Přejít na obsah

Dandos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dandos

Bažant

Bažant (2/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Termostat vyměněn, přes podtlak naplněno, přes diagnostiku udvzdušněno a už krásně drží 90°C. Jen by mě stejně zajímalo, proč ty čidla ukazují takové nesmyslné hodnoty.
  2. Podle toho se asi řídit nedá, jelikož auto stálo dlouho jen nastartované na místě. Tím pádem se chladič neochlazoval a nejde z toho říct jestli je zavřený, nebo otevřený. A je to rozdíl jen 0.4stupně. Ale možná se pletu nebo to nechápu klidně mě oprav :). Ale zkusím ještě na ně kouknout za jízdy. Kdyby teplota na IDE07724 byla menší než IDE00025, tak by to znamenalo že je termostat otevřený a voda jde přes chladič, i když nemá . Kdyby byla stejná teplota na obou tak by to znamenalo, že je v termostat v pořádku a měla by se teplota na IDE07724 zmenšovat až od doby kdy na IDE00025 bude cca 85 stupňů. Jestli to chápu dobře.. No přemýšlím jestli to nedat nejdřív na proplach do AS, protože mám ve vodě hnus(to na co je TPI). Tak by to ty termostaty zbavilo nečistot a pak by se možná rozchodili. A termostat se dá vyměnit samostatně nebo celý termoregulátor ?
  3. Zdravím, mám 2.0tdi CYKA manual , chtěl bych se zeptat, věnoval tu někdo vetší pozornost tomu čidlu na teplotu, které hlásí nesmyslných -273.1°C? A 2222°C asi taky není pravdivá hodnota. Mám také problém s ohřevem motoru. Na 90°C se dostane snad jen při popojíždění v malých rychlostech. Jinak pořád 65-80°C. Když sáhnu na hadici k chladiči tak je teplá, což znamená že voda teče i přes velký okruh. To by vše odpovídalo tomu termoregulátoru, ale není tam třeba i nějáký ventil, který podle teploty z čidel otvírá a zavírá ? IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 64 *C IDE00194 Teplota chl.kap.na výst.chlad.: pož.hod. 80.0 °C IDE01266-ENG57549 Zavírací ventil chladicí kapaliny-Bits 0-7 2 IDE04083 Teploty chladicí kapaliny ECT 1:64 *C IDE04666 Teplota v chladicím systému -273.1 °C IDE07724 Teplota chladicí kapaliny na výstupu motoru: vypočtená 64.3 °C IDE07727 Snímač teploty chlad.kap. 1: řada 1 na výst.chladiče:hr.hodnota 2222.0 °C
  4. Proč by ale tohle všechno mělo nějakou závislost na otevření/zavření dveří ? To pomocné čerpadlo mě taky napadlo ale dělá to i když je to studené.
  5. Ahoj Když mám vyplej motor, tak jde celkem dost slyšet zvuk co je na videu. Asi po každých 5 sekundách to cvakne, jakoby nějaké relátko. Když se třeba 3minuty neotevírají dveře, tak to přestane. Po otevření dveří opět to samé a zase to 3minuty bzučí. Poslouchal jsem i druhý 2.0tdi a dělá to to samé, ale ne tak hlasitě, a po tom cvaknutí se to vypne, třeba po 20sekundách. Nevím odkud to jde, když sem si přiložil ucho, tak mi přišlo že to jde od vysokotlakého čerpadla, ale slyšel jsem to i ze zadu u turba 😅 takže těžko říct.. Ale u toho čerpadla jde i rukou cítit jak to mírně brní. https://youtu.be/EoCcAVshybQ
×
×
  • Vytvořit nový...