bobocop Vloženo 2. Září 2013 Sdílet Vloženo 2. Září 2013 Ahoj, napojil som auto na VAG a vypisuje mi tuto chybu, Viď obrázok. Poprosím nejaké skúsenosti a rady ak máte ako túto závadu odstrániť. Moje auto viď môj podpis. Ďakujem za užitočné rady a informácie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Tam není napsaný postup? Ještě doplním jeden postup než vyměníš lambdu: "Kontrola drátů k lambdě". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 3. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 3. Září 2013 postup je.. ale čo ak je to nejaká vedľajšia porucha, trebárs napr. ak by pri deravom výfuku vyhadzovalo toto alebo tak... nemusí byť hneď vadná lambda, či? a to vedenie??? podľa mňa malá pravdepodobnosť že by sa niekde pretrhol alebo roztavil kábel z ničoho nič... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 Zacal bych kontrolou vyhrivani LS: konektor vedouci k sonde: promerit vnitrni odpor vyhrivani 1...15ohm (PIN1 a PIN2 - modro/cerveny a hnedo/cerveny vodic na svorkovnici) 2.kontrola napajeni LS svorkovnice vedouci k RJ (motor nastartovany, konektor rozpojeny): modro/cerveny vodic (spolecna pojistka S43 s elmag. ventilem nadobky s aktivnim uhlim (15A) modra, musis namerit palubni napeti 12-14V jinak kontrola pojistky 3.kontrola ukostreni svorkovnice vedouci k RJ (motor nastartovany, konektor rozpojeny): modro/cerveny a hnedo/cerveny propojit pres 12V zarovku, pokus sviti napajeni i kostra jsou pro vyhrivani LS OK, muzes preskocit rovnou bod 2. Dulezita vec, konektor LS odpojuj a zapojuj jen pri vypnutem zapalovani!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 postup je.. ale čo ak je to nejaká vedľajšia porucha, trebárs napr. ak by pri deravom výfuku vyhadzovalo toto alebo tak... ... a Ty jako myslíš, že tady kdokoliv pozná jestli máš děravý výfuk? Zrovna tohle musíš vědět a vyloučit nebo potvrdit právě Ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 4. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2013 (editace) wojnar ty ma už chytáš za každé slovo... to som uviedol ako príklad (trebárs) poruchy, a viem ti ja aká to môže byť porucha??? čo ak to robí ak je zanesená škrtiaca klapka alebo čo... zase som len príklad uviedol.... viem že nemám deravý výfuk.... dík chase za rady, nie som síce elektrikár ale pokúsim sa to zmerať... učíme sa celý život, že??? ona ta lambda by mala mať konkrétny odber prúdu alebo tak, to by mal VAG ukázať, kde sa to pozerá?? díky TERAZ MA NAPADLO, JA SOM ASI POISTKU č. 43 ODPÁJAL,,, MOHLA MI Z TOHOTO DOVODU VYSKOčIŤ TATO PORUCHA ??? Editováno: 4. Září 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 4. Září 2013 Sdílet Vloženo 4. Září 2013 (editace) Jak odpajal? pojistka je nozova nasazovaci v pojistkovem boxu, jako ze jsi ji vyndal, navic je spolecna pro lambda sondu a ventil odvetravani nadrze jinak bez vyhrivani sonda skoro nepracuje, protoze nedosahne pracovni teploty, a pokud pracuje tak s hodne slabym signalem Editováno: 5. Září 2013, autor: chase Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 5. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 5. Září 2013 Vytiahol som zopár poistiek z poistkového boxu aby som skontroloval, či nie sú vlákna prepálené, akumulátor som neodpojil. Môže sa stať že si to RJ zapamätala a vyhadzuje to vo VAGu ako chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 6. Září 2013 Sdílet Vloženo 6. Září 2013 Ono vyhrivani primo RJ nekontroluje, jen neprimo, spoleha ze funguje. Chybu to vyhodi jedine pri nastartovanem motoru , jestli jsi mel pojistku vytazenou jen pri zapnutem zapalovani, chyba se nevyskytne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2013 (editace) dnes som to hodil na VAG, závady : VAG-COM verze: IHR 304.0AutosoftČíslo dílu řídícího modulu: 032 906 014 E Komponent a/nebo - verze: MARELLI 1AVM 2177 Kódodvání softwaru: Kód opravny:2 Nalezeny chyby:00525 - Sonda lambda (G39) 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky00609 - Vystup zapalovani 1 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky----------------------------------------------------------------------- skontroloval som lambdu sondu podľa príručky VIS, píše že napetie by malo kolísať 30 aspoň za minútu, nedialo sa nič... len 0,1V, bude lambda KO? Editováno: 7. Září 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 z mereni je videt ze zadna lambda regulace neprobiha, lambda bud stale nema pracovni teplotu (vadne vyhrivani) a nebo je KO, anebo je signalni vodic k sonde nekde po ceste ve zkratu. Zkus zkontrolovat to vyhrivani, jak jsem ti psal, pak muzes uvazovat dal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2013 no premeral som vyhrievanie medzi pin 1 a 2, keďže ja nie som elektrikár neviem či som to dobre nameral, skus pozrieť či som dobre meral a aké sú hodnoty, ďakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 predpokladam ze v ruce drzis svorkovici vedouci do lambdy, a ne kabelovy svazek od RJ !!!! me to prijde ze meris kabelovy svazek??