lkar Vloženo 29. Březen 2021 Sdílet Vloženo 29. Březen 2021 (editace) Tak já mám vyměněný hlavní termostat 2x. poprvé asi nějaká německá výroba, pak origo. Výměna vodní pumpy, kontrola směru otáčení, vše o.k Pak výměna hadice se zpětným ventilem na DSG(nemám tam termostat). Výměna čidla teploty, kontrola čidla a porovnání s čidlem na webastu. Vše o.k. Sundaná hlava intercooleru, natlakovaná, vše o.k. Sundaný EGR, proplach chladiče EGRU. Výměna všech ostatních hadic na okruhu chlazení i ty malé pod plastovým deklem na motoru. Některé mají uvnitř plastovou trubičku s kuličkou. Odvzdušněno přes diagnostiku a závada stále trvá. Už není co vyměnit. závada se projevuje následovně. auto je zahřeje dle budíku na 9hodin, což je cca 65 C, tady delší dobu teplota stojí a pak spadne dolů. Potom trvá dlouho, než vyleze na 90C. Tam už drží. Dělá to jak při mínusových teplotách, tak i když je venku 14+. Dnes venku teplota 14 C, opět zahřátí na 9h, pak propad dolů a po 10km jsem pořád neměl provozní teplotu. Zůstal jsem někde na 75C. Motor 2,0 tdi 135kw CUNA Editováno: 30. Březen 2021, autor: lkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikibad Vloženo 6. Duben 2021 Sdílet Vloženo 6. Duben 2021 (editace) Nemáš tam náhodou ten magneticky ventil chladenia? Oem kódy pre predstavu 1K0 820 036 F, 1K0 820 036 B , 1K0 820 036 C11K0 820 036 D. mne tiež padá teplota na voľnobeh po 5 minútach . Zatiaľ som na nič neprišiel. Ešte tam budeš mať pomocne elektronické čerpadlo . A webasto sa ti zopne ? keď klesne teplota pod 75 stupňov tak by ti malo zapnúť a dokurit. Editováno: 6. Duben 2021, autor: nikibad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 6. Duben 2021 Sdílet Vloženo 6. Duben 2021 Ahoj. Jak poznám, že mám magnetický ventil? Mně teplota na volnoběh nespadne. Mně spadne jen při jízdě. Vyleze to na 9h ( cca 65 C), pak to spadne a dlouho trvá než to vyleze na 90. Pak už drží. Webasto jsem zkoušel zapnout i manuálně, ale ani tak se to nedohřeje během 10 km. Nevím, co se děje, když to vyleze na těch 9h. Hóóódně dlouho se to tam drží, než se to pohne směrem dolů nebo nahoru. Myslím si, že se předčasně otevírá termostat, ale příčinu nevím. Ty hadice se zpětným ventilem mám všechny vyměněny. Jedna vede k DSG a jinak jsou ještě pod plastovým deklem na motoru, ty krátké hadičky. Tuším, že tam byly dvě , ve kterých byl plastový váleček a kulička. Pomocné čerpadlo mám. Jaký by mohlo mít vliv na tento problém? Plánuji vyzkoušet, že ho odpojím. Sice bude házet chybu, ale chci zjistit, jestli to má nějaký vliv. Jinak jsem už v koncích. neví to ani ve škodovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikibad Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 Pomocné čerpadlo ide aj keď vypnes motor cca 10min, dochladzuje EGR, . Ten ventil by mal byť na stene medzi motorom a prístrojov kov, niekde ako idú rúrky do kúrenia, alebo na pravej strane za motor na Rúrkach conidu aj k EGR. Dá sa aj cez Pc zistiť či tam je . A tesnenie pod hlavou je ok? Skús test na splodiny v nadrzke na vodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 Dnes jsem šel na test přítomnosti CO2 ve vodě, ale nešlo to změřit. Motor byl dostatečně zahřátý cca 80km. Po odšroubování uzávěru vyrovnávací nádobky stoupala voda až po okraj nádobky, takže měření neproběhlo. to by asi ta voda dělat neměla, nebo se pletu ? Voda byla cca před 14 dny srovnána při studeném motoru s horní ryskou. Voda nepřibývá ani se neztrácí. Kdybych bral i v úvahu, že je prdlá hlava nebo těsnění, tak na základě čeho by se do cca 65 C motor ohříval v pohodě a pak to padalo, nebo se to už neochotně dohřívalo na 90 C ? Myslíte si někdo, že by to mohla dělat i plastová příruba, ve které je termostat ? Myslím to tak, že by se při teplotě okolo 65 C nějak deformovala a začalo to propouštět vodu. Jinak po zahřátí na 90 teplota drží jako přibitá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikibad Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 Mne to CO meral pri vypnutom respektíve hneď ako som zhasol nasadil nádobku s spec tekutinou , mal som v poriadku, vravel že keby tam bolo CO tak hneď sa sfarby. Podľa mňa by ti nemala stúpať voda až po okraj niečo je zle.(typujem to tesnenie pod hlavou ). Ja mám posunutý rozvod , časovanie 15stupnov, zajtra to ide na opravu(reklamáciu). Uvidím čo bude potom lebo ja pozorujem ten pokles teploty na voľnobeh od vymeny rozvodov. Potom ešte ak nepomôže výmena čidla teploty kvapaliny obydva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 No každý mechanik říká jinak. Mně řekl, že musí motor běžet, tak nevím, co je správně. čidlo teploty mám taky měněno, ale asi jen jedno a to na hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikibad Vloženo 7. Duben 2021 Sdílet Vloženo 7. Duben 2021 Ešte ma napadlo vodnú pumpu máš obyčajnú alebo elektronicky regulovanú? