Trnka46 Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Čaute borci, chci se zeptat, mám teď v plánu kupovat dvojkovou Octavku kombi 2008 1,9TDi, prodejce tvrdí, že nebyla havarovaná. Dá se to nějak poznat i bez testeru laku? Např. na pátých dveřích je jenom nápis "Octavia", pod ním není cedulka "TDi". Vypovídá to o něčem? Popř. na co si dát pozor při koupi tohoto auta. Díky moc za případné rady a typy. Velmi nerad bych někomu naletěl na špek.. Jara Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 si zober so sebou niekoho,kto tomu rozumie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Jak to poznat je rad na netu mraky. Dobře opravené auto pozná profík. Já bych začal na www.zkontrolujsiauto.cz Pak bych řešil dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Že tam není označení motorizace ještě nemusí nic znamenat - majitel to mohl z nějakého důvodu odstranit, také šlo objednat nové auto bez označení morotizace... Rozsáhlé vlákno o koupi OII je tady: http://forum.skodahome.cz/topic/119983-koup%C4%9B-octavie-ii/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wikidy Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 jde hlavně o to, co považuješ za bouračku... výměna předního blatníku, nárazníku, světla nebo masky rozhodně není bouračka, to jsou díly, které ti poškodí kdokoliv a kdekoliv a dají se jednoduše vyměnit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treo Vloženo 12. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2013 Tester laku je na nic, protože auta se přestříkávají i ve výrobě.....když se něco nepovede. Spíš bych měl strach z exekucí atd. Historie vozu by mohla být u Škodovky, většina oprav se provádí první tři roky v autorizovaném servisu. Dobré je zkontrolovat rok výroby skel, ale nejlepší je odborník, který zná finty prodejců. Také se dá zkontrolovat diagnostikou stav motoru a souhlas kilometrů, to laik nezvládne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2013 nebúranú jazdenú OII som azda ešte ani nevidel , teda nemyslím uloženky v 1,6MPI a 50 000km netreba riešiť či to bolo alebo nebúrané ale sledovať licovanie dielov , kontrolu tesnosti či tam netečie , koroziu a iné zvláštne odchýlky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.