Přejít na obsah

1,8TSI-spotreba oleje


Martin_SII

Doporučené příspěvky

Nicméně ani s původní pístní sadou se problém netýká všech motorů, ale pouze některých a těžko říct zda se jedná motory s kroužky vyrobené v nějaké sérii, nebo je problém ovlivněn nesprávným zajetím, stylem jízdy, olejem apod. Jinak samotná váhová zkouška je z mého pohledu zákazníka (jen můj názor) neobjektivní měření a záleží i na vůli a chuti danného servisu problém řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. není zde ještě také možnost že olej v motoru se ztrácí jinde? jde o to že předchozí majitel skálo pevně tvrdí a odkazuje se na to že pokud by tohle zjistil ihned by to řešil kulancí, je možné že se spotřeba oleje změní z 1l na 15000km na 1l na 1000km během nájezdu necelého tísíce km bezprostředně po prodeji auta? takový obrovský skok? dle aut servisu to také nemusí vůbec být kroužky ale např i:

 

špatné odvětrání klikové skříně

zteřelé těsnění dříků ventilů

 

.. kdo má již tento problém za sebou objevila se spotřeba oleje skokově anebo postupně během např 20.000km ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele rozebrat motor a prostě uvidíte. mrknout na turbo, na hadice, komplet vnitřek... tady prostě můžeme max teoretizovat... může to chcát kdekoliv nebo může být ve vnitř něco propáleného.

 

hlavně to chce používat i správnej šroub ;) https://www.dropbox.com/s/tpqfqrbeg1486f8/%C5%A1rouby.png?dl=0

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. jinak teď v týdnu mě čeká rozhodnutí co stím? buďto klasický postup škodovka-váhová zkouška-diagnostika kde to teče-a zřejmě pokus o kulanci ( to vše na druhé straně republiky kde bylo auto zakoupeno) - Nebo druhá varianta - řešit mimo škodovku a precizního mnou ověřeného servisu v Brně a opravovat na vlastní náklady. Je vůbec ta sada pístů,ojnic a kroužků sehnatelná mimo origo servisní střediska? Zajímavé ej že jak autorizák v Brně a u Prahy tvrdí že lze pouze překroužkovat ale je to metoda né tak spolehlivá.Už jsem přemýšlel i o jiném autě ale dneska je to všechno asi časovaná past. Nevím jak se rozhodnout  :kol-32:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. v pátek jsem objednán do Brna na váhovou zkoušku a v pondělí bude výsledek, mají opravdu stejné pravomoce jak tam kde byl vůz pořízen. Ale ten projev že se to markantně zhoršuje během najetí dalších stovek kilometrů né tedy v řádu tisíců nasvědčuje spíš nějaké membráně např v odlučovači nebo těsnění na klice. Doufám. Pokud to bude nejhorší varianta tedy pístní sada tak se bude neodbytně urgovat i přes zákaznickou linku v MB, to auto stálo přes 800.000Kč a nemá ani 100.000km najeto to přece nejde výrobci vozu nechat jen tak projít bez spoluúčasti na opravě!

Editováno: , autor: Mara2000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...