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2013 ano, medzičasom som to zistil, že meriam zlú koncovku, meral som teda lambdu a jej konektor a tam som mal tieto hodnoty, meral som dva biele káble medzi sebou, ktoré sú identické s pin 1 A pin 2 na svorke ktorá vedie k RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 7. Září 2013 Sdílet Vloženo 7. Září 2013 hodnota 2.7ohm je OK, predtim jsi provedl zkrat na baterce, na to pozor, cokoliv vede do motoru, k baterce, merit jen napeti voltmetrem, u rozpojenych snimacu, akcnich clenu muzes merit co chces, smysl ma vetsinou merit jen odpor ;-) kdyz uz jsi pod autem, tak na rozpojenem konektoru, tentokrat konektor do RJ !!! nastav mereni napeti, rozsah 20 V, a zmer PIN 1 a PIN 2 co jsi merit pred tim, motor mej nastartovany, mel by jsi namerit 12-14V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 7. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2013 Tak meral som napätie medzi PIN 1 a PIN 2 pri naštartovanom vozidle je 13,55 V a medzi PIN 1 a PIN 4 je 11,35 V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 Vyhrivani sondy mas ted promerene komplet s vysledkem ze je v poradku. Trosku me zarazi jedna vec, a to ze zadna lambda regulace podle VAGu neprobiha, presto je chyba ulozena jen jako "sporadicka". Pres VAG se tusim nedaji nijak zjistit hodnoty adaptace smesi, jestli RJ nejak reaguje na stale chudou smes (nikde jsi se nezminoval jestli motor zkube, pomalu akceleruje nebo je velka spotreba). Pak me jeste napada jestli RJ neodpojila lambda regulaci zamerne, kvuli vypadku v zapalovani (mozna i jako nasledek vadneho vstrikovace), zkusil jsi vymazat pamet zavad, jestli se chyba znovu objevi nebo lambda regulace spusti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 8. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2013 auto má väčšiu spotrebu asi o 1 liter ako bežne, a čo som zistil, že na studený motor z výfuku vyteká dosť veľa kondenzátu, VAGOM som meral lambdu po vymazaní chýb, nové nenabehli v čase merania, hoci podľa správnosti mala nabehnúť zase lambda regulácia, nakoľko napätie nekolísalo... môže to byť aj tým, že som len naštartoval motor a nepridával plyn, len išiel na voľnobeh ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 i na volnobeh probiha lambda regulace, pokud jsou motor a sonda zahrate. Ted je otazkou jaky signal dostava RJ od sondy, pripadne v jakem stavu je signalni vedeni do RJ. Tady uz jedine kontrola signalu sondy pres osciloskop, pokud by byla sonda vporadku, tak zminovana chyba v pameti 00525 - Sonda lambda (G39) signal prilis nizky je nasledek, ne pricina problemu a je treba patrat zpetne (vypadek zapalovani, vadny vsrtikovac, prisavani falesneho vzduchu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 8. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2013 tak čo teraz s tým? či vyskúšať inú sondu ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 (editace) nemas moznost v okoli napichnout to u nekoho na osciloskop, vymenu za novou bych volil kdyz mas jistotu ze je vadna EDIT: jeste jsem se dival do DP, ty ji mas nejspis taky, jeste muzes voltmetrem zkontrolovat referencni napeti od RJ, rozpojeny konektor vedouci k RJ, zapnute zaplovani cca 450mV jo je to PIN 3 a 4 Editováno: 8. Září 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 8. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2013 (editace) myslíš tento postup ? Editováno: 8. Září 2013, autor: bobocop Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 jo, to je on Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobocop Vloženo 12. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 12. Září 2013 dnes som urobil dlhšiu trasu, cca 170 km, priemerná spotreba mi vyšla okolo 7,4 litra..čo je dosť...tiež som zistil, že niekedy auto v kopcoch malo slabý ťah,,, ešte som posledné meranie neurobil... ale ak to zmeriam a hodnota bude OK, podľa príručky by som mal vymeniť lambda sondu...je to tak??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chase Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 urcite to zmer, tim zkontrolujes jestli neni el. problem ve vedeni k sonde. I kdyz to bude ok, zkus auto projet nejlepe do kopce pod zatizenim pri vyssich otackach, nejlepe na 3rychlostni stupen a co nejdele drzet vyssi otacky, treba se necistoty na sonde vypali a sonda se treba probere ;-). Koukni pak VAGem jeste jednou na blok hodnot c.1 napeti na sonde, a zkus trochu motor nekolikrat za sebou volne vytocit na neutral, jestli se hodnota v poli 3 pohne smerem nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.