Bobr700R Vloženo 18. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2013 Zdravím koupil jsem OII FL 2009 2.0TDi PD DPF motor je krásně tichonký, nekouří (DPF), ale na volnoběžné otáčky se auto malinko klepe. Stačí lehce přidat plyn +/- 50 a klepání okamžitě přestane. Není to přesně klepání, ale auto se tak jako houpe. Po vymáčknutí spojky žádná změna. Někde jsem dočetl, že vybrace můžou způsobit vstřiky nebo setrvačník, ale auto se mimo volnoběh chová naprosto normálně a vše je dokonale tiché i při volnoběhu, jen se to houpe. Samozřejmě za stojícího auta! Chytá na brnk jak studená, tak i teplá. Najeto 121.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 18. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2013 Uložení motoru?? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobr700R Vloženo 18. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 18. Srpen 2013 (editace) Díky, měl jsem taky podezření, ale chtěl jsem se raději poradit. Zítra jedu na dovozku tak si vlezu k technikovi do jámy a zkouknu to. Doufám, že tam bude nějakej silenblok jetej. ;-) Editováno: 18. Srpen 2013, autor: Bobr700R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 25. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2013 Mám tento motor také,při vyšlápnutí spojky při větších otáčkách něco do pedálu zavybruje.Při volnoběhu to nedělá nic.Nechal jsem opravit převodovku protože bylo uložení hlavní hřídele v obalu vymlácené,to jsem považoval za příčinu.Po namontování převodovky se nic nezměnilo.Že by to dělal setrvák?Spojka je kapalinová a že by se to hadičkou přenášelo do pedálu?Od 2000 ot.to dělá plynule i když uberu nebo přidám,setrvák by snad zaklepal při nějakých otáčkách,dělá to jen při vyšlápnutí spojky.Má někdo podobné zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Nějak se tu nemohu dopátrat že by někdo vyměnit dvouhmotu za jednohmotu.Hledám i kde by se dal sehnat a nějak se nedaří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsub Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Pavel 5 - chtěl bych se zeptat na opravu uložení hřídele. Kde ti to dělali, ve škodovce? a na kolik tě to vyšlo? Čeká mě to taky. Myslel jsem si, že to ještě chvíli vydrží, ale přidalo se mi k tomu ještě nějaké klepání v prostoru alternátoru, tak se do toho budu muset pustit hned. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Ahoj,dělal to Sixta,to je asi nejlepší řešení,vyšlo to na 8,5 tis plus olej.Dělá to na počkání,jen stačí zavolat a domluvit termín.Odkaz je zde: http://www.prevodovky-sixta.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomsub Vloženo 17. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 (editace) Díky, tak to mám z Olomouce trochu z ruky Editováno: 17. Prosinec 2013, autor: tomsub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 21. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2013 Tak žádný příspěvek ohledně vybrace při vyšlápnutí spojky?Že by to dělalo jen mě?Je to normální nebo není,dělá to při přeřazování od 1500 - 2800 ot.Podle mě to dělá to středový uložení u dvouhmoty,tu jsem vyměnil za jinou,údajně z auta které spadlo při přepravě.Mohl ale také být vyměněn jako vadný i když vypadal opravdu nově.Měl jsem nejnovější setrvák od Bosche a to uložení mě připadalo stejně volné.Tak snad má někdo podobný problém nebo ví co stím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.