Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj. na radu pár uživatelů odsud zakladám tehle téma i zde. Abych začal od začátku, mám Škodu SUPERB 1.8T (RV 2005) !!!! Zakládám to, protože jsou to skoro identické motory. No takže k tématu, kupoval jsem auto se zadřeným motorem, motor turbo, pár hadiček a další ptákoviny kolem toho vyměněny, pár problému co tam bylo jsem vychytal, ale jediný problém nemůžu něják příjít na řešení, ani v servisech (jak originál škoda, tak i garážmistři) prostě neví...

Problém je ten, že se mi na větších dálkách drží teplota vody na 70°C . Jak nechám auto stát na neutrálu či po příjezdu vypnu motor, za chvíli se mi dostane na 90°C, tak stejně ve měste na křižovatkách. Ale po rozjezdu do cca 5km nepřetržité jízdy je to zase na 65-75°C. První co mě napadlo byl termostat, vyzkoušel jsem 2 (originál i neoriginál) Nepomohlo, čidlo teploty je taktéž dobré, diagnostika nevykazuje žádné chyby a ukazuje teplotu co mi ukazuje i budík.

 

Co mě napadlo dalšího je možná visko spojka. Ale jak jsem pozjišťoval, již při startu motoru se má točit a také se točí ! při vyšších otáčkách se zvětšuje rychlost otáček atd...

Zkoušel jsem i různé clony na masku a sání, různé krabice a další blbosti... nepomohlo... prostě to chladí jak drak :-/

 

Jinak tento problém už řeším od doby kdy bylo venku ještě cca 20°C + takže to nebude počasím :-)

Nevíte čím by to mohlo být či nějákou další radu ? Díky moc

Vloženo (editace)

Co cidlo teploty vody? kontroloval jsi ho? Protoze tam neni nic jineho co by mohlo delat tento problem...

Koukam že asi jo... těžko říct to to muže být za problem:D 
Dal si tam těsnění tak jak tam má být?

Editováno: , autor: NAMIKAZE155
Vloženo

Ta hadice se pomalu ohřívá? To by neměla. Pokud by byl termostat zavřený, tak by měla být pořád studená a když se otevře termostat, tak by se měla rychle ohřát.

 

Takhle to vypadá, že termostat není zavřený nebo že není utěsněný ve skříni termostatu a voda teče okolo.

Vloženo

Pral jsem to u nas v ,,auto-techne" ktera je autorizovany obchod skoda. Je to brano podle VINka. A ke vsemu poprve mi to delal znamy (zkuseny) mechanik a podruhe je to delano v autorizovanem servisu skoda :-)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, tak nové informace. Kolega z práce (nemá škodovku, tuším že starší mazdu 323). Má obdobný problém jako já. Jenže mu to ,,prej sem tam netopí´´ ale to davám do uvozovek, protože má manuální klímu. Již vyměnil 3 Termostaty v cenové relaci 250-950kč a stále to stejné..... aby toho nebylo málo, zaslechl nás ještě jeden a ten ani netušil, že by se měla teplota držet na hranici 90°C, prý tak jezdí asi 2 roky s kolisající teplotou, a zatím stále jezdí.....

Tak už jsem aspoň přišel na to, že v tomhle nejsem sám :-D

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj, nemá být motor vybavený spodním krytem motoru? zkontroluj jestli tam ten kryt máš, pokud ne je možné že na motor přijde vetší množství vzduchu a chladí se moc.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvky!
  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...