Shaarky Vloženo 8. Září 2013 Sdílet Vloženo 8. Září 2013 Setkali jste se někdo již s těmito chybami ? Podotýkám, že problém se zámkem nyní po výměně zámku nepozoruji (ale chyba se objevila i tak znovu) a problému se stěračem si nejsem vědom....díky Jde o MR2008, 2.0, TDI, PD, DPF 103kW, motor BMM Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-08x-09.clb Control Module Part Number: 1K0 937 087 HW: 1K0 937 087 Component and/or Version: BCM PQ35 H 020 0361 Software Coding: 40180AB8F861F1C040080080110091E407F900AE626D8560640540000000 2 Faults Found: 00896 - Trunk Lock Unit (F256) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 7 Reset counter: 63 Mileage: 100315 km Time Indication: 0 Date: 2112.14.10 Time: 16:54:26 Freeze Frame: Term 15 Off Voltage: 12.45 V OFF OFF Term 50 Off OFF OFF 00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 51 Mileage: 100740 km Time Indication: 0 Freeze Frame: Term 15 Off Voltage: 12.55 V OFF OFF Term 50 Off OFF OFF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 19. Září 2013 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Nikdo nic ? Safra to jsem si nemyslel, že zde na fóru již nikdo neporadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 15. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Tak stírače mi stále fungují, ale stejně bych rád věděl, co znamená ta chyba : 00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) ...i po výmazu se po delší době objeví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Na strankach Ross-Techu se pise: Fuse(s) faulty Engine Hood Contact Switch faulty Wiring/Connectors from/to Windshield Wiper Motor Driver Side (V216) faulty Windshield Wiper Motor Driver Side (V216) faulty Pojistkou to asi nebude, kdyz ti sterace funguji. Tak muzes zkusit ten spinac kapoty. Primo u zamku kapoty odpoj od spinace konektor. Tim simulujes, ze je kapota stale zavrena. Muzes s tim takto normalne jezdit. Pokud ti chyba znovu nenaskoci, mas vyhrano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 16. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Díky. Mne právě zaráželo, že jsem neviděl, že by mi někdy některý stěrač nejel (předpokládám, že by jeden jel a druhý ne, pakliže nejsou spojené nějakou paknou). Na druhou stranu na Maxidotu mi také nikdy nesvítila otevřená kapota, ale vyzkouším to popř. zkontroluji i vedení, kontektory, pokud se k tomu dostanu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 16. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2013 Motorek je spolecny pro oba predni sterace, takze necekej, ze ti pojede jen jeden sterac. Pokud se ti neukazuje otevrena kapota, tak je to asi jasne. Zkus odpojit ten spinac a uvidis.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 17. Prosinec 2013 Autor Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2013 Špatně jsem se vyjádřil, stav otevření/zavření kapoty se mi normálně indikuje, ale určitě ten zámek zkusím, je to přeci jen nahodilá chyba, klidně to může být ono. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.