Publikováno Srpen 19, 201312 r Zdravím.. mám Fabii II 1.2 htp, rok 2007 najeto 62000km.. Už půl roku řeším problém.. Ne vždy - občas, po nastartování po pár vteřinách spadnou otáčky a motor začne jak kdyby cukat a je slyšet klepání pod kapotou. Je to tak intenzivní, že vždy vypnu motor protože i kdybych s tím chtěla jet, tak to chcípne. Netušíte, co by to mohlo být? Mám tam opravené a povyměňované už snad vše..nevíme už co by, na diagnostice to nic neukazuje... Připadne mi to trochu jako záhada už..
Srpen 19, 201312 r Možná to může být zanesená škrtící klapka.. Kdysi jsem měl možná podobný problém stím klepáním a bylo to olejem. Ten byl 10W-40 ten při studeném startu maže pomalu. Po výměně za 5W-40 přestalo, 0W-40 by mohl být ještě lepší. Jakým stylem se s autem jezdí? HTP je spíše otáčkový motor a nízké otáčky mu dělaj zle. Nejsem mechanik, ale pokud by motor jezdil na podotáčky, mužou být podpálené ventily, což není sranda.
Srpen 19, 201312 r Zdravím.. mám Fabii II 1.2 htp, rok 2007 najeto 62000km.. Už půl roku řeším problém.. Ne vždy - občas, po nastartování po pár vteřinách spadnou otáčky a motor začne jak kdyby cukat a je slyšet klepání pod kapotou. Je to tak intenzivní, že vždy vypnu motor protože i kdybych s tím chtěla jet, tak to chcípne. Netušíte, co by to mohlo být? Mám tam opravené a povyměňované už snad vše..nevíme už co by, na diagnostice to nic neukazuje... Připadne mi to trochu jako záhada už.. Robi to rano pri studenom štarte a potom už cely deň štartuje dobre?
Srpen 19, 201312 r otackovy motor? kdyz jedu podle radce razeni, nad 2000 otacek se proste nedostanu ... chce po me 5. stupen , kdyz jedu po meste lehounce nad 50km/hod. Ze by byli v Boleslavi takovi "nerozumove"?