Srpen 29, 200619 r Autor petan .. DIKY!!! DIAGNOSTIK: Vaha vzduchu je nova... se zarukou kupovana ve skodovce Takze mam dat 2 odpory mezi 1-3 a 1-2??? 2-3 je vysledny odpor ktery vznikne spojenim techto dvou odporu? nebo to chapu nejak spatne?
Srpen 29, 200619 r Jestli to chceš nasimulovat alespoň trošku přesně,tak kup potenciometr 2,8 kilo (nebo co nejbližší hodnotu tomuto-nevím v jakých řadách se to dělá) a krajní vývody budou 1 a 3,střední 2 a otáčením to nastavíš na hodnoty co jsem naměřil.
Srpen 31, 200619 r Autor tak.. uz jsem to odladil... mam tam nasteveny trimr 2K2 ... hodnoty ted presne z hlavy nevim, ale podle merenych hodnot mam nastaveno -3.1% coz by melo odpovidat cca 250m n.m. (Ostrava) Kazdopadne nejaka rapidni zmena ve vykonu ci prubehu se nechovala... Porad mi visi ta chyba se zakladnim nastavenim skrtici klapky. (viz 1 strana) P.S.: Nevite o nekom kdo je expert pres turbace??? Ze by se mi na to koukl...???
Září 1, 200619 r VASA: Diky... DP mam doma, takze jsem uz to i promeril (mam tam 4.97 a 4.93 V), spis me zajima jak funguje ten snimac. Ja ho bohuzel nemam Koupil jsem ten muj motor bez snimace. Na vrakaci ho nemaji. Zajima me jestli ho nelze nahradit odporem (potenciometrem) abych vyzkousel zda to nemuze byt tim, ze mi to nechce jet DIKY za kazdou radu... p.s. nevite kolik muze stat novy snimac ve skodovce? promazavam, nedocetl jsem dokonce, uz jsi to vlastne poresil --- Upraveno Září 1, 200619 r od bArt_Teschen
Září 1, 200619 r Autor opravdu tady neni zadny profik na tento motor??? Upraveno Září 1, 200619 r od Dave0401
Listopad 17, 200816 r Mám také problém s tímhle čidlem (VAG hlásí chybu 528 čidlo barometrickýho tlaku F96) a po proměření jak svorkovnice-OK, tak ohmických hodnot (1-3...7,77kOhm, 1-2...6,18MOhm, 2-3...1,20MOhm)-KO jsem zjistil, že to čidlo bude teda asi v čoudu. Nemáte někdo konkrétní tip, kde by šlo sehnat funkční starší, protože 3500Kč za nový se mi dávat zrovna nechce? A taky mám pocit, že auto nejede, jak by mělo, ale to nemám jak s čím porovnat, protože auto mám teprve chvíli a chybu s tím čidlem mi VAG hlásí již hned od koupě (při koupi jsem bohužel VAG neměl sebou, jinak bych se hádal o slevě). Díky za rady.
Prosinec 4, 200816 r Jen tak pro zajímavost: Po obeslání snad 30ti vrakovišť s dotazem na dostupnost tohodle čidla se mi nepodařilo ho vůbec sehnat, ale nakonec jsem ho sehnal fungl nový za 1500 Kč, což docela jde, když normálně na krámě i podle ETKY stojí 3500 Kč. Úplně náhodou jsem našel na internetu inzerát od chlápka z Mladý Boleslavy, co přesně tohle čidlo prodával, tak jsem si tam pro něj zajel, odzkoušel VAGem a po zjištění, že je funkční spokojeně zaplatil a odjel. Prodávající byl takovej mladej klučina, který tvrdil, že to našel v garáži, což jsem mu ale nevěřil, jelikož čidlo vypadá jako zrovna sundaný z výrobního pásu. Potom co mi do telefonu tvrdil, když jsem s i domlouval termín schůzky, že tento týden má každý den ranní ve fabrice, tak mi bylo jasný, odkud vítr vaje, jelikož v jaký fabrice může asi tak v MB dělat... Prověřil jsem si, že na internetu prodával ještě řídicí jednotky pro 1.8T a TDI, takže je to asi jasný... Jinak po výměně čidla je celkem zřetelně cítit lepší zátah motoru (turba), což mě mile potěšilo. P.S.: doufám, že tenhle můj příspěvek není moc OT, ale měl jsem prostě potřebu se o můj zážitek a poznatek podělit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.