Publikováno Září 24, 201311 r http://auto.sme.sk/c/6944821/starsia-skoda-fabia-htp-dosiahla-rekordnu-spotrebu-26-litra.html
Září 24, 201311 r Autor Podla mna to nie je absolutne realne.. Ani keby to roztiahli traktorom, pustili po rovine s tempomatiom na tej najoptimalnejsej rychlosti
Září 24, 201311 r No přijde mi to jako šílenost, když s 1,2 TDI Fabii Greenline se dostali tuším na 2,5L/100 km. Ale jak píše s-talker. Není to seriová Fabia, resp. taková, že jí táta vezme na závod a udělá rekord. To auto je zoptimalizované tak, aby jezdilo za co nejméně, to znamená, že motor je nastaven jinak, cesta všeho je čistá jak matka Tereza a filtry apod. věci tam nebudou úplně obyčejné atd. A když k tomu přidáte styl jízdy, jakým se jezdí tyto závody, tak se toho dá docílit. Ta Fabia 1,4 TDI s 3,09L/100 km bych řekl, že je seriovka, páč s tím autem se opravdu takhle dá jet, pokud se člověk meeeeega moc snaží
Září 24, 201311 r no hlavne by me zajimalo co na to neni seriovy a podstatnejsi vec,... jaka byla prumerna rychlost :D
Září 25, 201311 r Oni mají v pravidlech, jakou průměrnou rychlostí musí jet. Myslím, že minimální průměrná rychlost je 50 km/h
Září 25, 201311 r chtel bych vdiet tu trasu. to musi byt rovinka bez jakehokoliv kopecku aj kdybyb 20 metru kopec,tak to okamzite bere 4x tolik a hned se promitne nekolika desetinama ve spotrebe jezdim pul roku na spotrebu avim,ze kdyz jedu do prace rovinka a cast z kopce(studenej) dostanu se na 4 rovne litry nekdy 4,2 nekdy aj 4,5 podle toho jak dlouho stojim na krizovatce,ale kdyz jedu z5 je vic cervenych a jedu prudky kopec a sem na 6-7 litrech a ten kopec ma 300metru. nejmensi spotrebu co sem dosahl s 1,9TDI bylo 3,5 litru cistou rovinku sem nikdy nejel. no HTP kurna zere asi o 3 litry vic,takze mi to pripada jako opravdu nemozne
Září 25, 201311 r se svým HTP sem jel minulej týden v noci z prahy domů za 5.0l/100km . trasa cca 150km - kochačka edit: trasa Ikea zličín - Frýdlant http://www.mapy.cz/#!x=15.511475&y=50.482028&z=7&t=r&q=ikea%2520zli%25C4%258D%25C3%25ADn&qp=10.864497_48.541371_19.981966_50.913185_6&rc=14.297486_50.050627_15.079741_50.921394&rl=14.2974861%C2%B0E%2C50.0506267%C2%B0N_Fr%C3%BDdlant%2C%20okres%20Liberec&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22} Upraveno Září 25, 201311 r od tomik.cesko
Září 25, 201311 r O 3 litry více? Podle mých propočtů doma podle tankování, tak moje 1,4 TDI žere o půl litru méně než moje 1,2 HTP v dlouhodobé spotřebě paliva
Září 29, 201311 r HTP jezdim mesto s kratkou fabkou co ma najeto 27 tis kmza 7,5-8 z TDI jezdim 4,5-5,9 nikdy nejdu pres 6 litru.
Září 30, 201311 r Ondíku, nastav oboum autům stejnou laťku. Když máš u HTP rozdíl 0,5L (7,5-8) a u TDI 1,4L (4,5-5,9) tak promiň, ale smrdí to zaujatostí. Když pojedeš s HTP, nebudeš od toho chtít výkony jako od "třílitru" tak zas tak daleko od TDI to taky nebude. Člověk si musí předem uvědomi, s čím to vlastně jezdí.
Září 30, 201311 r Zajímavé, já jsem v Praze schopný jet s průměrnou na TDI od 3,8L až klidně po 8L nafty na 100 km. Ono totiž dost záleží na tom, jak je Praha zrovna ucpaná to samé má HTP. Dá se s ní jet za 4 litry a taky za 12L. Nic méně, to už nemá nic společného s tím, že HTP umí 2,6L/100 km
Říjen 1, 201311 r nemůžete srovnávat běžné podmínky, popř.město s podmínkami ekorallye, jsou to dva naprosto odlišné tábory
Říjen 1, 201311 r To jistě ne. Při ekorallye je spotřebě podřízeno vše, bez ohledu na to, jestli se to motoru líbí či ne. Extrémní ekojízda může být i nebezpečná, např. při plachtění z kopce. Jízda s odpojeným posilovačem a možná i alternátorem taky asi nebude v běžném provozu použitelná.
Říjen 1, 201311 r ... přesně na to narážím ... neexistuje pouštět ventilátor, rádio, topení, klimu, otvírat okna ........
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.