Přejít na obsah

Klapka sání 2.0 TDI PD


Nexus

Doporučené příspěvky

  • o 5 měsíců později...

Zdravím,

budu kupovat klapu, stará zlobí při vypínání motoru a přemýšlím kterou. Měli byste tipy na jednotlivé, které pošlu? Která značka stojí určitě za to kterou rozhodně ne?

Vemo

Febi

Pierburg

Maxgear

Vika

 

Vím že Pierburg je prvovýroba, ale co třeba zrovna Vemo nebo Febi? Myslím že by nemusely být vyloženě špatné ale radši si nechám poradit :)

Moc děkuji za rady

 

EDIT :

-------------------------------------

tak 3.8.2018 jsem koupil klapku od firmy FEBI Bilstein a nechal ji vyměnit. Aktuálně tam byla od výrobce Pierburg předpokládám od novoty(v servisce není záznam o jejím měnění). Je to paráda jak auto neslyšně zhasíná :D . Kdyby začla zlobit nebo až najedu dost KM dám vědět jak je na tom :) 

 

EDIT2:

-------------------------------------

5.9.2018 - do dnešního dne od výměny ujeto cca 8tis. Klapka zatím bez problému.

Editováno: , autor: palix91
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj, chci se zeptat k čemu tam ta klapka je? Slouží jen pro klidnější zhasnutí motoru (když vypnu motor tak se jakoby zatřese)? Klapka mi elektricky funguje, ale mechanicky ne, vylámaný zuby na plastových kolečkách uvnitř, žádná kontrolka nesvítí a auto jede tak jak má, STK jsem taky prošel bez problému, ale spíš mě zajímá její význam v autě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Rozsvítila se kontrolka motoru a ta spirála na diagnostice to píše chybu P3138 klapku jsem měl venku je bez vůle a chodí bez odporu máte někdo nějakou radu jak dále? 

 

V 12. 9. 2008 na 17:58, mardzo napsal:

 

 

V 26. 11. 2008 na 17:13, jirkaK napsal:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahoj všem,

 

mám Octavii RS/08 kod motoru BMN a potřeboval bych pomoci loni v létě jsem měnil kolektor sání z plastového za hliníkové rovnou s podtlakovou membránou. Plus byl vyndaný EGR abych jej preventivně vyčistil. K mému překvapení nebylo ani moc nutné.

Následně mi v zimě začala vyskakovat chyba 012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1. To se mi stalo asi 4x za zimu vždy když byl motor studený v prvních pár km jízdy při zrychlení. Bylo mi doporučeno vyčistit chcípací klapku. K vyčištění klapky jsem dostal letos v létě. Klapka také nebyla moc zanasena a funkčnost vypadala v pohodě. 

Bohužel začalo chladnější počasí a 2x mi za jízdy vyskočila chyba motoru.

Po následné diagnostice jsem vyčetl následující chyby:

012600 - řízení sacího potrubí řada válců 1  regulační odchylka - Sporadická

012592 - systém zpětného vedení výfuk. plynů - mez regulace překročena

Auto se chová i po vyskočení chyb normálně, po chcípnutí nijaké velké škubnutí necítím, EGR není zaslepen.

Dále jsem začal pozorovat, že tak při 4-6 zařazeném řadícím stupni při zrychlování zhruba v okolí 2200-2500 otáček jsou z motoru cítit zvláštní vibrace. Zároveň mi příjde, že se mi za poslední dobu zvedla spotřeba. Např. na dálnici při 140km/h a 2500ot./min. mi dává aktuální spotřeba 7,5l. 

Předem díky za rady.

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím,

 prosím, máte někdo zapojení konektoru u škrtící klapky? Rád bych proměřil, zda do ní jde to co by mělo.

Případně schema elektroniky škrtící klapky není někde uveřejněné?

Děkuji

 

Odpovím si sám:

na konektoru jsou 4 piny, krajní jsou napájení - kostra a +12V, středový jsou signál.

Editováno: , autor: karrak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, pročetl jsem tady vlákno, taky se mi auto otřese po vypnutí motoru. Byla přepálená pojistka, tu jsem vyměnil a odpojil baterii na půl hodiny. Kontrolka motoru ale zůstala svítit 😀 ale auto už lépe vypíná. 

Chtěl bych teda poradit, stačí na smazání chyby odpojení baterie na tu půl hodinu nebo je to málo? Jestli to stačí, tak předpokládám že bude špatná ta klapka a když ji vyměním, psali tady že se nic nenastavuje přes diag, platí to i u použité klapky? 

Díky moc za rady. 

Editováno: , autor: asdf2000
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Octavia 2 2005 - 2l 103Kw BKD

zdravím, potřeboval bych poradit ohledně klapky. Závada - 19558 motor klapky (V157) pojistka v boksu přepalená. Nevím jestli je u motorku hodně oleje a zkratuje raději bych šel do nové klapky. Věci které nevím a deprimují mě. Za 1. u vypnutého motoru je zavřená či otevřená u mě otevřená. Za 2. musí se po výměně nastavit? Někdo mi říkal, že né prý to je jen kvůli doběhu. Za 3. co si myslíte Dekarbonizace, neboli vodíkové čištění motorů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...