Přejít na obsah

Životnost motoru


Jeldik

Doporučené příspěvky

Dobrý den, chtěl bych se zeptat na "výdrž motoru" ted myslím zdali máte někdo najeto s benzinovým RS-sem třeba 160 000 km a více. Pokud ano jaké byli opravy, či problémy...projel jsem celý tematický blok 2.0 TFSI a našel jsem jen zkušenosti při cca 50-60 tisici km. Děkuju za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já mám taky jen cca 50.000 ale nevím, co chceš vědět. Je to tak jako s každým jiným motorem. Pokud tomu budeš za studena od novoty šlapat na paty bude opotřebení vyšší (studený olej je příliš hustý, aby se dostal všude kam má, z toho vyplývá vyšší tření a tím i opotřebení), pokud to čipneš (byť i slušně) tak se nějak ten nárůst výkonů musí projevit ( rázy ve "velkých" čepech -tedy spodek ojnice, klika, rázy v malých čepech -tedy vrch- ojnice píst), ventilová sedla i samotné ventily (přestože plněné sodíkem-chlazení je chlazení), možná taky turbo i když u benzínu i ním problémy nebývají, pokud to čipneš blbě, tak se to taky může potkat. Je tu spousta mýtů o ozubeném řemenu-z nichž většina je nepravda. No a teď mi řekni, jak chceš u auta s nájezdem 150.000 km poznat, kdo a jak s tím jezdil, protože ten motor je jinak výborný a pokud neřešíš spotřebu tak naprosto super. Fakt se to těžko rozpozná i když jsou tady frajeři (v dobrém slova smyslu), kteří to určitě umí. Musíš hledat. Ale těch motorů zase není tak moc, aby byly takové zkušenosti jako s např. 2.O TDI PD nebo klasikou 1,9TDI. Ale motor je to opravdu dobrý a ten nájezd cca 150.000 bych při dobrém zacházení nazval "středním věkem motoru". Moc jsem Ti nepomohl, ale přeju šťastnou ruku při výběru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 2 roky později...
Zdravím, 

 

nyní jezdím s motorem 1,9 TDI (první generace OI), o kterém je známo (potvrzeno lidmi v mém okolí i z řady fór), že při pravidelné výměně oleje vydrží klidně i více než 500 tis. km. Nyní se však chystám na koupi ojeté OII RS s motorem 2,0 TFSI. A právě přemýšlím, jestli zvažovat koupi eReSa s tímhle motorem, co má najeto lehce přes 150 tis. km. Samozřejmě si jsem vědom toho, že stav motorů se dost odvíjí od zacházení předešlého majitele, ovšem za předpokladu, že to bylo ok, tak je tento motor ještě v pohodě? Nebo už při tomto počtu km hrozí nějaké závady? 

 

Jaký je tedy váš názor na životnost tohoto motoru??

 

Předem díky moc :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 6 let později...
V 21. 7. 2013 na 14:12, xxborec napsal:
Zdravím, 

 

 

 

 

nyní jezdím s motorem 1,9 TDI (první generace OI), o kterém je známo (potvrzeno lidmi v mém okolí i z řady fór), že při pravidelné výměně oleje vydrží klidně i více než 500 tis. km. Nyní se však chystám na koupi ojeté OII RS s motorem 2,0 TFSI. A právě přemýšlím, jestli zvažovat koupi eReSa s tímhle motorem, co má najeto lehce přes 150 tis. km. Samozřejmě si jsem vědom toho, že stav motorů se dost odvíjí od zacházení předešlého majitele, ovšem za předpokladu, že to bylo ok, tak je tento motor ještě v pohodě? Nebo už při tomto počtu km hrozí nějaké závady? 

 

 

 

 

 

Jaký je tedy váš názor na životnost tohoto motoru??

 

 

 

 

 

Předem díky moc :))

 

Mám Octavia 2 TFSI BWA 2006 koupeno s 220000 km ,po koupi hned výměna rozvodů,  interval výměny oleje po 8 tisíci a při 248000 km motor KO. Údajně kvůli poruše olejového čerpadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...