mimiga Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Víe mi niekto poradit ako sa da zmeriat plniaci tlak turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 17. leden 2014 Sdílet Vloženo 17. leden 2014 Na vagu udělat LOG, dělá se to do kopce pod plným plynem, když ubereš můžeš LOG ukončit. Nejlépe ve dvou na nějaké dálnici na čtvrtý rychlostní stupeň, logovat skupinu 3,10,11. Od 1500 ot/min do cca 4500 ot/min, pokud to teda tolik vytočí. Po celou dobu musíš mít plny plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimiga Vloženo 18. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Dík ale kde to na vagu najdem a ako dlho treba ist na plny plyn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 (editace) Dej to raději někomu kdo to už dělal, podle mě to bude po teto otázce bezpečnější. Jinak je to tak že do táhlého kopce zařadíš třeba čtverku a zapneš logování na VAGu při 1500 otáčkách sešlápneš plný plyn a držíš do cca 4000 až 4500 otáček, pak log ukončíš a uložíš následně ho vložíš sem a někdo ti řekne co by to mohlo být. Děla se to ve sekci 01 motor, měřené hodnoty zadáš skupiny 3,10,11, zmáčkneš log a po sešlápnutí plynu start. Editováno: 18. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimiga Vloženo 18. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Moj mechanik to zatial nerobyl ale z vagom róby běžné tak to skusime dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 18. leden 2014 Sdílet Vloženo 18. leden 2014 Čím vyšší rychlostní stupeň tím lepší LOG, ale na čtverku ti to u 4000 otáček pojede kolem 160 km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimiga Vloženo 19. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Tak dík ked bude cas tak to skusime a co potom s tým logom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Tohle si stáhni a chytřejší mechanik to pochopi. Je to test nejen motoru, ale i mechanika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimiga Vloženo 22. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2014 Pocuj bobo dnes SME skusali ten log vsetko v pohodě az po ukoncenie ale co potom neviem ako zobrazit graf a ked najdeme graf tak je vollaky iny ako na foto . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 Pošli mi ho přes Leteckaposta.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimiga Vloženo 23. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2014 No pravé kde uložil log a potom SME ho chceli pozriet tak namiesto grafu tam bolí same číslice a písmena tak to vymazal.ma vag 10.6.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 23. leden 2014 Sdílet Vloženo 23. leden 2014 (editace) Pošli mi to jako log soubor přímo z vagu. Editováno: 23. leden 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misolc Vloženo 22. Březen 2014 Sdílet Vloženo 22. Březen 2014 Chalani poradte co by to mohlo byt? Ja sa do toho nerozumiem, kamos vravy ze je to regulacia turba, ale ta chodi pekne. Sprava sa to tak, ze pri vytoceni do 3000ot auto pada do nudzoveho rezimu. Prikladam logy: LOG-22.03.2014.zip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 je v porádku tento Log? nevyznam se v něm prosím o radu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 (editace) Tohle je log po celou dobu s plným plynem? Bych teda neřekl a v tom případě z něho moc nepoznáš. Editováno: 2. Duben 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 ne je to zrychlení z 2 na 3 stupen. nevím jak presně mam měřit turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Duben 2014 Sdílet Vloženo 2. Duben 2014 Motor 01, měřené hodnoty tuším 08, pak blok 03,10,11, třeba na trojku do kopce při 1500 ot/min sešlápnout plný plyn a dat start logu, držet plný cca do 4000 ot/min pak povolit a dat stop, log uložit a přes leteckou poštu poslat sem. Jelikož musíš mít po celou dobu plný plyn tak to chce jet ve dvou a samozřejmě jet tam kde to je bezpečné. Rychlost vozidla při 4000 ot/min je podle zařazeného stupně od 100 po 180 km/h. Při logu se nepřeřazují rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 čau tak sem dnes dělal log , na 4 rychl. stupen. podle toho jak si psal skupina 3 ,10,11 .... Při 3000 otáčkách auto ale padlo do nouzáku. tady je graf http://leteckaposta.cz/910027342 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 3. Duben 2014 Sdílet Vloženo 3. Duben 2014 Nestíhá ti to regulovat, už od začátku to je mírně výš než požadavek a pak to stoupá až to spadne do nouzáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Okey dik za radu. Turbo pujde ven necha se vycistit a rozhybat nebo vymenit regulaci.:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 Bych zkusil nejprve hadičky a baňku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TommyJost1990 Vloženo 4. Duben 2014 Sdílet Vloženo 4. Duben 2014 hadičky sem nedávno měnil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 5. Duben 2014 Sdílet Vloženo 5. Duben 2014 Tak pohnout s regulaci jestli to vůbec půjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislav Mikyska Vloženo 16. Duben 2014 Sdílet Vloženo 16. Duben 2014 ahoj VAg bobo koukam ze se v tom vyznas tak prosim o radu skrz padani auta do nouzaku...dela to treba parkrat za tyden..proste jak kdy. vetsinou to poznam pri predjizdeni ..a kdyz jen tak zkusim vytahnout 3ku aspon do 3500 ot nebo 4ku padne to...podtlak.hadicky jsou nove..banka turba podtlak drzi a lopatky chodi hezky a turbo tlaci udajne taky dobre..diagnostika ukazala chybu senzoru tlaku turba zkrat na plus...po vymene senzoru to spadlo znova s hlaskou regulace turba prekrocena- regulacni odchylka nebo horni mez nebo neco takoveho ted si to presne nepamatuju..uz se da pry vymenit jen vaha vzduchu nebo ventil N75.. tak prosim jestli nekdo vi co by to mohlo delat at napise dikzde je log http://leteckaposta.cz/464340886 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.