suri. Vloženo 1. Květen 2019 Sdílet Vloženo 1. Květen 2019 a prečo by si sa tomu vyhýbal ? čínske veci nie sú problém , ak sa dodržiavajú normy a NEXEN gumy sú toho určite dôkazom ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 1. Květen 2019 Sdílet Vloženo 1. Květen 2019 praveze pre tie normy a vyrobne postupy. bavil som sa minuly rok s chalanom co robi cely zivot v gumarenskom priemysle. z tej diskusie to skusim v skratke zhrnut. vyroba pneumatiky je dnes v prvom rade o chemii. chemickych latkach a vyrobnych postupoch (nie samotnom vzorku dezenu ako by si mohol mysliet laik, hoci aj ten je dolezity a ovplyvnuje charakter spravania vyrobku na roznych povrchoch, ovela dolezitejsia je samotna zmes jednotlivych vrstiev behuna a bocnic). kvalita vysledneho produktu potom bytostne zavisi od striktneho dodrziavania mnozstva/pomeru jednotlivych chemikalii a vyrobneho postupu. u nas (da sa vztiahnut na EU a ine vyspele krajiny) su technologicke postupy a normy nielen na papieri. vsetko, kazdy jeden ukon, kazda jedna davka chemikalie, ci polovyrobky podliehaju kontrole. cinska fabrika viac menej vyraba ten isty vyrobok ako fabrika v Cechach. podla tej istej receptury, tym istym postupom. akurat tam nie je kontrola taka prisna a ci sa niekde niekedy pritrafi primiesat do kade o 100 l kyseliny sirovej viac alebo menej tam nikto neriesi (ani si to nevsimne)... vo vysledku je to loteria. mozes kupit gumu ktora je kvalitna a mozes kupit gumu, ktorej sa za jazdy utrhne behun od bocnice. automobilky v EU si toto samozrejme strazia a z EU vyroby zakaznik nedostane na novom aute cinsku Pirelli alebo cinsky Nexen. nie tak davno vraj Continental zatvoril fabriku v Rumunsku, potom co mu VW vratil celu dodavku nekvalitnych pneumatik vyrobenych prave tam. predpokladam, ze lokalny manazment to prepiskol v setreni a najjednoduchsie sa predsa setri na kontrolnych mechanizmoch... nechcem nikoho odhovarat od kupy pneumatiky made in china, resp. made in P. R. C., to je kazdeho rozhodnutie. ja som si vsak vedomy toho, ze pneumatiky su to jedine, co sprostredkuva kontakt medzi autom a cestou pri suhrnej ploche dotyku zhruba velkosti A4. zaroven mam uz co to odjazdene na roznych autach a roznych gumach. aj uplnych shitoch typu (kleber ci kormoran, kedy sa auto sprava citelne horsie) a podla toho teda robim rozhodnutie o kupe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 1. Květen 2019 Sdílet Vloženo 1. Květen 2019 vidíš ,všetko je to pekné a v mojom rozmere nič iné ako nexen nebolo , a sú korea ... na Rapidoch najazdili čínske nexeny peknch pár desiatok tisíc km a viacmenej sa nedá nič na tú gumu povedať zlé , jediný problém kedysi bola dostupnosť, dnes už ani to nie je pravda nesmieš to tak prežívať , ja osobne nemusím ani continental kedže 90% dezénov je guľatých a kraje miznú do stratena veľmi rýchlo , pár som ich pojazdil a asi jediné rozumné čo celkom odolávajú aj pílovému efektu bez prehadzovania kolies sú staré Sport2 ktoré aktuálne aj jazdím , ale v moc rozmeroch už nie sú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 1. Květen 2019 Sdílet Vloženo 1. Květen 2019 Tak jsem se byl kouknout na ty svoje zimní a mám na nich "made in Korea" Ale jsem s nimi max spokojený. Třeba chtějí Korejci mezi "elitu" jak Hyundai. Tak si říkám, proč ne? A po zkušenosti na fabii s Barumkama si je po druhé už nekoupím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 1. Květen 2019 Sdílet Vloženo 1. Květen 2019 (editace) Zeptám se ještě jinak, řídí se tady někdo podle energetického štítku? Já teda dávám přednost dobrému hodnocení na heuréce procenta/počet hodnocení edit: mě totiž přijde, že zpravidla tvrdší pneumatika bude úspornější na palivo ale zároveň bude hůře držet. Tak nevím, jestli mít všude A je dobré. Taky v přilnavosti za deště se měří jen brzdná dráha, řízení v tom není. Navíc se někde píše, že u zimních přilnavost za mokra není vhodný parametr viz tady Editováno: 1. Květen 2019, autor: tomik.cesko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PistaTT Vloženo 1. Květen 2019 Sdílet Vloženo 1. Květen 2019 (editace) 20 hours ago, tomik.cesko said: Je zajímavý, že Nexen nikde v testech nejsou. zatial som viac testov kde by figurovali nenasiel, no v minulorocnom teste ADAC velmi neoslnili https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2018_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=313499&SourcePageId=31821 a ani v AMS: https://www.auto-motor-und-sport.de/verkehr/sommerreifen-test-2019-kompakt-suv/ Editováno: 1. Květen 2019, autor: PistaTT 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 2. Květen 2019 Sdílet Vloženo 2. Květen 2019 Jelikož nechci být "nenáročný řidič" jak uváděj v tom videu, raději koupím Dunlopy. Pirelli ani Hankooky nemaj tolik hodnocení na heuréce. Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 3. Květen 2019 Sdílet Vloženo 3. Květen 2019 Nikdy opakujem nikdy viac by som nekupil smeliny typu Matador, Barum, Nexen, Debica... Mal som Matador, skoro som sa na nich zabil, hnusne smeliny. Po tomto zazitku som kupil Micheliny (PS4) a verim si na ceste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.