Červenec 10, 20187 r Oni tam ale neresi, jestli sedi lip siroka a nebo uzka guma, problem maji s tezkymi litymi disky, ve vztahu k tlumicum a samozrejme s aspektem na celkove chovani vozidla. Cituji " spatny pocit jsme meli z 15" litych kol, jejichz konstrukci vladly pozadavky na cenu a design. Jsou tezsi, nez bezne plechove rafky. Komfortne naladene tlumice Citigo maji problem je udrzet na silnici. Na nerovne vozovce jsme casto brzdili spis nadavkami a motlitbami, protoze ABS nam vytrvale podpiralo nohu. Zkouska s pujcenymi plechovymi 14" , prokazala vyrazne lepsi chovani. " Jsou ze Sveta motoru, tak snad uz par aut projeli a neco o tom vi. Mne jde hlavne o to, jestli nekdo kdo Aurigy 15 ma , se muze se ztotoznit s tim co pisi v recenzi. Upraveno Červenec 10, 20187 r od aldav
Červenec 11, 20187 r Aurigy 15 mám, s paketem pro nezpevněné cesty a nemám žádný problém. Cíťu proháním už šest let a zmiňovaný problém s bržděním nemám. Střídám s OCI a nemůžu si stěžovat.
Červenec 11, 20187 r Moje Monte Carlo má taky 15ky. Se standardním sportovním podvozkem to sedí a tlumí parádně a tiše. Je až překvapivé, že OII na 16tkách je sice pohodlnější, ale při přejetí spáry hlučnější. U Citigo zimní plechové 14tky sedí v zatáčkách logicky hůře zato o trochu pohodlnější jsou, což se v zimě hodí.
Červenec 13, 20187 r Dekuji za komenty, prave jsem je objednal, pry jsou temer nejete, DOT 30/15 ( lepsi nebyly ke koupi ) a predpokladam, ze srouby budou pasovat z original litych 14" kol co tam byly z fabriky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.