perlad Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Zdravím, mám Superba 1,4 TSI a auto začalo škubat. Po připojení na PC -závada na zapalování 3 válec. Ve škodovce ,,výměna nové,, zapalovací cívky Po dvou dnech ukazuje chybu zapálení na válci 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2013 Napadá mě - co svíčka, je OK? Vstřik také? Nebo kontrola el. vedení k cívce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 perlad - je to sice stara tema, ale mam aktualne tento problem. Pri poslednych 2 jazdach sa mi stalo, ze pri zohrievani motora pri teplote 45 stupnov, mi na palubovke 3x zablikala kontrolka riadenia vyfuk. plynov a potom zhasla. Napojil som to na diagnostiku a vyhodilo mi "vynechanie zapalovania na 4. valci" - sporadicka. Vymazal som a pri dalsej jazde to iste a rovnaka zavada. Sviecky som menil 2 mesiace dozadu (original NGK). Napada ma jedine zapalovacia cievka, len mi nejde do hlavy preco auto taha normalne a prejavi sa to presne ked dosiahne teplota motora 45 st. zablikanim kontrolky vyfuk. plynov (zeby RJ zacala robit testovanie az po zahriati na 45 st. ??? ). Nechcem teraz naslepo menit cievky kvoli sporadickej zavade a riskovat ze to bude robit dalej. Co je este zaujimave ze zacalo to robit prave teraz, ked je teplota vonku -12 st. Uvidime ked bude zase teplejsie, ale to by ma dost nastvalo lebo auto musi fungovat bezchybne aj pri -30. Mate niekto s tymto skusenosti / rady co skontrolovat ? Diky Motor 1.4 TSI (2012), 122 tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 28. Únor 2018 Sdílet Vloženo 28. Únor 2018 (editace) vynechanie zapalovania môže mať viac príčín : Vadná sviečka , vadná cievka , zlý stav motora mechanicky - kompresné tlaky , zakarbonovaný sací kanál , zakrabonovaný resp. odchádzajúci vstrekovač dajú sa v bloku diagnostiky pozerať koľko má ktorý valec výpadkov , prípadne ak hádže vynechanie toho 4 valca , hodiť cievku na prvý a naopak a voziť sa ... ak hodí chybu na prvý je vadná cievka , ak to bude robiť stále na štvorke tak pokračuj meraním kompresie všetkých valcov , prípadne pridanie koncernového aditíva na rozpustenie karbonu vo vstrekoch G001780M3 a rozumný benzín ideálne 100oktán /Slovnaft, omv / a pojazdiť ... uvidíš čo to spraví ... tiež by bolo po tejto procedúre vymazať učebné hodnoty v jednotke motora kde sú tie výpadky zaznamenané Editováno: 28. Únor 2018, autor: suri. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 1. Březen 2018 Sdílet Vloženo 1. Březen 2018 Vdaka Suri. Urcite vyskusam najprv vymenit tie cievky, precistit vstreky a dufat ze to nebude nic horsie. Este sa chcem opytat ako su usporiadane valce ? Zpredu ked otvorim kapotu, ktory sa berie podla diagnostiky ako 1.,2.,3.,4. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 áno , prehoď prvý za štvrtý , kúp si to aditívum do plnej nádrže kvalitného benzínu a pojazdi ... ale tlaky by si mal zmerať každopádne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 3. Květen 2019 Sdílet Vloženo 3. Květen 2019 takže problém s vynechávaním zapalovania po roku stále nevyriešený. Na diagnostike pamäť závad čistá avšak v bloku meraných hodnot - počet vynechaných zápalov (misfire counter) už mám nasledovné hodnoty, ktoré sa stále zvyšujú: Valec 1: 8000 Valec 2: 8000 Valec 3: 8000 Valec 4: 52 000 Začal som výmenou sviečok, potom som prehodil cievku zo 4. valca na 1. valec, ďalej som dal zmerať kompresné tlaky, dekarbonizácia motora a sania, palivový filter nový, tankujem len OMW a nič nepomohlo. Naposledy som dal vymeniť všetky tesnenia v saní a pod saním, čo bolo tiež úplne zbytočné. Mechanik mi povedal, že to musí byť len problém softvéru v RJ motora a nech si dám v autorizáku spraviť flash RJ. Z autorizáku som dostal odpoveď, že pre môj motor (1.4 TSI CAXC) žiadna aktualizácia nie je k dispozícii. Tak som chcel, aby mi prepálili softvér, ktorý tam je od výroby. Na to som dostal odpoveď, že to nie sú schopný urobiť, keďže je potrebný kód zásahu, ktorý vie len výrobca. Asi mi už zostane len predať auto :( Diky za každú radu