Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...
Vloženo

Zdravím pánové... 

 

Prosakující nafta přes netěsný filtr kapala na klínový řemen (asi od alternátoru), který vlivem nasáknutí praskl a vletěl do rozvodovéhi řemene, který se rozletěl. No a v rychlosti cca 130 se stalo, co se při prasklém rozvodovém řemenu obvykle stává. Motor total kaput. 

Takhle mi to bylo vysvětleno v servise. 

2.0 TDI CR 103kw r.v.2012 

A má otázka, je tohle možné, aby se to takhle stalo? Měl jsem za to, že rozvodová sada, hlavně tedy řemen je překrytý nějakým deklem... 

Děkuji za reakce 

Vloženo

je to možné,docela časté,řešili jsme to u nás asi 3x,ale slyšel jsem o více případů.Proto i u novějších modelů udělali inovace palivových filtrů a jejich baněk.

Vloženo

Děkuji. No a pokud jste to už dělali, předpokládám, že pracujete v servisu, jaké jsou možnosti opravy? Výměna motoru? Případně cena opravy alespoň řádově... Já jen jestli se teda vůbec vyplatí to nechat dělat. Mám z toho docela stres... 

Vloženo

Dělali jsme to,ale motor nikdy nebyl KO.Majitelé po prasknutí plochého řemene vždy stačili auto odstavit než se stačil pořádně namotat a roztrhnout rozvoďák.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...