Svačinkář Vloženo 26. Červenec 2013 Vloženo 26. Červenec 2013 (editace) Chlapci mám problém !!! a nechci to podcenit !!! Dneska ráno když jsem jel do práce jsem najel cca 2.km a měl teplotu motoru cca 75ˇC. Na křižovatce jsem chtěl popohnat audi co stála na zelené a protúroval jsem motor do cca 3500ot/min a najednou se začal motor dusit nereagoval na plyn a za mnou malinko dýmilo. Celá akce motoru trvala cca 10.vteřin a najednou chcípnul a nešel nastartovat !!! Po otevření kapoty a rychlou kontrolou motorových částí jsem pak znovu bezproblémů nastartoval. Celý den jsem pak jezdil v pohodě ale při plném sešlápnutí plynu my turbo tlačí míň než do osudné hodiny. Plnící tlak klesl z 1.5bar na 1.2 bar. Mám sice pár teorií čím to mohlo být ale třeba se s tím už někdo setkal. Máte někdo teorii čím to mohlo být ??? Editováno: 26. Červenec 2013, autor: Svačinkář Citovat
Gombi Vloženo 28. Červenec 2013 Vloženo 28. Červenec 2013 no neprofukuju někde hadice od turba ? nebo sání jeslti není znečištěné nebo turbo muže být přicpané... Citovat
Svačinkář Vloženo 29. Červenec 2013 Autor Vloženo 29. Červenec 2013 (editace) Co se týče turba napojení na svodech a výfuku tak je 100% těsnost . Sání jsem čistil před 2 měsíci ale to přicpaný turbo je dost možný. Už mě minule na válcový zkušebně říkaly že bych ho měl dát vyčistit. Třeba do spalovací komory nenatlačilo vzduch . Sice se to zatim neopakovalo ale to turbo dám vyčistit Editováno: 29. Červenec 2013, autor: Svačinkář Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.