Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, tedy jak pro koho, že.. :D

 

včera se mi stal nemilý problém s moji Fabií 1.2 HTP 47kw (2004). Vše, jako vždy celý den fungovalo v pořádku. Večer jsem opět vyjel, bohužel hned v první zatáčce se ozvala rána z pravé přední části a auto přestalo jet. Na volnoběh motor běžel, alespoň doufám v pořádku. Při přidání plynu něco dřelo a "rachtalo". Pod autem jsem našel šroub a kovovou část (něco jako ze stavebnice merkur), navíc se pod autem vytvořila malá loužička kapaliny. Při odtlačování auta se každý metr ozvalo klepnutí. Můžete mi prosím poradit, čím by to mohlo být? Na foru jsem se dočetl, že se občas stává, že přeskočí rozvodový řetěz, může to být způsobeno tím?

 

Díky, Karel.

Než ti někdo začne radit, tak bys pro začátek mohl vyfotit ty věci ,co ti upadly a také motorový prostor - třeba tam bude někde olej. Mimochodem, ta kapalina byla olej? To bys mohl poznat.

  • Autor

V příloze zasílám fotky. Večer jsem neměl čas zkoumat, co je to za kapalinu, musel jsem auto dostat z cesty, nicméně teď jsem se tam byl podívat a louže tam už není, takže to olej nebude. Vyzkoušel jsem motor, zní správně na volnoběh i v otáčkách. Převody taky zapadají v pohodě. Když jde ale auto do záběru, ozve se rachtání a auto stojí.. 

post-85135-0-53994400-1380445795_thumb.j

To vypadá jak  šroub z uchycení poloosy ne? :kol-34:

Zkus se podívat ze zdola z pod auta, zda tam někde neuvidíš, kde ti tyto díly budou chybět - třeba tam bude někde trčet zbytek toho ulomeného šroubu a nafotit to.

To vypadá jak  šroub z uchycení poloosy ne? :kol-34:

presne tak...povolilo sa uchytenie vnútorného kĺba (čiže celej poloosy) k prevodovke....

  • Autor

Tak jsem auto zvedl a narazil na problém... Otázka je, proc se protáčí i druhé kolo?

post-85135-0-86622200-1380448803_thumb.j

Treba nove sroby skontrolovať zavity a poskladať. tie posledne šroby ktore ešte držali mohli trochu poškodiť zavity.

To bude asi diferencialom - podobne ako ked ti jedno koleso zapadne a druhe sa pretaca navolno..

 

 

Mna by skor zaujimalo ako a preco sa toto stalo a ako tomu pripadne zabranit.

takže presne ako som povedal... :kol-28:

našróbuj to späť,zatiahni a jazdi ....len by ma zaujímalo prečo sa to povolilo,lebo z výroby by sa to stať nemalo..nerobili ste s poloosami nič,alebo s prevodovkou??

  • Autor

Před necelým rokem mi v servise opravovali pravé přední kolo, se vším co k němu drží.. Je tedy možné, že je to chyba servisu? Je to na reklamaci?

Na práci je záruka půl roku a na materiál dva roky pokud se nepletu?

  • Autor

Tak tedy dokončím příběh... V úterý mi odvezli auto do servisu. Kromě uchycení poloosy mi vyměnili i manžetu kloubu. Reklamaci "z části uznali", nicméně i tak jsem zaplatil 1 900 Kč (z původních 2 600, neplatil jsem odtah).. Za práci 1200, zbytek materiál. Prý jsem měl slyšet klapání a auto mělo "plavat". To jsem ale neslyšel, auto jelo do poslední chvíle v pohodě. No nic, alespoň zajímavá zkušenost. :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.