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matoDT Vloženo 11. Duben 2021 Sdílet Vloženo 11. Duben 2021 V 29. 3. 2021 na 22:23, lkar napsal: Tak já mám vyměněný hlavní termostat 2x. poprvé asi nějaká německá výroba, pak origo. Výměna vodní pumpy, kontrola směru otáčení, vše o.k Pak výměna hadice se zpětným ventilem na DSG(nemám tam termostat). Výměna čidla teploty, kontrola čidla a porovnání s čidlem na webastu. Vše o.k. Sundaná hlava intercooleru, natlakovaná, vše o.k. Sundaný EGR, proplach chladiče EGRU. Výměna všech ostatních hadic na okruhu chlazení i ty malé pod plastovým deklem na motoru. Některé mají uvnitř plastovou trubičku s kuličkou. Odvzdušněno přes diagnostiku a závada stále trvá. Už není co vyměnit. závada se projevuje následovně. auto je zahřeje dle budíku na 9hodin, což je cca 65 C, tady delší dobu teplota stojí a pak spadne dolů. Potom trvá dlouho, než vyleze na 90C. Tam už drží. Dělá to jak při mínusových teplotách, tak i když je venku 14+. Dnes venku teplota 14 C, opět zahřátí na 9h, pak propad dolů a po 10km jsem pořád neměl provozní teplotu. Zůstal jsem někde na 75C. Motor 2,0 tdi 135kw CUNA citam ze si vymenil hadicu so spatnym ventilom na dsg... vies mi povedat ktora to je? Ja mam CEGA a tiez tam nemam DSG termostat, tiez sa dlho zohrieva a pri zvolneni jazdy zacne klesat teplota... v pondelok idem menit hlavny termostat, ale velmi tomu neverim ze to pomoze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lkar Vloženo 11. Duben 2021 Sdílet Vloženo 11. Duben 2021 ahoj, to ti nedokážu říct, protože to měnil mechanik a já u toho nebyl. Já měnil hlavní termostat 2x, ale zrovna včera jsem narazil na u známého na kluka, co dělá ve škodovce a ten řekl, že to bude určo hlavním termostatem, ale že se musí vyměnit i ta plastová skříň, ve které je termostat uložený. Tudy to údajně podtéká a proto padá teplota. Tak nevím, ale je pravda, že tohle jediné jsem nemenil. Takže to ještě zkusím taky vyměnit. Dej vědět, jestli ti pomohlo, pokud to budeš měnit celé. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matoDT Vloženo 15. Duben 2021 Sdílet Vloženo 15. Duben 2021 Nazdar, tak termostat mám vymenený komplet cely, dnes ráno bolo u nás +2,5 stupňa, po cca 9 km som mal 70 stupňov a na 90 som sa dostal až po 15 km - v tomto som nezbadal veľký rozdiel oproti pôvodnému termostatu, akurát už ale teplota neklesla aj keď som zišiel z diaľnice a tempo sa zvoľnilo ako pri starom termostate, takže tento problém je vyriešený, akurát stále sa mi zdá, že sa dlho zohrieva ten motor, lebo čo mám G4 so starou rotačkou 81 kw, tak tá je zohriata na 90 po cca 7 km, čiže o polovicu skôr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 15. Duben 2021 Sdílet Vloženo 15. Duben 2021 Mám motor CFFB + DSG a zahřívá se mi to také takto dlouho. Po zahřátí teplota již drží. Podle mne je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Venttil Vloženo 3. leden 2022 Sdílet Vloženo 3. leden 2022 Dobrý den, mám stejný problém jako jste tady řešili... Vyměnil jsem termostat u dsg a žádná změna... Je možné že by byli špatný oba dva termostaty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dapetra Vloženo 22. Březen 2022 Sdílet Vloženo 22. Březen 2022 Našel jsem termoregulátor na: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0121113a-termostat-automaticke-prevodovky-26072.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandos Vloženo 1. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2022 (editace) Zdravím, mám 2.0tdi CYKA manual , chtěl bych se zeptat, věnoval tu někdo vetší pozornost tomu čidlu na teplotu, které hlásí nesmyslných -273.1°C? A 2222°C asi taky není pravdivá hodnota. Mám také problém s ohřevem motoru. Na 90°C se dostane snad jen při popojíždění v malých rychlostech. Jinak pořád 65-80°C. Když sáhnu na hadici k chladiči tak je teplá, což znamená že voda teče i přes velký okruh. To by vše odpovídalo tomu termoregulátoru, ale není tam třeba i nějáký ventil, který podle teploty z čidel otvírá a zavírá ? IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 64 *C IDE00194 Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod. 80.0 °C IDE01266-ENG57549 Zavírací ventil chladicí kapaliny-Bits 0-7 2 IDE04083 Teploty chladicí kapaliny ECT 1:64 *C IDE04666 Teplota v chladicím systému -273.1 °C IDE07724 Teplota chladicí kapaliny na výstupu motoru: vypočtená 64.3 °C IDE07727 Snímač teploty chlad.kap. 1: řada 1 na výst.chladiče:hr.hodnota 2222.0 °C Editováno: 1. Říjen 2022, autor: Dandos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 2. