Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, potreboval bych trochu poobjasnit fungovani zasuvky zapalovace.

 

Mam nabijecku na mobil a pri jizde jsem ji zapojil a nic. Dlouho jsem patral,

cim by to mohlo byt. Pojistky jsou dobry. Zkousel jsem FM transmitter, ten fungoval.

Az pri urcitem (dost velkem) zatlaceni to najednou zacalo nabijet - povolim a prestane.

 

Pokud to chapu dobre, tak na spodku te zasuvky je "+" (to kolecko) a cely ram kolem je "-".

Po dlouhem hledani na netu jsem narazil na tip ohnout trochu ty vnitrni pacicky.

Sice nechapu, jak to muze pomoct, kdyz cely ten ram je "-", ale zabralo to.

Ted aspon kdyz vlozim nabijecku presne na ty pacicky, tak nabijeni funguje. V jakekoliv

jine pozici vubec.

 

Nemelo by stacit jen, aby se spodni cast dotykala dole a bocni vystupky boku nabijecky?

 

eae6c3ede52134ba295e0159199d3359--mmf150
 

Ta nabijecka je trochu vyssi nez zasuvka, to by ale vadit nemelo.

 

Jeste jeden maly dotaz - lze nejak vymenit zasuvku bez demontaze stredoveho panelu?

Je mozne to jen tak vysunout? Pomohla by vymena?

 

Dik

Vloženo (editace)

Mám podobnou a také mi to zlobilo, nakonec jsem tu nabíječku rozebral a zjistil že ty packy - byly upadlý od tišněného spoje tak jsem ho opět přiletoval a zase to fakalo. Je to dlbě vymyšlený už jsem to takhle opravoval dvakrát.

Editováno: , autor: voltys
Vloženo

Vsude jinde funguje spravne, jen v me Fabii to tak zlobi.

Divne, ze to funguje jen v jedne poloze, kdy se ty vystupky nabijecky dotykaji tech pacicek v zasuvce.

 

Je mozne nejak demontovat zasuvku bez demontaze stredoveho panelu?

  • o 3 roky později...
Vloženo

Nevim jestli spravne forum. Hledal jsem ale nic lepsiho jsem nenasel. Ale ma to nejbliz.

Koupil jsem si v Lidlu minikompresorek do zapalovace. Je na nem deklarovany proud 14A. Pri prvnich pripojenich nebyl problem a fungoval. Akorat jsem musel nastartovat. Jinak dalo auto na nove baterce jen 1 spusteni.

Pri pripojeni na otcovu FIII to odpalilo pojistku. No a vcera. Dofoukani predniho kola OK, ale pri snaze nafoukat i zadni kolo (na kole ne na aute:D) Jen skytl a vysledek byla prepalena pojistka i u me.

 

Takze otazky:)

1. je mozne, ze pri zapnuti muze obcas prekrocit deklarovanych 14A a prekrocit i tech 15A a spalit pojistku a pritom byt v poradku. nebo je to na reklamaci kompresoru.

2. pokud 1. je normalni stav. Muzu tam misto 15A pojistky, ktera je predepsana tam dat napr. 20A pojistku?

Vloženo

V spicke (zapinanie/vypinanie) moze prudovo vyskocit hodnota. Zavisi este od toho, ako je uvadzane na kompresore - ak je tam max.14A, zvysit by sa to nemalo. Pripadne skontroluj, ci nemas na 12V zasuvky napojene este nieco. V tom pripade spocitas spotrebu a si hned nad 15A...20A mozes vyskusat dat

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...