Ajfl Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 Ahoj, pozoruji takové zvláštní chování, které nemá souvislost s počasím ani ničím exaktním. Když nastartuji, je chvilku spotřeba cca 3-3,2l, než to vypne sytič nebo něco podobného, pak to klesna na 0,6-0,8 ... občas se mi stane, že ale po startu je ta špička kolem 1,2l, někdy i 0,8l. Nemá to souvislost s tím, že by byl moto ohřátý (prostě jednou po noci se to chová tak, podruhé onak). Němá někdo zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 A víš jeké má motor otáčky při těchto jevech? Typnu si - spotřeba 3,2 l = cca 1200 ot.,při 0,6-0.8 = cca 700 ot. Toto je normální projev motoru. Za určitých podmínek (teplota chladící kapaliny,potažmo venkovní teplota cca 15 - 30 °C) jsou u studeného motoru zvýšené volnoběžné otáčky na hodnotě cca 1200 ot. na několik desítek vteřin. Více se dočteš zde: http://forum.skodahome.cz/topic/109818-vibrace-a-kolisani-otacek-po-nastartovani/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 4. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2013 Tohle je mi jasné, problém je, že i když jsou dva dny stejně teplé, tak po nastartování to jednou je tak a podruhé onak. Ano, otáčky jsou volnoběžné a pak spadnou na klidovou spotřebu při vyřazení rychlosti, ale kolikrát nastartuju a bere to 1,2l a otáček je třeba 900-1000, prostě žádná souvislost ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 (editace) mi to včera udělalo, taky byly přizemní mraziky , udělalo to při prvním starotvaní rano teplota vzduchu cca +2c,motor po naskočení vyletěl na 1600 ot a momentální spotřeba byla cca 2.6 litru na hod na volnoběch , po 3 minutach to spadlo na normál tedy na 680 ot spotřeba 0.6 litru hod ale co je mi divné nebo tedy možná nazvyk , auto když startuji tak dost dlouho točí +- 6 sec než motor naskočí , po zapnuti kližku nechává natahnout benal a až pak stratuji je to normální ? dříve jsem mněl dysel Editováno: 4. Říjen 2013, autor: vikyviky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 tak jelikož jsem dnes poprvý škrabal, byly 2 stupně tak mám taky zkušenost...navíc jezdím každý ráno... - je pravda, že ten motor "celkem dlouho" točí než naskočí (to jsem si všiml už dřív) ale rozhodně to není 6 sekund !!!řekl bych tak 3 sekundy v mém případě - když nastartuju po chladné noci otáčky vyletí někam nad tisíc ale víceméně to hned spadne a drží to 1000 otáček... - těch tisíc otáček (na volnoběh samozřejmě) to drží dost dlouho, i po zhasnutí ten modré kontrolky nezahřátého motoru (je ale pravda že jede klimatronic a vyhrev sedadel)...po cca 10 km jizdy to klesne pod tisíc,a už je i teplo - zvuk studenýho motoru zvenčí je vtipnej ...takový brumlání... (oproti mýmu předchozímu starýmu dízlu kdy jsem budil půl ulice) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2013 Delší doba startu se také řešila u FII 1.2 TSI zde: http://forum.skodahome.cz/topic/95094-startovanie-12-tsi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.