Publikováno Září 8, 201312 r Setkali jste se někdo již s těmito chybami ? Podotýkám, že problém se zámkem nyní po výměně zámku nepozoruji (ale chyba se objevila i tak znovu) a problému se stěračem si nejsem vědom....díky Jde o MR2008, 2.0, TDI, PD, DPF 103kW, motor BMM Address 09: Cent. Elect. Labels: 1K0-937-08x-09.clb Control Module Part Number: 1K0 937 087 HW: 1K0 937 087 Component and/or Version: BCM PQ35 H 020 0361 Software Coding: 40180AB8F861F1C040080080110091E407F900AE626D8560640540000000 2 Faults Found: 00896 - Trunk Lock Unit (F256) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 7 Reset counter: 63 Mileage: 100315 km Time Indication: 0 Date: 2112.14.10 Time: 16:54:26 Freeze Frame: Term 15 Off Voltage: 12.45 V OFF OFF Term 50 Off OFF OFF 00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 51 Mileage: 100740 km Time Indication: 0 Freeze Frame: Term 15 Off Voltage: 12.55 V OFF OFF Term 50 Off OFF OFF
Prosinec 15, 201311 r Autor Tak stírače mi stále fungují, ale stejně bych rád věděl, co znamená ta chyba : 00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) ...i po výmazu se po delší době objeví.
Prosinec 16, 201311 r Na strankach Ross-Techu se pise: Fuse(s) faulty Engine Hood Contact Switch faulty Wiring/Connectors from/to Windshield Wiper Motor Driver Side (V216) faulty Windshield Wiper Motor Driver Side (V216) faulty Pojistkou to asi nebude, kdyz ti sterace funguji. Tak muzes zkusit ten spinac kapoty. Primo u zamku kapoty odpoj od spinace konektor. Tim simulujes, ze je kapota stale zavrena. Muzes s tim takto normalne jezdit. Pokud ti chyba znovu nenaskoci, mas vyhrano...
Prosinec 16, 201311 r Autor Díky. Mne právě zaráželo, že jsem neviděl, že by mi někdy některý stěrač nejel (předpokládám, že by jeden jel a druhý ne, pakliže nejsou spojené nějakou paknou). Na druhou stranu na Maxidotu mi také nikdy nesvítila otevřená kapota, ale vyzkouším to popř. zkontroluji i vedení, kontektory, pokud se k tomu dostanu.
Prosinec 16, 201311 r Motorek je spolecny pro oba predni sterace, takze necekej, ze ti pojede jen jeden sterac. Pokud se ti neukazuje otevrena kapota, tak je to asi jasne. Zkus odpojit ten spinac a uvidis..
Prosinec 17, 201311 r Autor Špatně jsem se vyjádřil, stav otevření/zavření kapoty se mi normálně indikuje, ale určitě ten zámek zkusím, je to přeci jen nahodilá chyba, klidně to může být ono. Díky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.