Listopad 8, 20195 r V 12. 6. 2019 na 12:17, Shotysk napsal: Nič som nenalomil. EGR ventil som menil ,lebo pôvodný odišiel papa.prestal cvakať a aj váh ho hlásil ako kaput. Tento problem mám s autom už 10r .EGR začal blbnút len teraz, takže z EGR ventilom to nič nemá. Btw aký prístup? Ako zalepovať veci ktoré zaslepené nemaju byť nieje riešenie. Musí to fungovať aj bez zaslepenie. Keby je niekde v trubkach sania diera ,tak to robí aj na studenom nezahriatom motore. Nemyslíš? No vidis ze som mal pravdu.keby si tam dal zaslepku a povozil sa nic by sa nestalo a v momente vies kde je chyba.
Listopad 8, 20195 r Autor před 4 minutami, mpatrikm napsal: No vidis ze som mal pravdu.keby si tam dal zaslepku a povozil sa nic by sa nestalo a v momente vies kde je chyba. Chyba nebola nikde v saní ,ani nikde inde. Chyba je v motore o ktorom vie aj škodovka . Bohužiaľ tento motor vyrobili s chybou ktorá sa nedá odstrániť.je to popísané aj v dielenskej príručke.emisie sa u tohto kódu motora AVU majú merať zo zapnutými spotrebičmi .tak udržíme otáčky na Emistnej kontrole. Upraveno Listopad 8, 20195 r od Shotysk
Listopad 11, 20195 r Narazal som na to ze v inej teme si potvrdil ze novy EGR bol vadny a musel si kupit lepsi.
Listopad 11, 20195 r Autor před 3 minutami, mpatrikm napsal: Narazal som na to ze v inej teme si potvrdil ze novy EGR bol vadny a musel si kupit lepsi. Áno, ale EGR s tým nič nemal spoločné. Či bol chybný alebo nie . otáčky neudržíš ,než s tým čo som spomínal vyššie. Upraveno Listopad 11, 20195 r od Shotysk
Listopad 22, 20195 r Mám stejný motor a úplně stejný problém. Pokus o vyřešení mě stál úžasné množství času (a peněz). Vzdávám to. Ukončuji to na zjištění, že v motoru není něco v pořádku. Na svíčkách jde vidět, že jeden válec běží nějak jinak, přičemž VN elektrika + komprese + vstřikovače jsou v pořádku. Třeba to info někomu pomůže.
Listopad 22, 20195 r Autor Tiež som tomu venoval roky a nič nepomohlo. tiež som to vzdal . Ale niečo nového som sa predsa dozvedel , tak sa podelím. Tento motor má dva snímače teploty vody .jeden je pri termostate ,poznáte zelenej farby , ale je ešte jeden a ten sa nachádza na chladiči. A že vraj ten senzor je chybný od výroby a tým pádom je nesúlad v riadiacej jednotke medzi snímačmi teploty pri zohratom motore a preto neudržíme otáčky na zohriatom motore. Či je to pravda neviem ,ešte som to neskúmal. Ak to tak je stačilo by len vymeniť to druhé čidlo na chladiči a malo by byť po probléme. Ak to niekto skúsi budem rád keď sa podelí o výsledok
Prosinec 15, 20195 r Tak se mi EK nakonec podařila. Dal jsem nové těsnicí kroužky mezi sání a blok motoru, čímž se vyřešil problém s různě opálenými svíčkami. Současně se zlepšila stabilita zvýšených volnoběžných otáček na 2500. Vyměnil jsem i to spodní čidlo teploty chladicí kapaliny dole u chladiče. Nemám pocit, že by to zlepšilo chování motoru v oblasti volnoběžných 2500ot/min. Pozoroval jsem však, že po nastartování se výrazně rychleji, prakticky okamžitě, stabilizují základní volnoběžné otáčky. Takže asi to nějaký vliv na něco mít bude :) Přesto, že jsem přes EK prošel, tak považuji problém vyřešený tak napůl, neboť jsem ji musel dělat s mlhovkami a dálkovými světly. Problém na pozadí nadále zůstává, jen se díky zatížení motoru světly posunul z 2500 na cca 1700ot./min.
Listopad 6, 20222 r Vyřešila to výměna čidla kliky. Při nějakých předchozích pokusech jsem toto čidlo bez úspěchu měnil za jiné funkční zánovní. Při pokusu o vyřešení nějakého jiného problému jsem čidlo kliky vyměnil za zcela nové originální, a problém zmizel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.