Přejít na obsah

palix91

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli palix91

  • Narozeniny 17.2.1991

Návštěvy profilu

1 645 zobrazení profilu

Oznámení palix91

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. palix91

    Corner light

    je to F3 před FL, světla jsou s LED denním svícením takové ty s tím zkosením u masky chladiče :D jak poznám jestli to má přisvicování v hlavních světlometech? Mlhovky jinak na autě jsou.
  2. palix91

    Corner light

    Super, moc děkuji za info, na voze jsem již nechával zapínat HHC a funkčnost je bezproblémová, předpokládám, že možnost zapnutí Corner bude. Ještě jednou díky
  3. palix91

    Corner light

    Ahoj, nechci základ nové téma a přišlo mi vhodné napsat to zde(nadpis odpovídá), zajímalo by mě, zda v případě, že chci aktivovat corner funkci, musí být na autě také mlhovky s corner funkcí. Asi dotaz zní hloupě, ale nikde jsem nenašel nic o tom, že by bylo potřeba měnit celý světlomet mlhovek, pouze informace o aktivaci. V případě FIII 2015, která nemá funkci Corner Light ji stačí tedy pouze aktivovat nebo je třeba měnit i samotné mlhovky, pokud ano, jaký to je díl? Moc děkuji
  4. Ahoj, měl bych také dotaz na vibrace přenášející se do volantu. Konkrétně v mém případě jsou vibrace znatelné vpodstatě v celém spektru rychlosti. Přemýšlím, že vyvážením kol to nebude, protože když se např posouvám krokem v koloně a pustím volant tak se (jakoby vždy když kolo udělá kompletní otočku) o cca 0,5cm pootočí doprava. Když je volant rovně tak po cca 3-4 otočení předních kol se volant potočí cca o 1,5-2cm doprava. pak už se dále neposouvá jen jde cítit cuknutí. Víte co by toto mohlo způsobovat? Předem moc děkuji za tipy.
  5. Pískání se mi ozývalo když jsem zastavil a poté se rozjel na zpátečku, cca 10m a to pokaždé. Možná to může být třmen nebo špatně usazené desky/kotouč...? Po výměně všech výše uvedených dílů to zmizelo...
  6. Ahoj, tak v pátek 24.5.2019 jsem byl měnit zadní brzdové kotouče a brzdové destičky a pokud by byl špatný levý zadní třmen od kterého se drhnutí ozývalo tak i ten. Brzdový třmen jsem kupoval TRW, desky a kotouče ATE(klasické kotouče, ne powerDisky). Po výměně všechno utichlo, prý byl třmen KO, vyměněno bylo tedy vše. Pokud má někdo podobnou zkušenost a neví co by mohlo tento zvuk způsobovat tak kromě kamínku v brzdě to může být výše uvedená závada. Pěkný den všem.
  7. Ahoj, nedávno mi začala octa vydávat zvuk od zadního levého kola jakoby drhnutí(kov o kov) ne vždy ale když už tak při dobržďování/méně intenzivním brždění kdy ihned po rozjetí cca 5-10m se tento zvuk stále ozývá pak utichne. Během samotné jízdy bez brždění, zatížení kola se nic takového neděje(EDIT: začalo to dělat i při přibržďování a levotočivé zatáčce zároveň). Vypozoroval jsem mírně vyšší teplotu od daného kola(EDIT: při intenzivnějším brždění je horké celé lité kolo :-o) . Servisák mi řekl(po telefonické konzultaci), že to bude brzdový třmen. Může se takto projevovat právě tato součástka? Mám za to, že kvůli vadnému třmenu by mohlo docházet k zahřívání z důvodu stálého kontaktu desky s kotoučem, ale ne ke zvuku drhnutí. To snad jedině, že by se celý třmen vychýlil a dotýkal, případně deska, hrany kotouče. Dnes budu sundávat kolo a hledat případný kamínek nebo nečistoty. Za případné rady/tipy moc děkuji. EDIT: Moc jsem toho nevyčistil, neměl jsem moc prostoru se pod krycí plech dostat. Zítra 24.5.2019 jdu na servis - komplet výměna zadních brzd (kotouče, desky) a zároveň zkontrolují výše uvedený třmen a případně dojde k jeho výměně. Po servisu dám vědět jak to dopadlo a čím to bylo.
  8. Tak byl jsem pod autem a taky ze všech stran při otevřené kapotě, pazvuky se ozývají vyloženě zevnitř. Za jízdy při 2000-2400ot. Na místě hlavně v moment puštění plynového pedálu při klesajících otáčkách. Občas na světlech jsem si všiml, že když mám sešlápnutý brzdový pedál je to tišší než když ho uvolním. Kolega, který to zkoušel zvenku taky poslouchat říkal, že mu přijde, že je to jakoby to nasávalo falešný vzduch. Plastový kryt motoru jsem preventivně dal dolů. Zpod auta a hodně zblízka levého kola mám pocit jakoby při každé "otáčce" motoru na volnoběh něco cinklo, kovový zvuk, pravidelně cca každé 2 vteřiny. Občas se stane že nechce jít zařadit 1 nebo R, po opětovném sešlápnutí spojky OK, může to mít souvislost? Při sešlápnutí plynu na místě zvenku nic víc než motor bez pazvuků slyšet nejde. Servis mě nemine pak dám vědět pokud budou schopni to odstranit. Kdyby někdo měl nějaký tip dejte vědět.
