Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na "výdrž motoru" ted myslím zdali máte někdo najeto s benzinovým RS-sem třeba 160 000 km a více. Pokud ano jaké byli opravy, či problémy...projel jsem celý tematický blok 2.0 TFSI a našel jsem jen zkušenosti při cca 50-60 tisici km. Děkuju za reakce.

No já mám taky jen cca 50.000 ale nevím, co chceš vědět. Je to tak jako s každým jiným motorem. Pokud tomu budeš za studena od novoty šlapat na paty bude opotřebení vyšší (studený olej je příliš hustý, aby se dostal všude kam má, z toho vyplývá vyšší tření a tím i opotřebení), pokud to čipneš (byť i slušně) tak se nějak ten nárůst výkonů musí projevit ( rázy ve "velkých" čepech -tedy spodek ojnice, klika, rázy v malých čepech -tedy vrch- ojnice píst), ventilová sedla i samotné ventily (přestože plněné sodíkem-chlazení je chlazení), možná taky turbo i když u benzínu i ním problémy nebývají, pokud to čipneš blbě, tak se to taky může potkat. Je tu spousta mýtů o ozubeném řemenu-z nichž většina je nepravda. No a teď mi řekni, jak chceš u auta s nájezdem 150.000 km poznat, kdo a jak s tím jezdil, protože ten motor je jinak výborný a pokud neřešíš spotřebu tak naprosto super. Fakt se to těžko rozpozná i když jsou tady frajeři (v dobrém slova smyslu), kteří to určitě umí. Musíš hledat. Ale těch motorů zase není tak moc, aby byly takové zkušenosti jako s např. 2.O TDI PD nebo klasikou 1,9TDI. Ale motor je to opravdu dobrý a ten nájezd cca 150.000 bych při dobrém zacházení nazval "středním věkem motoru". Moc jsem Ti nepomohl, ale přeju šťastnou ruku při výběru.

  • Autor

Diky chápu co mi chces napsat....ja jen chtel vedet zkusenosti majitelů...jinak z té koupě sešlo, diky mej se

  • 5 měsíců později...

Mám 152 000 a zatím bez problému :palec2:

  • 2 roky později...
Zdravím, 

 

nyní jezdím s motorem 1,9 TDI (první generace OI), o kterém je známo (potvrzeno lidmi v mém okolí i z řady fór), že při pravidelné výměně oleje vydrží klidně i více než 500 tis. km. Nyní se však chystám na koupi ojeté OII RS s motorem 2,0 TFSI. A právě přemýšlím, jestli zvažovat koupi eReSa s tímhle motorem, co má najeto lehce přes 150 tis. km. Samozřejmě si jsem vědom toho, že stav motorů se dost odvíjí od zacházení předešlého majitele, ovšem za předpokladu, že to bylo ok, tak je tento motor ještě v pohodě? Nebo už při tomto počtu km hrozí nějaké závady? 

 

Jaký je tedy váš názor na životnost tohoto motoru??

 

Předem díky moc :))

Pokud se o to auto majitel staral nevidím v tom problém

Díky za odpověď. Čili řekněme cca 300 tis. by mělo být relativně bezproblémové? 

pokud měnil olej do 15000km, tak by to měl vydržet.. jestli měnil LL olej do 30 000km, tak můžou se pak zadřít části motoru atd... jde o to jak se choval k turbu, jestli an to šlapal za studena atd atd....

  • 2 týdny později...

Přesně tak motor BWA je dost odolný určíte více než CCZA takže pokud byl pravidelne dělaný servis neviděl bych v tom az takový problém

jestli měnil LL olej do 30 000km, tak můžou se pak zadřít části motoru atd... 

sorry,ale toto je trošku zavádzajúce...môj názor  :kol-142:

To neni zavadejici, nybrz je to uplne mimo. Nemluve o tom, ze u O2 zadny interval vymeny oleje po 30000km neni.

  • 1 měsíc později...

zcela běžně je longlife 30 000

o zcela běžně LL 30 000 nevím, u mojí O1 se proměnlivý LL interval ozve PP po cca 25000 km, u služebních O2 taky

  • 6 let později...
V 21. 7. 2013 na 14:12, xxborec napsal:
Zdravím, 

 

 

 

 

nyní jezdím s motorem 1,9 TDI (první generace OI), o kterém je známo (potvrzeno lidmi v mém okolí i z řady fór), že při pravidelné výměně oleje vydrží klidně i více než 500 tis. km. Nyní se však chystám na koupi ojeté OII RS s motorem 2,0 TFSI. A právě přemýšlím, jestli zvažovat koupi eReSa s tímhle motorem, co má najeto lehce přes 150 tis. km. Samozřejmě si jsem vědom toho, že stav motorů se dost odvíjí od zacházení předešlého majitele, ovšem za předpokladu, že to bylo ok, tak je tento motor ještě v pohodě? Nebo už při tomto počtu km hrozí nějaké závady? 

 

 

 

 

 

Jaký je tedy váš názor na životnost tohoto motoru??

 

 

 

 

 

Předem díky moc :))

 

Mám Octavia 2 TFSI BWA 2006 koupeno s 220000 km ,po koupi hned výměna rozvodů,  interval výměny oleje po 8 tisíci a při 248000 km motor KO. Údajně kvůli poruše olejového čerpadla

  • 3 týdny později...

Čerpadla odcházejí, resp. hřídelky.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.