Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 A to je právě ono. Navíc, otázka. Nemá 2.0 dvojí vstřik ? Pokud myslíš kombinaci MPI a TSI tak v Oziho ne. To je až v OIII RS TSI. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 A jak tak koukám, podle ŠA je kombinace dvou různých způsobů vstřikování použita hlavně kvůli snížení emisí CO2 a pevných částic. O omývání sacích ventilů tam není ani čárka. Základní principy vstřikování paliva a důvody kombinovaného vstřikováníZatímco se vznětové motory s přímým vstřikováním vyznačují nízkými emisemi CO2 , stále produkují velké množství emisí v oblasti pevných částic. Benzínový motor s přímým vstřikováním může dokonce produkovat více sazí než srovnatelný dieselový agregát. Architektura motoru 1,8 TFSI byla proto s ohledem na nižší emise navržena s dvojím systémem vstřikování. Řídicí jednotka motoru zapojuje jeden nebo druhý vstřikovací systém tak, aby docházelo k efektivnímu snížení produkce pevných částic a CO2. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 no vida a ja myslel, ze jo, mel jsem to jako poznamku na pristi caj o pate... no ne, tak holt budem sazicky poustet casteji Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Kurňa to jako mám v 1.8 tsi 2 vstřiky na válec? Člověk se furt učí. Já se chlácholil, že sací ventily, se proplachují ve střihu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Pawouku i muj prskolet ma dvoji vstrikovani. Nedavno jsem to cetl v tom analu cos mi poslal. A ja jizdni styly taky stridam. Ze bych teda ten tempomat zrusil ? Vlastne ne vytocim jednicku na 50 a dam tempomat v obci, sluchatka na usi a go to work. [emoji36] Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Jo pockej ja to motosi pochopil jako dvoji vstrikovani v jednom pracovnim cyklu, ne jako 2 vstriky na valec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Petrrr na fulll gas je dopravní značka "omezení hluku" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Kurňa to jako mám v 1.8 tsi 2 vstřiky na válec? Člověk se furt učí. Já se chlácholil, že sací ventily, se proplachují ve střihu. Nemáš, je to ten stejný případ jako u Oziho. 1.8 TSI s kombinací MPI a FSI (TSI) je až u OIII. Ve střihu? Já mám za to, že v tom okamžiku, když přes ně proudí směs paliva a vzduchu do válce. Což u přímého vstřiku je jaksi bezpředmětné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Hezké čtení, mě by zajímalo, jestli nemůžu něco posrat seladonskou kloboučnickou jízdou na mém chrochtákovi. Tím nemyslím pomalou jízdu, ale v nízkých otáčkách, čili kolem 1500 ot/min - dle Honzova stylu. Honza tvrdí, že nikoliv. Já si myslím (jen domněnka), že by se to mělo občas protáhnout... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) nn, stačí klasicky občas poturovat za tepla.. normálně řad na 2000 otáček a nenech to spadnout pod 1500 a je to ok.... Editováno: 31. Březen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Hezké čtení, mě by zajímalo, jestli nemůžu něco posrat seladonskou kloboučnickou jízdou na mém chrochtákovi. Tím nemyslím pomalou jízdu, ale v nízkých otáčkách, čili kolem 1500 ot/min - dle Honzova stylu. Honza tvrdí, že nikoliv. Já si myslím (jen domněnka), že by se to mělo občas protáhnout... Podle mě tímto spíš dostává na frak dvouhmotnostní setrvačník. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Kokta: Spajdr: to jsem se Honzy ptal také a on tvrdí, že by dvouhmota dostávala na frak, pokud bych při 1000ot. tlačil na plyn....jinak prej v pohodě. Prostě podřadit. Editováno: 31. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) nedostává, pokud nebude jezdit pod 1200 otáček tak určitě ne.. hlavně pod 1500 otáček ten dehet je strašně hlučnej, takže tam bych ani nejezdil. Editováno: 31. Březen 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 No z Clinta se stává eko jezdec, tak jenom aby. 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Musim využít jedinou positivní devizu nafty Za ušetřené tisíce koupím malému tunu Lega Jinak, jak to u vás fouká? U nás na letišti docela solidně a mašiny maj trochu problémy... Editováno: 31. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 To mi povídej, tady mi to fičí přímo do okna. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 mě i profukovalo okno těsnění ten nápor nějak nezvládalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Jo, taky mně to tady párkrát zahvízdalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 U nas v praci zase chvilema zapraskala strecha a kolisalo napeti v siti, UPS u serveru kazdou chvili pipala. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) To máte ve vepříně počítače? [emoji23] Editováno: 31. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Nerozumim, opakuj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Přijel jsem na noční a máme kus střechy trošku mimo střechu Jinak CLinte, TDi opravdu nejefektivněji řadit 3500 a jet na těch min 2000 (já třeba abych nemusel jet po městě na trojku, tak jedu na čtyřku cca 58km/h a točí to 1600 a dá se to taky, ale jinak jezdím kolem těch 2000 a občas na to při předjíždění šlápnu a je to v cajku, jak píše Pawouk, dvouhmota dostává na frak, když to šudláš na min.otáčky, to každej se snaží šetřit a přitom mu to žere víc a odsírá si dvouhmotu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 31. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Venku zima, vítr...prostě nevlídno. Je na čase jít spát Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Kluci, podle čeho vybíráte pneumatiky??? Nějak se v těch různých drážkách nemůžu zorientovat... Je lepší větší drážky, nebo víc menších, víc podélných, nebo vodorovných Koukal jsem na gumy, do 2500/ks a podle štítků jsem vybral tyhle, ale nějak nevím, která by byla z těchto lepší volbou: Kleber Dynaxer HP3 225/45 R17 94 V XL Hankook Ventus Prime2 K115 225/45 R17 91 V Nokian Line 225/45 R17 91 V Uniroyal RainSport 3 225/45 R17 91 V FR Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) Podle zkušeností.... vzal sem tyhle a zatím super spokojenost. http://www.e-pneumatiky.cz/goodyear-eagle-f1-asymmetric-2-225-45-r17-94-y-letni.html Editováno: 31. Březen 2015, autor: kokta7 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky