Přejít na obsah

Chyby na VAGu - zámek 5. dveří a stěrač (00896 a 00153)


Shaarky

Doporučené příspěvky

Setkali jste se někdo již s těmito chybami ? Podotýkám, že problém se zámkem nyní po výměně zámku nepozoruji (ale chyba se objevila i tak znovu) a problému se stěračem si nejsem vědom....díky

 

Jde o MR2008, 2.0, TDI, PD, DPF 103kW, motor BMM

                Address 09: Cent. Elect.       Labels: 1K0-937-08x-09.clb
Control Module Part Number: 1K0 937 087     HW: 1K0 937 087 
  Component and/or Version: BCM PQ35  H   020 0361
           Software Coding: 40180AB8F861F1C040080080110091E407F900AE626D8560640540000000
2 Faults Found:

00896 - Trunk Lock Unit (F256) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 63
                    Mileage: 100315 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2112.14.10
                    Time: 16:54:26

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.45 V
                        OFF 
                        OFF 
                        Term 50 Off
                        OFF 
                        OFF 

00153 - Windshield Wiper Motor;  Driver Side (V216) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 51
                    Mileage: 100740 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.55 V
                        OFF 
                        OFF 
                        Term 50 Off
                        OFF 
                        OFF 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Na strankach Ross-Techu se pise:

  • Fuse(s) faulty
  • Engine Hood Contact Switch faulty
  • Wiring/Connectors from/to Windshield Wiper Motor Driver Side (V216) faulty
  • Windshield Wiper Motor Driver Side (V216) faulty

 

Pojistkou to asi nebude, kdyz ti sterace funguji. Tak muzes zkusit ten spinac kapoty. Primo u zamku kapoty odpoj od spinace konektor. Tim simulujes, ze je kapota stale zavrena. Muzes s tim takto normalne jezdit. Pokud ti chyba znovu nenaskoci, mas vyhrano...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky. Mne právě zaráželo, že jsem neviděl, že by mi někdy některý stěrač nejel (předpokládám, že by jeden jel a druhý ne, pakliže nejsou spojené nějakou paknou).

Na druhou stranu na Maxidotu mi také nikdy nesvítila otevřená kapota, ale vyzkouším to popř. zkontroluji i vedení, kontektory, pokud se k tomu dostanu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...