Publikováno Leden 9, 200718 r Zdravim vsetkych Octavianov... Mame takyto problem: Po 2-4 dnoch nejazdenia auto ani necukne. Neviem tu najst podobny problem. V servise zistili vysoky odber vo vypnutom stave, ale zatial nezistili preco. Docital som sa tu, ze by to mohlo byt softverom v radiu (mame Stream mp3), tiez som sa docital, ze by to mohol byt alarm, alebo sada na mobil (Bluetooth). Z 10 aut sa nam to stalo uz na 5. Viete dat radu? Dik, Jozo.
Leden 9, 200718 r tohle se stalu klukovi u nas na firme a zatim to vypada na BT sadu na mobil. montoval mu to nejakej jeho znamej, takze to vypada na to. jinak zase, v servisu ti zjistili vysoky odber, ale nezjistili proc. to je přesný...
Leden 9, 200718 r Autor Tie sady nam montoval servis. Ked nam ich zacali montovat, tak pri tom riadne maturovali. Ked sme zacali pred casom chodit s poziadavkov na preflashovanie, kvoli tomu cukaniu, tak nas 2 mesiace presviedcali, ze ziaden taky oficialny problem neexistuje. Az ked sme im dali precitat mejl z tohto fora s vyhrazkou nahlasenia servisu Mladej Boleslavy, tak az vtedy sa lady pohli... Je to strasne!
Leden 9, 200718 r pokud servis, tak by to asi melo bejt OK, ale stejne proste nerozumim přístupu, že sice zjistim, ze tam nějakej klidovej odběr je, ale nezjistim odkud a tím to prostě uzavřu.
Leden 9, 200718 r Když postupně vahazuju pojistky,tak se vždy něco najde.Ono to v nějakém okamžiku přestane odebírat proud.
Leden 11, 200718 r a co je na tom složitého jistit,co to dělá? zloziteho nic, ale to by museli robit autoelektrikarov elektrikari so zdravym rozumom a nie mechanici! ...osobna skusenost...
Leden 12, 200718 r Autor Je to trosku komplikovanejsie, ako to vyzeralo. V aute bezia nejake cyklicke procesy, ktore na kratky cas vyrazne zvysuju spotrebu. Vyzadovalo by si to nechat to merat dlhodobejsie s ukladanim dat, alebo aspon zaznamenavanie peaku. Okamzity odber vraj nie je az tak vysoky. S tymi poistakmi to je sice dobry napad, ale pri kazdej poistke treba robit meranie aspon niekolko hodin... Skus to vysvetlit technikovi v servise, nehovoriac o tom, ze urcite na to nebudu mat vhodny merak. Ten nemam ani ja
Leden 12, 200718 r Tak změn servis,zaručeně po půl hodině se musí dostat proud na min.hodnotu a ta je max.30mA.Všechny jednotky se musejí dostat do SLEEP modu,spací režim,a tehdy mají min.odběr nebo vůbec žádný.Pokud se tak nestane ,je někde chyba.S kontakt,rádio,sedačky,telefon,centrál a pod.
Leden 13, 200718 r Myslím, že iným spôsobom, než meraním každého zo spotrebičov (resp. poistiek) to asi nepôjde. Ale teoreticky by som na tvojom mieste pred odstavením auta vybral vždy jednu poistku. Začal by som tými najpodozrivejšími komponentami ako to handsfree, rádio a pod. A ak nie je auto odstavené pár dní, tak by som jednu noc nechal auto so všetkými poistkami a nasledujúci deň by som meral napätie v palubnej sieti. Ak to zariadenie vybije akumulátor za 2-4 dni, tak už po prvom dni by malo byť to napätie pod 12V. A ak by sa našla tá správna poistka, tak po jej nočnom vytiahnutí by ráno malo byť napätie vyššie, než s tou poistkou.
Leden 15, 200718 r Autor Zahada rozlustena... Dnes sme sa pustili do merani. Kludovy odber na 2 autach bol 10mA. Na ostatnych cca 240-260mA. Rozdiel? Namontovanie Bluetooth sad. U "zlych" aut su sady namontovane tak, ze sa automaticky nevypnu pri vytiahnuti kluca. Zmerali sme aj nenamonotvanu sadu a ten odber bol maly cca 50mA, takze by to problemy nemalo robit. Ale ak je ta sada zapojena zle, tak to moze nejakym sposobom robit problemy. Kolegovia si v najblizsich dnoch budu musiet dat prerobit sady, potom este urobime meranie a malo by sa to potvrdit. Napisem potom ako to dopadlo. Este jedno odporucanie... Ak mate auto v garazi, tak si ho nezabudajte zamykat! Pri odomknutych dverach boli odbery o cca 300mA vyssi!!!Inak s tym servisom... mame zmluvny servis, takze vyberat si nemozme. Zopar sme ich uz zmenili prave kvoli takymto problemom a zaver... z kaluze do blata!
