSI s kombinací MPI a FSI (TSI) je až u OIII. Ve střihu? Já mám za to, že v tom okamžiku, když přes ně proudí směs paliva a vzduchu do válce. Což u přímého vstřiku je jaksi bezpředmětné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezké čtení, mě by zajímalo, jestli nemůžu něco posrat seladonskou kloboučnickou jízdou na mém chrochtákovi. Tím nemyslím pomalou jízdu, ale v nízkých otáčkách, čili kolem 1500 ot/min - dle Honzova stylu. Honza tvrdí, že nikoliv. Já si myslím (jen domněnka), že by se to mělo občas protáhnout...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezké čtení, mě by zajímalo, jestli nemůžu něco posrat seladonskou kloboučnickou jízdou na mém chrochtákovi. Tím nemyslím pomalou jízdu, ale v nízkých otáčkách, čili kolem 1500 ot/min - dle Honzova stylu. Honza tvrdí, že nikoliv. Já si myslím (jen domněnka), že by se to mělo občas protáhnout...

Podle mě tímto spíš dostává na frak dvouhmotnostní setrvačník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim využít jedinou positivní devizu nafty :D Za ušetřené tisíce koupím malému tunu Lega :)

 

Jinak, jak to u vás fouká? U nás na letišti docela solidně a mašiny maj trochu problémy...

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přijel jsem na noční a máme kus střechy trošku mimo střechu  :kol-46:

 

Jinak CLinte, TDi opravdu nejefektivněji řadit 3500 a jet na těch min 2000 (já třeba abych nemusel jet po městě na trojku, tak jedu na čtyřku cca 58km/h a točí to 1600 a dá se to taky, ale jinak jezdím kolem těch 2000 a občas na to při předjíždění šlápnu a je to v cajku, jak píše Pawouk, dvouhmota dostává na frak, když to šudláš na min.otáčky, to každej se snaží šetřit a přitom mu to žere víc a odsírá si dvouhmotu  :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, podle čeho vybíráte pneumatiky??? Nějak se v těch různých drážkách nemůžu zorientovat... Je lepší větší drážky, nebo víc menších, víc podélných, nebo vodorovných  :kol-32:

 

Koukal jsem na gumy, do 2500/ks a podle štítků jsem vybral tyhle, ale nějak nevím, která by byla z těchto lepší volbou:

 

Kleber Dynaxer HP3 225/45 R17 94 V XL

Hankook Ventus Prime2 K115 225/45 R17 91 V

Nokian Line 225/45 R17 91 V

Uniroyal RainSport 3 225/45 R17 91 V FR

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...