bobocop Vloženo 8. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2011 (editace) Ahoj, mal som problém so zapalovaním, modul mi nedával iskru, vymenil som ho za iný, čínsky. Dva dni OK, potom znova zrazu počas jazdy sem tam sekne motorom, akoby nedostal iskru alebo benzín. VAG ukazuje chybu 00609 - výstup zapalování 1 zkrat na plus. Po výmene modulu som pamäť závad v riadiacej jednotke nečistil, ale bateriu som mal odpojenú. Je možné, že táto porucha mi vyskakuje lebo nebola vyčistená pamäť závad v RJ, alebo je chybný nový zapalovací modul, resp. kde môže byť chyba ??? Keď odpojím modul, resp. ak odpojím z neho ukostrenie, nemám prúd v aute. Na tých dvoch šróboch na ktoré sa modul upevňuje namerám 12 V a ešte tam aj pripájam kostru, veľmi tomu nechápem, má to tak biť ??? ďakujem za rady a nápady, mimochodom som tam mal aj origo modul a stalo sa mi minimálne 1 x že mi trhlo motorom. Editováno: 8. Říjen 2011, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 8. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2011 (editace) Takto by to mohlo vyzerať na fotke. Mohla by byť porucha spôsobená zapaľovacími káblami ??? Editováno: 8. Říjen 2011, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Na šroubu nemůže být oproti kostře nic - je to vlasně také kostra - tedy mínus pól, stejně jako ten pásek. Normálně funguje (osobně odzkoušené) i to, že trafo není upevněné a jen připojený konektor a motor jede. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 9. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Takže odkiaľ tam môže byť prúd ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 10. Říjen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Newiem prečo mám taký pocit, že si do svojich tém prispievam len sám a sám aj prídem na závadu. Asi preto, že to nie je prvý krát. No možno napomôžem niekomu inému. Keďže som mal podozrenie na káble medzi rozdeľovačom a sviečkami vymenil som ich a hľa jeden z nich vypadal takto (Viď prílohu). Predpokladám a je to len môj osobný názor, že iskra preskočila zopár krát aj mimo sviečku na kostru auta cez porušenú izoláciu, čo mohlo mať vplyv na zadrhávanie motora počas jazdy + mohlo to mať podstatný vplav na celkové odpálenie zapaľovacieho trafa a preto mohol VAG aj vyhadzovať skrat na kostru. Ak do tejto témy už dlhšie neprispejem, tak moja Závada bola odstránená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurv4js Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 (editace) Zdravím, mám problém s Octavii 1.6 MPI 55 KW, diagnostika mi vyhazuje chybu 00609 - výstup zapalování 1 zkrat na kostru sporadický. Už sem na fóru četl, že to může být startovací cívka, tak sem ji vyměnil, ale problém přetrval. Dále se mi stává, že dojíždím ke křižovatce, vyhodím rychlost a motor zdechne, ale vůbec nevím čím to může být, protože diagnostika vyhazuje jen tu jednu výše uvedenou chybu, znovu nastartovat není problém, jde to normálně a když ještě jedu a dam tam rychlost, motor se chytne. A do třetice závada, když vytáhnu klíček, tak by zámek měl cvaknout, ale mi to tak funguje jen někdy, v ostatnich případech tomu musím pomoct. Neví někdo jak závady eliminovat? Diky Editováno: 27. Srpen 2013, autor: hurv4js Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurv4js Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 (editace) Kabely jsou tam úplně nové, tam jsem chybu nehledal, zítra se na to podívám. EDIT: tak jsem to ještě narychlo rozebral, zkontroloval kabely a sou všechny vcajku... Editováno: 27. Srpen 2013, autor: Wojnar Víš proč je tu tlačítko "Upravit"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Vlákna jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 19. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2013 (editace) čo je to vcajku??? postup kontroly trafa a vedenia....viď prílohu... Editováno: 20. Září 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hurv4js Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Vcajku znamená ok/ v pořádku Jinak cívku jsem vyměnil, ale furt mi to píše chybu, a přibyla mi závada, že při vyřazení mi motor nedrží otáčky - dejme tomu, že jedu z kopce, nahoře vyřadím, a otáčky klesnou na nějakých 300 nebo to úplně zdechne, nevíte někdo co s tím? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 Nejezdi z kopce s vyřazeným kvaltem. Vaše hledání termínu volnoběh vráceno 75 výsledky v sekci Motor 1.6 MPI Třeba: Problem s Volnoběhem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rakl Vloženo 19. Duben 2017 Sdílet Vloženo 19. Duben 2017 V 27. 8. 2013 na 11:44, hurv4js napsal: Zdravím, mám problém s Octavii 1.6 MPI 55 KW, diagnostika mi vyhazuje chybu 00609 - výstup zapalování 1 zkrat na kostru sporadický. Už sem na fóru četl, že to může být startovací cívka, tak sem ji vyměnil, ale problém přetrval. Dále se mi stává, že dojíždím ke křižovatce, vyhodím rychlost a motor zdechne, ale vůbec nevím čím to může být, protože diagnostika vyhazuje jen tu jednu výše uvedenou chybu, znovu nastartovat není problém, jde to normálně a když ještě jedu a dam tam rychlost, motor se chytne. A do třetice závada, když vytáhnu klíček, tak by zámek měl cvaknout, ale mi to tak funguje jen někdy, v ostatnich případech tomu musím pomoct. Neví někdo jak závady eliminovat? Diky Zdravím, mám úplně totožný problém, sice Fabule 1,4 16v 55kw, rv 2001, AUA, ale dělá mi přesně to, co popisuješ. Asi před půl rokem začala vyskakovat kontrolka EPC + motor. EPC po dalším startu zmizelo, po dalších 2 i motor, ale s přibývajícím časem se začala frekvence snižovat (vyskakuje častěji EPC), hlavně při popisovaném dojíždění se zařazenou rychlostí. 1x zatím i problém se "zhasnutím" motoru při zařazené rychlosti a dojíždění. Nastartováno, dále bez potíží, spotřeba nezvýšená. Svíčky nové dle dop škody, překontrolovány a oka, kabeláž také. Na VAGu také 00609. Přes zimu nebyl čas a prostor se pořádně prohrabat vozem, tak čekám na teplo a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.