Přejít na obsah

Lambda sonda (G39) signal prilis maly chyba 00525 VAG


bobocop

Doporučené příspěvky

postup je.. ale čo ak je to nejaká vedľajšia porucha, trebárs napr. ak by pri deravom výfuku vyhadzovalo toto alebo tak... nemusí byť hneď vadná lambda, či? a to vedenie??? podľa mňa malá pravdepodobnosť že by sa niekde pretrhol alebo roztavil kábel z ničoho nič...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zacal bych kontrolou vyhrivani LS:

konektor vedouci k sonde: promerit vnitrni odpor vyhrivani 1...15ohm (PIN1 a PIN2 - modro/cerveny a hnedo/cerveny vodic na svorkovnici)

 

2.kontrola napajeni LS

svorkovnice vedouci k RJ (motor nastartovany, konektor rozpojeny): modro/cerveny vodic (spolecna pojistka S43 s elmag. ventilem nadobky s aktivnim uhlim (15A) modra, musis namerit palubni napeti 12-14V jinak kontrola pojistky

 

3.kontrola ukostreni

svorkovnice vedouci k RJ (motor nastartovany, konektor rozpojeny): modro/cerveny a hnedo/cerveny propojit pres 12V zarovku, pokus sviti napajeni i kostra jsou pro vyhrivani LS OK, muzes preskocit rovnou bod 2.

 

Dulezita vec, konektor LS odpojuj a zapojuj jen pri vypnutem zapalovani!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

postup je.. ale čo ak je to nejaká vedľajšia porucha, trebárs napr. ak by pri deravom výfuku vyhadzovalo toto alebo tak...

... a Ty jako myslíš, že tady kdokoliv pozná jestli máš děravý výfuk?

Zrovna tohle musíš vědět a vyloučit nebo potvrdit právě Ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wojnar ty ma už chytáš za každé slovo... to som uviedol ako príklad (trebárs) poruchy, a viem ti ja aká to môže byť porucha??? čo ak to robí ak je zanesená škrtiaca klapka alebo čo... zase som len príklad uviedol.... viem že nemám deravý výfuk....

 

dík chase za rady, nie som síce elektrikár ale pokúsim sa to zmerať... učíme sa celý život, že???

 

ona ta lambda by mala mať konkrétny odber prúdu alebo tak, to by mal VAG ukázať, kde sa to pozerá?? díky

 

TERAZ MA NAPADLO, JA SOM ASI POISTKU č. 43 ODPÁJAL,,, MOHLA MI Z TOHOTO DOVODU VYSKOčIŤ TATO PORUCHA ???

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak odpajal? pojistka je nozova nasazovaci v pojistkovem boxu, jako ze jsi ji vyndal, navic je spolecna pro lambda sondu a ventil odvetravani nadrze

 

jinak bez vyhrivani sonda skoro nepracuje, protoze nedosahne pracovni teploty, a pokud pracuje tak s hodne slabym signalem

Editováno: , autor: chase
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som to hodil na VAG, závady :

 

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 E  
  Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM       2177
        Kódodvání softwaru:
               Kód opravny:
2 Nalezeny chyby:
00525 - Sonda lambda (G39)
        07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
00609 - Vystup zapalovani 1
        31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky

-----------------------------------------------------------------------

 

skontroloval som lambdu sondu podľa príručky VIS, píše že napetie by malo kolísať 30 aspoň za minútu, nedialo sa nič... len 0,1V, bude lambda KO?

post-1817-0-05342200-1378558111_thumb.jp

Editováno: , autor: bobocop
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hodnota 2.7ohm je OK, predtim jsi provedl zkrat na baterce, na to pozor, cokoliv vede do motoru, k baterce, merit jen napeti voltmetrem, u rozpojenych snimacu, akcnich clenu muzes merit co chces, smysl ma vetsinou merit jen odpor ;-)

 

kdyz uz jsi pod autem, tak na rozpojenem konektoru, tentokrat konektor do RJ !!! nastav mereni napeti, rozsah 20 V, a zmer PIN 1 a PIN 2 co jsi merit pred tim, motor mej nastartovany, mel by jsi namerit 12-14V

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyhrivani sondy mas ted promerene komplet s vysledkem ze je v poradku. Trosku me zarazi jedna vec, a to ze zadna lambda regulace podle VAGu neprobiha, presto je chyba ulozena jen jako "sporadicka". Pres VAG se tusim nedaji nijak zjistit hodnoty adaptace smesi, jestli RJ nejak reaguje na stale chudou smes (nikde jsi se nezminoval jestli motor zkube, pomalu akceleruje nebo je velka spotreba).

 

Pak me jeste napada jestli RJ neodpojila lambda regulaci zamerne, kvuli vypadku v zapalovani (mozna i jako nasledek vadneho vstrikovace), zkusil jsi vymazat pamet zavad, jestli se chyba znovu objevi nebo lambda regulace spusti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto má väčšiu spotrebu asi o 1 liter ako bežne, a čo som zistil, že na studený motor z výfuku vyteká dosť veľa kondenzátu, VAGOM som meral lambdu po vymazaní chýb, nové nenabehli v čase merania, hoci podľa správnosti mala nabehnúť zase lambda regulácia, nakoľko napätie nekolísalo... môže to byť aj tým, že som len naštartoval motor a nepridával plyn, len išiel na voľnobeh ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i na volnobeh probiha lambda regulace, pokud jsou motor a sonda zahrate. Ted je otazkou jaky signal dostava RJ od sondy, pripadne v jakem stavu je signalni vedeni do RJ. Tady uz jedine kontrola signalu sondy pres osciloskop, pokud by byla sonda vporadku, tak zminovana chyba v pameti 00525 - Sonda lambda (G39) signal prilis nizky je nasledek, ne pricina problemu a je treba patrat zpetne (vypadek zapalovani, vadny vsrtikovac, prisavani falesneho vzduchu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nemas moznost v okoli napichnout to u nekoho na osciloskop, vymenu za novou bych volil kdyz mas jistotu ze je vadna

 

 

EDIT:

jeste jsem se dival do DP, ty ji mas nejspis taky, jeste muzes voltmetrem zkontrolovat referencni napeti od RJ, rozpojeny konektor vedouci k RJ, zapnute zaplovani cca 450mV

 

jo je to PIN 3 a 4 :kol-28:

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som urobil dlhšiu trasu, cca 170 km, priemerná spotreba mi vyšla okolo 7,4 litra..čo je dosť...tiež som zistil, že niekedy auto v kopcoch malo slabý ťah,,, ešte som posledné meranie neurobil... ale ak to zmeriam a hodnota bude OK, podľa príručky by som mal vymeniť lambda sondu...je to tak???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite to zmer, tim zkontrolujes jestli neni el. problem ve vedeni k sonde. I kdyz to bude ok, zkus auto projet nejlepe do kopce pod zatizenim pri vyssich otackach, nejlepe na 3rychlostni stupen a co nejdele drzet vyssi otacky, treba se necistoty na sonde vypali a sonda se treba probere ;-). Koukni pak VAGem jeste jednou na blok hodnot c.1 napeti na sonde, a zkus trochu motor nekolikrat za sebou volne vytocit na neutral, jestli se hodnota v poli 3 pohne smerem nahoru 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...