Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

A to je právě ono. Navíc, otázka. Nemá 2.0 dvojí vstřik ?

Pokud myslíš kombinaci MPI a TSI tak v Oziho ne. To je až v OIII RS TSI.

A jak tak koukám, podle ŠA je kombinace dvou různých způsobů vstřikování použita hlavně kvůli snížení emisí CO2 a pevných částic. O omývání sacích ventilů tam není ani čárka.

 

Základní principy vstřikování paliva a důvody kombinovaného vstřikování
Zatímco se vznětové motory s přímým vstřikováním vyznačují nízkými emisemi CO2 , stále produkují velké množství emisí v oblasti pevných částic. Benzínový motor s přímým vstřikováním může dokonce produkovat více sazí než srovnatelný dieselový agregát. Architektura motoru 1,8 TFSI byla proto s ohledem na nižší emise navržena s dvojím systémem vstřikování. Řídicí jednotka motoru zapojuje jeden nebo druhý vstřikovací systém tak, aby docházelo k efektivnímu snížení produkce pevných částic a CO2.

no vida a ja myslel, ze jo, mel jsem to jako poznamku na pristi caj o pate... :)

 

no ne, tak holt budem sazicky poustet casteji ;)

Kurňa to jako mám v 1.8 tsi 2 vstřiky na válec? Člověk se furt učí. Já se chlácholil, že sací ventily, se proplachují ve střihu.

Pawouku i muj prskolet ma dvoji vstrikovani. Nedavno jsem to cetl v tom analu cos mi poslal. A ja jizdni styly taky stridam. Ze bych teda ten tempomat zrusil ? Vlastne ne vytocim jednicku na 50 a dam tempomat v obci, sluchatka na usi a go to work. [emoji36]

Jo pockej ja to motosi pochopil jako dvoji vstrikovani v jednom pracovnim cyklu, ne jako 2 vstriky na valec.

Petrrr na fulll gas je dopravní značka "omezení hluku"

Kurňa to jako mám v 1.8 tsi 2 vstřiky na válec? Člověk se furt učí. Já se chlácholil, že sací ventily, se proplachují ve střihu.

Nemáš, je to ten stejný případ jako u Oziho. 1.8 TSI s kombinací MPI a FSI (TSI) je až u OIII. Ve střihu? Já mám za to, že v tom okamžiku, když přes ně proudí směs paliva a vzduchu do válce. Což u přímého vstřiku je jaksi bezpředmětné.

  • Autor

Hezké čtení, mě by zajímalo, jestli nemůžu něco posrat seladonskou kloboučnickou jízdou na mém chrochtákovi. Tím nemyslím pomalou jízdu, ale v nízkých otáčkách, čili kolem 1500 ot/min - dle Honzova stylu. Honza tvrdí, že nikoliv. Já si myslím (jen domněnka), že by se to mělo občas protáhnout...

nn, stačí klasicky občas poturovat za tepla.. normálně řad na 2000 otáček a nenech to spadnout pod 1500 a je to  ok....

Upraveno od kokta7

Hezké čtení, mě by zajímalo, jestli nemůžu něco posrat seladonskou kloboučnickou jízdou na mém chrochtákovi. Tím nemyslím pomalou jízdu, ale v nízkých otáčkách, čili kolem 1500 ot/min - dle Honzova stylu. Honza tvrdí, že nikoliv. Já si myslím (jen domněnka), že by se to mělo občas protáhnout...

Podle mě tímto spíš dostává na frak dvouhmotnostní setrvačník.

  • Autor

Kokta: :kol-47:

 

Spajdr: to jsem se Honzy ptal také a on tvrdí, že by dvouhmota dostávala na frak, pokud bych při 1000ot. tlačil na plyn....jinak prej v pohodě. Prostě podřadit.

Upraveno od Clint

nedostává, pokud nebude jezdit pod 1200 otáček tak určitě ne.. hlavně pod 1500 otáček ten dehet je strašně hlučnej, takže tam bych ani nejezdil.

Upraveno od kokta7

No z Clinta se stává eko jezdec, tak jenom aby.  :kol-28:

  • Autor

Musim využít jedinou positivní devizu nafty :D Za ušetřené tisíce koupím malému tunu Lega :)

 

Jinak, jak to u vás fouká? U nás na letišti docela solidně a mašiny maj trochu problémy...

Upraveno od Clint

To mi povídej, tady mi to fičí přímo do okna. :kol-32:

mě i profukovalo okno :D těsnění ten nápor nějak nezvládalo.

U nas v praci zase chvilema zapraskala strecha a kolisalo napeti v siti, UPS u serveru kazdou chvili pipala.

  • Autor

To máte ve vepříně počítače? [emoji23]

Upraveno od Clint

Nerozumim, opakuj.

Přijel jsem na noční a máme kus střechy trošku mimo střechu  :kol-46:

 

Jinak CLinte, TDi opravdu nejefektivněji řadit 3500 a jet na těch min 2000 (já třeba abych nemusel jet po městě na trojku, tak jedu na čtyřku cca 58km/h a točí to 1600 a dá se to taky, ale jinak jezdím kolem těch 2000 a občas na to při předjíždění šlápnu a je to v cajku, jak píše Pawouk, dvouhmota dostává na frak, když to šudláš na min.otáčky, to každej se snaží šetřit a přitom mu to žere víc a odsírá si dvouhmotu  :kol-44:

  • Autor

Venku zima, vítr...prostě nevlídno. Je na čase jít spát :D

Kluci, podle čeho vybíráte pneumatiky??? Nějak se v těch různých drážkách nemůžu zorientovat... Je lepší větší drážky, nebo víc menších, víc podélných, nebo vodorovných  :kol-32:

 

Koukal jsem na gumy, do 2500/ks a podle štítků jsem vybral tyhle, ale nějak nevím, která by byla z těchto lepší volbou:

 

Kleber Dynaxer HP3 225/45 R17 94 V XL

Hankook Ventus Prime2 K115 225/45 R17 91 V

Nokian Line 225/45 R17 91 V

Uniroyal RainSport 3 225/45 R17 91 V FR

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.