Scarllett Vloženo 19. Srpen 2013 Vloženo 19. Srpen 2013 Zdravím.. mám Fabii II 1.2 htp, rok 2007 najeto 62000km.. Už půl roku řeším problém.. Ne vždy - občas, po nastartování po pár vteřinách spadnou otáčky a motor začne jak kdyby cukat a je slyšet klepání pod kapotou. Je to tak intenzivní, že vždy vypnu motor protože i kdybych s tím chtěla jet, tak to chcípne. Netušíte, co by to mohlo být? Mám tam opravené a povyměňované už snad vše..nevíme už co by, na diagnostice to nic neukazuje... Připadne mi to trochu jako záhada už.. Citovat
Richiis Vloženo 19. Srpen 2013 Vloženo 19. Srpen 2013 Možná to může být zanesená škrtící klapka.. Kdysi jsem měl možná podobný problém stím klepáním a bylo to olejem. Ten byl 10W-40 ten při studeném startu maže pomalu. Po výměně za 5W-40 přestalo, 0W-40 by mohl být ještě lepší. Jakým stylem se s autem jezdí? HTP je spíše otáčkový motor a nízké otáčky mu dělaj zle. Nejsem mechanik, ale pokud by motor jezdil na podotáčky, mužou být podpálené ventily, což není sranda. Citovat
hubo44 Vloženo 19. Srpen 2013 Vloženo 19. Srpen 2013 Zdravím.. mám Fabii II 1.2 htp, rok 2007 najeto 62000km.. Už půl roku řeším problém.. Ne vždy - občas, po nastartování po pár vteřinách spadnou otáčky a motor začne jak kdyby cukat a je slyšet klepání pod kapotou. Je to tak intenzivní, že vždy vypnu motor protože i kdybych s tím chtěla jet, tak to chcípne. Netušíte, co by to mohlo být? Mám tam opravené a povyměňované už snad vše..nevíme už co by, na diagnostice to nic neukazuje... Připadne mi to trochu jako záhada už.. Robi to rano pri studenom štarte a potom už cely deň štartuje dobre? Citovat
JiVi Vloženo 19. Srpen 2013 Vloženo 19. Srpen 2013 otackovy motor? kdyz jedu podle radce razeni, nad 2000 otacek se proste nedostanu ... chce po me 5. stupen , kdyz jedu po meste lehounce nad 50km/hod. Ze by byli v Boleslavi takovi "nerozumove"? Citovat
motosman Vloženo 19. Srpen 2013 Vloženo 19. Srpen 2013 Tak nějak. Algoritmus řidiče nutí jezdit na co nejvyšší rychlostní stupeň s co nejmíň plynem. Mě Sup 1.8 s DSG řadil 5 v 50, 6 v 60km. Občas do kopce to i začalo škubat, než podřadil. Spíš je to inf. o zařazené rychlosti a pak zvážení přeřazení podle skutečné situaci. Heslo je EMISE.... Citovat
motosman Vloženo 19. Srpen 2013 Vloženo 19. Srpen 2013 Jinak bych to viděl na zapalování - kabely. Citovat
Scarllett Vloženo 19. Srpen 2013 Autor Vloženo 19. Srpen 2013 Robi to rano pri studenom štarte a potom už cely deň štartuje dobre? Někdy se stane, že to udělá klidně ráno a potom i odpoledne. Někdy zase jenom ráno a potom už ne. Někdy zase ráno ne a až odpoledne. Ono to je opravdu jak kdy.. Citovat
Scarllett Vloženo 19. Srpen 2013 Autor Vloženo 19. Srpen 2013 Možná to může být zanesená škrtící klapka.. Kdysi jsem měl možná podobný problém stím klepáním a bylo to olejem. Ten byl 10W-40 ten při studeném startu maže pomalu. Po výměně za 5W-40 přestalo, 0W-40 by mohl být ještě lepší. Jakým stylem se s autem jezdí? HTP je spíše otáčkový motor a nízké otáčky mu dělaj zle. Nejsem mechanik, ale pokud by motor jezdil na podotáčky, mužou být podpálené ventily, což není sranda. Po městě 50km/h jezdím na trojku... zdá se mi, že tomu autu to vyhovuje více jak jet na 4.. mezi 60 -70 km/h hodím čtverku a když se blížím k 90km/h řadím pětku.. 2 Citovat
Richiis Vloženo 21. Srpen 2013 Vloženo 21. Srpen 2013 Tak tí pádem řádíš dobře a nedusíš to, bude problém v něčem jiném. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.