s týmto problémom 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 5. Květen 2019 Sdílet Vloženo 5. Květen 2019 (editace) Možná jsem to přehlédnul, ale můžeš trochu rozvést, kdy se to vynechání vyskytuje, případně jak? A co to měření kompresí, ukázalo to nějaké horší hodnoty? Sice u jiného motoru, ale též šlo o TSi - při vyšší zátěži začalo docházet k vynechání zápálů, zpravidla jen na jednom válci. Motor se za jízdy třásl, problikávala MIL kontrolka. Diagnostika hlásila pouze vynechání zápalů a trochu horší komprese, nic víc. Mírně vzrostla dlouhodobá spotřeba, motor víc kouřil na volnoběhu.. nakonec bylo KO trubo a ventily si vesele plavaly ve svých vodítkách.. tak jestli to taky nemáš zralé na větší opravu. Editováno: 5. Květen 2019, autor: Tomas F Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 5. Květen 2019 Sdílet Vloženo 5. Květen 2019 To vynechavanie zapalovania by som si ani nevsimol keby som cez diagnostiku neliezol do blokov meranych hodnot a nevidel to tam.Pri jazde to necitit vobec akurat ked stojim na krizovatke na volnobehu cca raz za 10 sekund motor mierne zachveje ked dojde k vypadku zapalovania.Spotreba je v poriadku, dymivost ziadna a meranie kompresie dopadlo bez problemov - rovnake tlaky na vsetkych valcoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 6. Květen 2019 Sdílet Vloženo 6. Květen 2019 Ten trochu horší volnoběh znám, dokonce i po generálce. Jenom s tím rozdílem, že pokud koukám do diagnostiky, tak při onom otřesu k žádnému vynechání zápalu nedojde.. Už jsem to řešil i v rámci servisu, ale neobjevilo se nic zvláštního, krom trochu rozdílných dávek paliva, které dává vstřik. Co tím chci říct - možná vyřešíš ty výpadky zápalů, ale vibrace dost možná zůstanou. Hledal jsem na internetu a někdo to údajně u TSi vyřešil výměnou všech těsnění v sání a repasí hlavy, včetně výměny všeho, co se na hlavě hýbe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 6. Květen 2019 Sdílet Vloženo 6. Květen 2019 Minulý týždeň som dával vymeniť všetky tesnenia v saní a boli to vyhodené peniaze. Nič to nepomohlo a mechanik sa čudoval, že na čo som to vôbec dával robiť. Keď som vysvetlil problém, tak ma hneď poslal do autorizáku, aby mi preflashovali soft riadiacej jednotky. Tak to teraz riešim, ale dosť sa vyhovárajú, že to nikdy nerobili a že treba kód zásahu od výrobcu a bla bla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas F Vloženo 6. Květen 2019 Sdílet Vloženo 6. Květen 2019 Ohledně softwaru mě napadá jeden zdejší uživatel - ferda25, ale je až ze Strakonic (ČR) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. Květen 2019 Sdílet Vloženo 18. Květen 2019 vstrekovače boli čistené ultrazvukom a na stolici ? je to dosť rozdiel vo výpadkoch a toto sa malo pri tom určite urobiť cax niektoré flashe mali a riešili podobné problémy , mal som auto ktoré išlo na voľmobeh na dva tri valce , nové sviečky, cievky, tlaky ok , vyčistené vstreky a jeden vymenený a nič , spravil sa flash a auto ide ako nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 18. Květen 2019 Sdílet Vloženo 18. Květen 2019 Včera som navštívil Škoda servis nech mi spravia flash RJ.Ked to napojili zistili že mám aktuálnu verziu softvéru. Odporučili mi teda vyskúšať prehodiť vstrekovač medzi 1. a 4. valcom a sledovať výpadky. Čo sa týka čistenia, tak bola robená chemická dekarbonizácia + aditíva do paliva. Čistenie vstrekovačov ultrazvukom sa zatial nerobilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 18. Květen 2019 Sdílet Vloženo 18. Květen 2019 najjednoduchšie dať vstreky na test ako to prehadzovať dokola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 29. Květen 2019 Sdílet Vloženo 29. Květen 2019 Zdravím suri. Tak nakoniec som to spravil tak ako píšeš - dal som vstreky na test a čistenie. Všetky boli v poriadku, tak som si bral auto zo servisu s očakávaním či sa niečo zmení. Napojil som diagnostiku a hneď začali nabiehať vynechané zápaly na 4. valci (vid. foto). Po 30 km jazdy ich pribudlo 100. Takže problém nevyriešený a mňa napadá už len dať skontrolovať kabeláž od RJ k cievkam. Potom som si ešte zo zaujímavosti pozeral bloky meraných hodnôt a napadol ma senzor klepania. V prílohe posielam foto hodnôt, ktoré ukazovali tieto senzory na jednotlivých valcoch. Netuším v akom rozmedzí by sa mali pohybovať, ale valec 4 má najnižšiu. Taktiež je tam vidno pred-zápal na jednotlivých valcoch a 4-ka má najnižšiu hodnotu. Vedel by si poradiť ? Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 14. Březen 2021 Sdílet Vloženo 14. Březen 2021 Aktualizacia: pocas tejto zimy mi opat zacala raz blikat kontrolka motora a skoncilo to odpojenim 4. valca. Znova sa to udialo pri teplote -3 a nizsie aj to len raz. Dal som auto do elektroservisu, kde riesia aj problemy s RJ motora. Totalne ma nastval majitel ked hned pri odovzdani auta mal uz predsudky voci TSI motorom a povedal, ze problem bude urcite v hlave motora. Po 2 dnoch mi auto vratili s tym ze to musi byt v hlave motora a oprava 1000-1500 eur. Ja som povedal, ze nebudem davat rozoberat hlavu pokial kompresne tlaky su zakazdym dobre. Pytal som sa ci merali osciloskopom kabelaz k cievkam a vstrekovacom. Povedal, ze to nie je treba lebo RJ by vyhodila iny typ zavady ako len vynechanie zapalovania co je podla mna hlupost. Ako by RJ vedela ze je napr. zalomeny kabel pod buzirkou a nikde neskratuje??? Dalej som sa pytal ci niekto otvaral RJ a kontroloval studene spoje? Odpoved bola znova, ze to by sa vyhadzovala v pamati aj ina zavada a treba urcite rozobrat hlavu motora. Ja skratka nedovolim rozoberat hlavu pokial su kompresne tlaky OK. Co si o tom myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Březen 2021 Sdílet Vloženo 15. Březen 2021 čo znamená kompresné tlaky ok? hodnoty ? ako rýchlo ich natlačí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 16. Březen 2021 Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Tlaky su rovnake 12 bar na kazdom valci. 2x ich meral servis a 1x som to meral doma. Vtedy sme tocili starterom 3-4 sekundy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 16. Březen 2021 Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Ja v takychto pripadoch menim senzor na kluke.Mam stale jeden funckny novy a od toho sa odrazam.Kedze uhlove zrychlenie si RJ pocita z jeho signalu.Oscilo nemam.Nadleduje kontrola rozvodov.Vymazem chyby.A az potom idem dalej.Nikdy sa mi nestalo zeby sviecky boli chybne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 16. Březen 2021 Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Rozvody boli menene. Davala sa tam original opravna sada vratane prestavovaca vacky. Senzor na kluke ma napadol, ale ak by bol vadny preco by vynechaval len 4. valec ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpatrikm Vloženo 16. Březen 2021 Sdílet Vloženo 16. Březen 2021 Presne o to ide.Ked das novy senzor vies ze udaje ktore ma RJ su na 99% ok.Kludne moze byt ze motor nevynechava len senzor je pomalsi a zle pocita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Axel1 Vloženo 24. Červen 2021 Sdílet Vloženo 24. Červen 2021 Problem sa konecne nasiel - zakarbonovane sacie kanaly a ventily. A 4.valec je na tom najhorsie preto ho cez zimu RJ vyhadzuje ze obcas nezapaluje. Nikto nepredpokladal, ze to bude zakarbonovane, kedze auto bolo pred 3 rokmi na dekarbonizacii, ale zial chemickej, ktora stoji za ho_no. Jedine ucinne riesenie bez demontaze celej hlavy, ktore vraj schvaluje aj VW vyrobca je mechanicke tlakove cistenie pomocou pomletych orechovych skrupin (walnut blasting). Takze momentalne hladam servis v Bratislave a okoli, ktory by mi to vedel takto vycistit. Viete niekto poradit lebo na internete je vsade iba vodikova dekarbonizacia a o tom nechcem uz ani pocut. Diky 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R0man Vloženo před 18 hodinami Sdílet Vloženo před 18 hodinami Axel1 vieš mi prosím ta povedať ako to dopadlo stou Dekarbo orechami či to nakoniec pomohlo??? Ďakujem mám totižto ten istý problém a už neviem čo stym robiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.