Přejít na obsah

Výměna rozvodů 2.0 TDI CR 103 kW


Johanku69

Doporučené příspěvky

Zdravim Páni na nete som našiel že  pri motoroch CFHC píšu interval výmeny až 210 000, čo je interval výmeny už prakticky väčšiny motorov tohto typu vrátane motorov 1.6 tdi . jasné že ak má niekto svoje auto aspoň trochu rád tak to vymení ďaleko skôr.

Pozrite si toto https://www.vw.sk › media › default › vw-taschenkarte-zahnriemen-sk

vw-taschenkarte-zahnriemen-sk.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím pánové... 

 

Prosakující nafta přes netěsný filtr kapala na klínový řemen (asi od alternátoru), který vlivem nasáknutí praskl a vletěl do rozvodovéhi řemene, který se rozletěl. No a v rychlosti cca 130 se stalo, co se při prasklém rozvodovém řemenu obvykle stává. Motor total kaput. 

Takhle mi to bylo vysvětleno v servise. 

2.0 TDI CR 103kw r.v.2012 

A má otázka, je tohle možné, aby se to takhle stalo? Měl jsem za to, že rozvodová sada, hlavně tedy řemen je překrytý nějakým deklem... 

Děkuji za reakce 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji. No a pokud jste to už dělali, předpokládám, že pracujete v servisu, jaké jsou možnosti opravy? Výměna motoru? Případně cena opravy alespoň řádově... Já jen jestli se teda vůbec vyplatí to nechat dělat. Mám z toho docela stres... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...