Leden 15, 200718 r Ano,máš pravdu,ale právě po určité době tento proud spadne na minimum.Takže,problém v garáži by neměl nastat.
Leden 24, 200718 r Autor Par slov na zaver... Po premontovani BT sad je uz odber OK. Zvlastne je, ze v Octavkach I sme mali zapojene sady "zle" (teda telefon sa dal nabijat aj pri vytiahnutom kluci) a ziadne problemy neboli. Ten vysoky odber v OII sposobuje MUTE zapojenie na autoradio, ktore sa snazi udrziavat "aktivne". Preco je to pri OII tak? To nikto netusi.
Březen 29, 200817 r úplně náhodou jsem se dostal k zajímavýnu zjištění. Protože jsem parkoval na místě, kde krádež navigace byla téměř jistá, tak jsem jí vymontoval. Jenže jsem pak jezdil asi 3 dny bez ní a všimnul jsem si, že světlo ve schránce před spolujezdcem se naprosto bez příčiny a něčího zásahu rozsvící nebo zhasíná. Bylo to prostě tou dírou po navi krásně vidět. Normálně, když je tam navigace nebo rádio, nemáte šanci něco zjistit. Tak jsem se na to soustředil a koukám, že v garáži po vyndání klíčku to suveréně svítí dál. No a teď si představte, že jedete v zimě někam na hory a necháte to týden stát. V létě asi ne, na to má ta sufitka příliš malej odběr. Byl jsem v srpnu 10 dní na jachtě, Octule stála v marině a nějak blbě pak sice nastartovala a vsadil bych se, že to celou dobu svítilo, jenže v létě je to legrace. Ale co v zimě ? Mně už dlouho týrají špatný starty, ale co když to celou dobu souvisí s neustálým vybíjením baterky, boha jeho ???
Březen 29, 200817 r Boha jeho:-) A jsi si jistý, že jsi ho ničím neaktivoval? Jinak by mohla být chyba v tom mechanismu co ho vypíná, to jsi zkoušel? PS: Témata a příspěvky k věci se tady nemažou A kdybys měl náhodou pocit nějaké nepravosti, stačí napsat sz Jiříku
Březen 29, 200817 r mne takto kua furt svietili svetielka cervene na otvorenych dverach aj ked boli dvere zavrete tak som vybral ziarovky a auto je opravene
Březen 29, 200817 r EDIT:Světýlko ve schránce spolujezdce, pokud zůstane otevřená, se po uzamknutí vozu vypíná, tedy aspoň mě. Pokud ti svítí dál, pak je asi někde chyba. Upraveno Březen 30, 200817 r od Lancelot
Březen 30, 200817 r a nevypne se třeba po pěch cca 30min.? jak se např. vypne osvětlení kufru apod.? Takhle funguje ochrana proti vybití baterie, pokud se podělá vypínač osvětlení tak po těch uvedených minutách proběhne vypnutí těchto osvětlení, taktéž zapnuté rádio se takto vypne. Měly to už i některé fabky, tuším od komfortu výš. Upraveno Březen 31, 200817 r od Rass
Březen 31, 200817 r Jj, radio se vypíná po hodině, kufr nevím. A ještě mě napadá, Tys měl určitě rozsvícená světla, svítilo i podsvícení interiéru, ensvítí takovém případku kastlík pořád? Nebo jsi to zkoumal i při zdechlém motoru?
Duben 1, 200817 r kastlik sviti pouze pokud je otevreny. I pri zapnutych svetlech je kastlik zhastnuty dokud se neotevre. Mam to vyzkousene :-)
Duben 2, 200817 r kastlik sviti pouze pokud je otevreny. I pri zapnutych svetlech je kastlik zhastnuty dokud se neotevre. Mam to vyzkousene :-) A jak jsi to zkoušel? Blbá otázka asi, že jo.
Duben 2, 200817 r Ale taky by mě to zajímalo...sám je velký, takže možná zavřel kočku dovnitř, a ona pak řekla Ne vážně, jak jsi to zkoušel?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.