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2022 máš len dve čidlá a to na výsupe chladiča ukazuje vyššiu teplotu ako to na hlave takze podla mna je termostat zavrety , inak by bol na vystupe chladnejši... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 2. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2022 vyměn si termostat , a pak teprva případně dál řeš čidla , ale za mě to na 99% už nebude potřeba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandos Vloženo 2. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2022 před 1 hodinou, suri. napsal: máš len dve čidlá a to na výsupe chladiča ukazuje vyššiu teplotu ako to na hlave takze podla mna je termostat zavrety , inak by bol na vystupe chladnejši... Podle toho se asi řídit nedá, jelikož auto stálo dlouho jen nastartované na místě. Tím pádem se chladič neochlazoval a nejde z toho říct jestli je zavřený, nebo otevřený. A je to rozdíl jen 0.4stupně. Ale možná se pletu nebo to nechápu klidně mě oprav :). Ale zkusím ještě na ně kouknout za jízdy. Kdyby teplota na IDE07724 byla menší než IDE00025, tak by to znamenalo že je termostat otevřený a voda jde přes chladič, i když nemá . Kdyby byla stejná teplota na obou tak by to znamenalo, že je v termostat v pořádku a měla by se teplota na IDE07724 zmenšovat až od doby kdy na IDE00025 bude cca 85 stupňů. Jestli to chápu dobře.. před 55 minutami, HANZTD napsal: vyměn si termostat , a pak teprva případně dál řeš čidla , ale za mě to na 99% už nebude potřeba No přemýšlím jestli to nedat nejdřív na proplach do AS, protože mám ve vodě hnus(to na co je TPI). Tak by to ty termostaty zbavilo nečistot a pak by se možná rozchodili. A termostat se dá vyměnit samostatně nebo celý termoregulátor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 2. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2022 Vyměníš prostě jen toho "UFOUNA" s pružinou a membránou co je zapouzdřenej v "PLAST PAVOUKU" cena cca 100 - 200 kč 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandos Vloženo 6. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2022 Termostat vyměněn, přes podtlak naplněno, přes diagnostiku udvzdušněno a už krásně drží 90°C. Jen by mě stejně zajímalo, proč ty čidla ukazují takové nesmyslné hodnoty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 6. Říjen 2022 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2022 u zahad je zaklad začít tim nejjednodušim , většinou je tim vyřešíš :-D :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
K02 Vloženo 9. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2022 125kw manual cfgb. Stejnej problem. Pri pomale jizde po par km pada teplota na cca 70°C, pri stani take. Termostat menen cca 2 roky zpet, bohuzel neorigo dil. Nikdy vsak nefungoval uplne 100pro. Zkusim vymenit znovu za origo. Neprijemna prace. Testoval jsem u znameho na stejne trase, za stejnych podminek hned po sobe. 125 kw cfgb automat a tam mu to fungovalo vyrazne lepe, teplota po 5km 90°C zadne kolisani. Olej take rychleji stoupal. Oba vozy webasto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shreek Vloženo 7. leden 2023 Sdílet Vloženo 7. leden 2023 Zdravím, dnes jsem vyměnil komplet 4-cestny ventil, nicméně se mi někde ztratil jeden ze dvou šroubů, který drží termostat a teď by se chtěl jen zeptat o jakou velikost šroubu přesně jde, jelikož M6 je malý, takže budu rád za odkaz nebo aspoň napsání rozměru šroubu, díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzikpo Vloženo 18. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 18. Říjen 2023 V 13. 2. 2020 na 18:40, kozelzostravy napsal: Tak jsem vyměnil termostat pro DSG. Bohužel tímto nebylo. Chovalo se to stejně. Pomohl až motorový termostat. Mám teda nezávadný termostat pro DSG, kdyby někdo chtěl, tak ho pustím za pár korun. Zdravím ,měl bych zájem o termostat pro dsg mám cffb ,tak snad bude stejný.Pisu tel pro lepší komunikaci 721541056.Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koudy_123 Vloženo 19. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2023 Dotycny tu byl naposledy pred rokem. Byt tebou, tak si koupim termostat novy. Hlane original. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.