  9. OK, nový poznatek. Když točím volantem doleva cuká v něm, jakoby se odněkud přenášely vibrace, zvukové projevy nejsou žádné, točení doprava je ok, vůle není, a jde to cítět jen když stojím na místě.... :/ EDIT: Tyče řízení by taky mohly být ve hře? Mohl by projev špatných tyčí/tyče být pouze zvukový?
  10. Na discích je vylisováno 6Jx15H2 ET47 takže by neměly. Ale nezkoušel jsem je fyzicky přirovnávat k litým... Lité mám taky 15" EDIT: Nejsou velikost je stejná.
  11. no dnes jsem při výměně teda zjistil že to šrouby s půlkulatou hlavou jsou jen protože jsem to nezkoumal napoprvé tak podle toho co jsem si pamatoval jsem myslel že je to kužel... jsou to origo s bezpečnostním šroubem se speciální matkou co byla vzadu u rezervy :)
  12. tak dnes nasazeny zpět liťáky a zvuk je pryč. Napadají mě 2 varianty a prosím o potvrzení/vyvrácení. Varianta 1: šrouby z liťáků trčí méně než z plecháčů, jasně, nemůže být problém v délce a šrouby při nasazených plechových poklicích něčemu vadí/o něco se opírají? Řešení-kratší šrouby. Varianta 2: Otvory na šrouby v plecháčích jsou “vychozené” a tedy hlava šroubu se v nejužším bodě(nejblíže závitu) opírá a dotahuje ke kotouči?(nevím jak se ta část na autě jmenuje) a kvůli tomu, že je díra širší, hlava šroubu nedotáhne poklici ale dotahuju to na krev na kotouči a kolo je mírně volné a pak vydává ty zvuky uvedené výše podle vibrací motoru. Řešení- šrouby s širší hlavou nebo nějaké podložky pod šrouby. Anebo varianta 3- koupit nové plechové disky :D
  13. Zkusil jsem to nahrát Poslouchal jsem to zatím jen na mobilu a příjde mi, že je to slyšet cca od 13-14vteřiny.
  14. malý update: Tak jsem zjistil, že ten zvuk jde slyšet už při startování motoru a v průběhu chodu motoru. Přitěch 2200ot. to jde slyšet nejintenzivněji. Když auto stojí a motor běží, jde to slyšet taky. Když při stání zmáčknu brzdový pedál tak se ten zvuk trošičku změní ale pořád je slyšet. Myslím že to bude něco co prostě drnčí o sebe když je nastartováno a podle intenzity vibrací mototru se to zesiluje/zeslabuje. Co se reálně dá udělat špatně při výměně kol, aby se to pak takhle projevovalo? Dosedací plochy jsem nečistil a po pár km jízdy jsem kola dotahoval a moc nevím co by se mohlo uvolnit nebo o sebe takhle drnčet nebo do čeho bych mohl drbnout, aby se to pak takhle projevovalo. EDIT: Tak jsem včera zkusil sundat pravé přední kolo(od něj jsem myslel že to jde), dočistit dosedací plochy, očistit trochu ten kryt brzdy zezadu, kolo nasadit na jiné díry, levé předí jsem ještě malinko dotáhnul, byl tam prostor. Teď se mi zdá že je ten zvuk ještě intenzivnější. Dále jsem si všimnul(dnes ráno po cca 70km jízdě) že všechny kola jsou teplé, okolo středu a šrouby tak, že se na nich dá udržet ruka kromě levého zadního, to bylo horké fakt moc už jen na letmý dotek to pálilo. Může se takto přenášet hluk, pokud by to bylo od zadního kola, aby to bylo slyšet jakoby zepředu? Zajímavé na tom je, že zvenku to je skoro neslyšitelné ale vevnitř je to fakt nahlas. EDIT2: Nikdo neví? Napadlo mě jestli by to nemohlo být kuželovými šrouby, které byly u litých kol a které jsem použil i na tyhle plecháče a možná by se měly použít šrouby jiné. Asi to v nejbližší době přehodím zpátky na letní na zkoušku jestli se to bude ozývat pořád, pokud ne bude to kolama, pokud ano, byla to shoda náhod že se něco dalšího projevilo společně s výměnou kol :D
  15. Zdravím, dnes jsem měnil letní liťáky za zimní plecháče. Hned po nastartování jsem zaslechl divný asi drnčivý zvuk, který jde slyšet jak při volnoběhu tak i při vytáčení motoru. Intenzita se zvyšuje podle otáček, nejvíce cca okolo 2000-2000 pak už to motor přehluší. Zvuk je to takový dutý kovový jako přes plechovku, společně s duněním motoru jde slyšet i tento o vyšší frekvenci a jen z kabiny. Když jsem otevřel kapotu, tak tam to slyšet nebylo. Letní gumy byly nějaké divné a strašně hučely tak jsem se těšil na zimní, hluk gum je pryč ale objevil se tento a nemyslím si že by to bylo tím že tento byl přehlušen hlukem těch letních gum :D. Mohl jsem něco udělat při výměně kol špatně? Napadl mě plechový kryt brzd, myslíte ale, že by to bylo slyšet i když auto stojí na místě s nastartovaným motorem? Nic moc jiného mě nenapadá. Tenhle zvuk slyším v autě poprvé. Moc děkuji za případné tipy.
×
×
  • Vytvořit nový...