Říjen 10, 20168 r @Chlumec Takže nejdřív objednáš špatný filtr a teď se ptáš na tohle... Co takhle to raději nechat udělat někoho, kdo alespoň tuší, co dělá? Upraveno Říjen 10, 20168 r od janmatejicek
Říjen 10, 20168 r před 43 minutami, janmatejicek napsal: @Chlumec Takže nejdřív objednáš špatný filtr a teď se ptáš na tohle... Co takhle to raději nechat udělat někoho, kdo alespoň tuší, co dělá? Ja objednal filtr podle toho co mi vyjelo na netu :-) ale netušil jsem že jsou dva druhy. A s tím přelitím se jen ptám. Vím že tam má být 4,3l
Říjen 10, 20168 r před 16 hodinami, Wittmann napsal: s tou "tyčkou" je tuším do PDéček, ty by jsi měl mít zřejmě tento: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l115562-olejovy-filtr-1-6-tdi-cr-2-0-tdi-cr-skoda-14395.html mám vzít asi tu prvovýrobu že? Nebo jaký rozdíl je mezi těmi filtry?
Říjen 10, 20168 r Urcite neprekracovat doporucene mnozstvi oleje a co se tyce filtru tak je to jedno. Ono zas tak velky rozdily v cene olej. filtru nejsou, takze bych vzal origo a mas klid. Kazdopadne volbou BOSCH ci MANN, tim urcite nic nezkazis...Ja momentalne objednal olej Mobil ESP FORMULA 5W-30 + original olejovy filtr + VIF zimni aditivum a bude klid
Říjen 11, 20168 r před 14 hodinami, fobik napsal: Urcite neprekracovat doporucene mnozstvi oleje a co se tyce filtru tak je to jedno. Ono zas tak velky rozdily v cene olej. filtru nejsou, takze bych vzal origo a mas klid. Kazdopadne volbou BOSCH ci MANN, tim urcite nic nezkazis...Ja momentalne objednal olej Mobil ESP FORMULA 5W-30 + original olejovy filtr + VIF zimni aditivum a bude klid ty dáváš VIF do oleje?
Říjen 11, 20168 r @janmatejicek Ne davam to do nafty, ale klidne to zkus do oleje, co to udela (joke) Upraveno Říjen 11, 20168 r od fobik
Říjen 11, 20168 r @fobik no já jen, že tak, jak jsi to napsal, tak by to mohlo evokovat to, že to přidáváš do oleje... Když vidím, co jsou místní koumáci schopní vymyslet za revoluční věci, tak jsem se radši zeptal. Tak snad to nikdo ani zkoušet nebude
Říjen 11, 20168 r @janmatejicek Omlouvám se za mystifikaci Nebylo to mysleno ze to liju do oleje, nýbrž ze jsem udelal objednavku a k tomu oleji prihodil VIF + voňavý stromeček
Říjen 17, 20168 r Ahoj. Tak jsem s toho trochu zmatenej. Koukal jsem co lili do mého Superba na garančních prohlídkách než jsem ho koupil já. Dávali i tam Shell Helix Ultra Professional AV 0W-30. Já tam teď dal Castrol Edge titanium 5w30. Je to problém? díky
Říjen 18, 20168 r @Chlumec Pokud oba ty oleje mají specifikaci VW 507 00 a meni ho v pravidelných intervalech, tak zadny problém to není pokud se teda bavime o 2.0TDI s DPF
Říjen 18, 20168 r 5W30 má vyšší viskozitu, není tak dobrý na velmi časté starty jako 0W-30 ale zase se mnohem víc hodí na větší zátěž motoru a dlouhé cesty.
Říjen 18, 20168 r tady se furt dokola budou psát ty samé dotazy a ty samé odpovědi. Jednou pro vždy - sháníš olej? Koukni se do manuálu, jakou normu dle VW má olej splňovat a takovej si kup. Měň olej po 15 000 km, pokud chceš mít lepší pocit, a neřeš nesmysly, které nejsou podstatné. Je to úplně běžný naftový motor, žadný sofistikovaný raketový pohon, na jehož provoz musíš mít vlastní laboratoř! Tu práci v laboratoři už si s tím někdo dal, aby spotřebitel už jen kupoval olej dle číselného označení. Jednodušší už to být nemůže, ale stejně se vždycky najde hromada rádoby odborníků, kteří budou vymýšlet nějaké převraty.
Leden 2, 20178 r uplne me unikla tvoje reakce ted v novem foru se nejak ztracim ja sem ted tyden zpatky menil olej a opet me to teklo uz sem si pripadal jak dement co neumi ani vymenit filtr
Leden 23, 20178 r Co tenhle Repsol Elite 5W40? http://www.oleje.cz/p/repsol-elite-505-01-tdi-5w-40-5-l--17472 Je to dobrá volba pro tento motor (CR - 103kw)? Není to aj zbytečné pro běžné užití??
Leden 23, 20178 r před 5 minutami, Rischwon napsal: Co tenhle Repsol Elite 5W40? http://www.oleje.cz/p/repsol-elite-505-01-tdi-5w-40-5-l--17472 Je to dobrá volba pro tento motor (CR - 103kw)? Není to aj zbytečné pro běžné užití?? Ten olej co jsi postnul by ti odrovnal DPFko ;-)
Leden 23, 20178 r Mno přesně tomu nerozumím, ale když nemá specifikaci 507.00 tak z oleje není odstranění nějaký prvek který zanáší DPF. V jednom servisu mi dali olej 5W30 PD se specifikací 504.00 bez 507.00 a po 3K km se mi rozsívilita kontrolka DPF. Výměna oleje a vynucená regenerace to zachránila, nicméně od té doby je ten filtr přicpaný a když se blíží regenerace tak si kucká.... všechno to způsobil ten olej. Takže za mě bacha.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.