Prosinec 7, 20159 r VIN na to nemá vliv je to uvedeno na štítku v servisce myslím pro sportovní podvozek označení 2UC.
Prosinec 21, 20159 r VIN na to nemá vliv je to uvedeno na štítku v servisce myslím pro sportovní podvozek označení 2UC. Nicméně, pište prosím VIN, protože zadané číslo je pravděpodobně kitu a to není možné koupit samostatně, a proto je nutné vín, aby se přepis
Prosinec 21, 20159 r Opiš si kody co jsem sem dal a v servise ať poradí dal jsem 1,4 s M6 i 1,4DSG. VIN sem dávat nebudu!!!
Prosinec 21, 20159 r Kacer, v rusku si pripravuju papiere pre tvoju krasku, aby nebol problem s prevozom
Prosinec 22, 20159 r Uvědomil si, trvají na tom, že není správně, PR kód zadní tlumiče nemůžeme najít. 5Q0 512 013 GK - s největší pravděpodobností číslo svazku, který není v prodeji. V servisních nelze ověřit. Provést výběr dílů je možné pouze přes ETKA prostřednictvím zadání čísla VIN, kde u automobilu je kód 2 UC. Každý stroj s 2UC. Nemáme žádné touhy zahnali vaše auto. Máme své ve velkém.
Únor 2, 20169 r Dobrý den, měl bych dotaz, zda někdo máte zkušenosti s originálním sportovním podvozkem u Octavia III combi 2,0 TDI spolu s koly R18/40. Zvažuji, zda do toho jít či ne, ale nikde jsem se o tom skoro nic nenašel. Jde mi o zkušenosti. Neměl jsem možnost se v této sestavě povozit a nevím, zda to nebude příliš tvrdé. Předem moc děkuji za info. PS: auto je již s tímto podvozkem objednáno a mám pár posledních chvilek na změnu.... Jiné pružiny jak tu píšete nepřicházejí v úvahu, jde o služební auto.
Únor 3, 20169 r Ja som o tom sport podvozku velmi rozmyslal,ale mam kamarata,co ho s 18tkami Alaris ma a mal som moznost viackrat to pojazdit.Je to pre mna prilis uklepane,nekomfortne a to mam tuhsie auta velmi rad.Tak isto aj on je z toho naladenia sklamany a ked som namontoval pruziny Eibach a zviezol sa,zhodnotil,ze je to ovela lepsia varianta.Skodovke sa ten sport podvozok odladit teda velmi nepodaril.Mozno s mensimi kolesami/16tka,17tka/,ale s 18tku to nefunguje.
Únor 3, 20169 r Děkuji za info, také by to bylo na Alaris. Někdo říká, že to bude v pohodě a někdo ne :-( mrzí mě, že ŠA nenabízí možnost se v tom svést. Teď mám Mitsubishi Lancer se sportovním podvozkem na R17/45 a je to paráda. Jenže ten má mulktilink a ne kliku jako OIII. Pořád zvažuji. A OIII na klasickým podvozku drží jak? Je tvrdá sama o sobě s těmi R18?
Únor 3, 20169 r Niekomu sa zda tvrda aj seriovka na 16tkach.Neviem posudit 18tky,ale viem,ze 17tky a seriove tlmice a pruziny su celkom vpohode,pre mna osobne aj trochu uplavane.
Únor 5, 20169 r mozem potvrdit spokojnost so sportovým podvozkom ako s 15 195 zimnými tak aj s 17 225 letnými ze to drží dobre test na dialnici cca 160 km/h prudšie zákruty označené šipkami a prekvapil ma malý náklon auta
Únor 9, 20169 r A mimo dálnice, jak všichni říkají, že je to uskákané?? Asi to v konfiguraci nechám, ale aby to nebyla trestná lavice :-)
Únor 15, 20169 r nemám z toho pocit "uskákanosti" skor si dovolím viac v zákrutách (nielen na dialnici) bez toho aby som pocitoval bočné náklony a možem sa spolahnut že ma to drží v stope.
Říjen 6, 20168 r 5Q0411105GT Predni pruzina 5Q0511121AQ Zadni pruzina 5Q0 413 023 FJ Predni tlumic 5Q0 513 049 EM Zadni tlumic 2 UC sport suspension For 1.4 TSI with 6-Manual Transmission in Hungary. As you see this is different equipment VIN code TMBAC7NEXF0064533
Červenec 19, 20187 r Ahoj, přemýšlím jaký podovozek si nakonfigurovat do Octavie liftback s motorem 1.5 TSI. Jezdil jsem s Octavii liftback před FL s motorem 1.4 TSI a podvozek se mi zdá hodně měkký a takový houpavý, na zvlněné cestě při svižnější jízdě má auto tendenci trochu poskakovat a nesedí potom tak dobře v zatáčce. Zkoušel jsem to samé i v Octavii combi před FL s motorem 2.0 TDI a DSG, takže mnohem více váhy na přední nápravě a auto se mi zdálo mnohem klidnější a tedy i stabilnější při rychlém průjezdu zatáčky. Nemáte někdo zkušenosti se sportovním podvozkem? Předpokládám, že bude o něco nižší (nevím o kolik přesně) a možná trochu tvrdší pružiny. Na autě budou 17" kola a zase bych nechtěl razantně snížit komfort. Co se týče vzhledu auto se sportovním podvozkem vypadá rozhodně lépe. Díky za jakoukoliv poznámku, radu nebo vlastní zkušenost.
Červenec 26, 20187 r Mám sportovní podvozek z výroby a jinej bych nechtěl. Větší tuhost a trochu nepohodlí vykompenzuje jistější vedení v zatáčkách a samo lepší vzhled o - 1,5cm dole!
Červenec 26, 20187 r Jj žiju.Když jsem kupoval tak myslí že DCC ještě nebylo a pokud ano tak příplatek je raketa!
Červen 8, 20205 r Možná blbá otázka... vy co máte sportovní podvozek neměli jste třeba strach když jste zajížděli do podzemních garáží že škrtnete předkem? Nebo je to v pohodě?
Červen 8, 20205 r Úplně v pohodě, 15mm nižší v nájezdech v garážích nepoznáš. Pouze v ojedinělých případech škrtneš při parkování o obrubník vpředu lízátkem, ale na to bys dával pozor stejně i s běžným podvozkem.
Červenec 23, 20205 r Nemohu to nikde najít označení pružin přední zadní ze sportovního podvozku O III 2.0 TDI, nebo čísla z ETKY. Dík
Leden 26, 20214 r Snad to tu taky patří > mate někdo zkušenost se snizenymi pruzinami např od Eibach nebo ST? Měl jsem je na předchozí F3 s R17. A chci je dát i na Ovci s R18. Díky za postřehy.
Leden 27, 20214 r V 26. 1. 2021 na 11:59, mastibruch napsal: Snad to tu taky patří > mate někdo zkušenost se snizenymi pruzinami např od Eibach nebo ST? Měl jsem je na předchozí F3 s R17. A chci je dát i na Ovci s R18. Díky za postřehy. Tak na to jsem zvědavý. Dej sem fotky a poznatky z jízdy. Taky o nich pořád přemýšlím , ale nakonec možná bude nové auto.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.