Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

maximálne sa objedná shortmotor...

  • Autor

No to dakujem, az tak daleko zajst nechcem

podľa mňa najlepšie čo môžeš dostať 

  • Autor

Asi ano ale nie dva mesiace po skonceni zaruky

však uvidíš , pokiaľ to netreba platiť...

  • Autor

No neviem, myslis ze skoda to meni zadarmo po skonceni zaruky? Co som pozeral tak ten ventil cca 10 eur a ak cele cerpadlo tak to neviem, nenasiel som ho nikde.

  • Autor

Neviem, nezapamatal som si. Nieco s tlakom oleja.

  • Autor

Kolega to pozeral na nejakych weboch cez den.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak auto je stale v servise, minuly tyzden vo stvrtok prislo konecne objednane cerpadlo. Volali ze mame prist pozriet na auto, ze je olejova vana a cerpadlo silno zakarbonizovane, ze to musime vidiet. Po prichode nam mechanik ukazal ciastocky karbonu na filtry na olejovom cerpadle, pricom nove cerpadlo prislo bez filtra, takze by nan musel namontovat ten stary. Nedokazali nam povedat co moze byt pricinou toho ze je motor taky zasraty. Takze sa dohodlo len vycistenie tych zakarbonovanych casti, poskladanie auta dokopy, potom tam vraj naleju nejake aditivum na cistenie, prebehnu motor a budu musiet vymenit komplet olej aj filter.

 

Ci to pomoze povodnej chybe, ani srnky netusia :kol-32:

  • 6 měsíců později...

Zdravím,

 

mám úplně ten samý problém. Problém se objevil v 60009 km. Teda 9 km po skončení záruky. Auto je teď v servise a budou ho rozebírat. Můžu se zeptat, jak vám to dopadlo? Na co se mám připravit :) Jestli je problém vyřešen? Díky moc.

  • Autor

No auto odvtedy chodi ok, momentalne 161000 km a zacal sa ozyvat zvuk z prevodovky, asi nejake loziska odchadzaju.

Díky za odpověď. V servise nad tím stáli a nevěděli si rady, zkoušely měnit filtry.. Můžu se ještě zeptat na kolik výměna čerpadla vyšla? Díky. 

  • Autor

Ak si dobre pamatam tak okolo 250 eur aj s pracou.

  • 3 roky později...

Zdravím všetkých,
na začiatok by som chcel poďakovať za cenné rady, na ktoré som v tomto článku natrafil. Chcel by som sa tiež podeliť s Vami o moju čerstvú skúsenosť.
Na fabii 2 combi mám aktuálne 108k km. Motor 1.2 TSI CBZB (04/2012) . Samozrejme o problémoch s rozvodami - reťazou som mal načítané dosť. Tiež mi rachotila / chrastila ca. pri každom 3. studenom štarte, najmä ak auto nebolo zaparkované na rovnom teréne (napr. na obrubníku, atď). Výmena bola naplánovaná 115k pri ďalšom servise - nevydalo.
 - Na úvod:  Sobota -> výlet 180km, Nedeľa výlet -> 200 km - cesta späť cez pezinskú babu (dejisko častých automobilových pretekov do kopca a z kopca - legálnych aj nie).
Max.teplota oleja 96° - zvyčajne býva okolo 85-88 v lete.

 - K veci - Po "babe" v rýchlosti ca. 50km/h  sa mi rozsvietila červená kontrolka oleja - Nízky tlak oleja, okamžite zastavte vozidlo. Zastavil som na krajnici, motor začal dával zvuky ako slávne 1.4 TDI. Okamžite som auto vypol. Pozrel som olej - bolo ho tam dosť (o mm viac, ako keď som ho po výmene kontroloval-menil som pred mesiacom). Nikde nič nekvapkalo, nevedel som čo s tým je. O 5 min som naštartoval, samozrejme sa ozval zvuk 1.4 TDI.

 - Nasledoval telefonát kamarátovi mechanikovi - podľa symptómov mal podozrenie na preskočenie reťaze, alebo na benzín v oleji. No nič, nechcel som riskovať zadretie motora, nasledoval odťah domov.

 - V pondelok ráno odťah ku mechanikovi - benzin v oleji nie je resp. olej bol v poriadku. Vyzeralo to na preskočenú reťaz. Prvé odhady výmena rozvodovej sady + dodatočne uvidíme po rozobratí motoru.
 - 3dni na to mi volá kamarát-mechanik, že sa mám dojsť pozrieť, ževraj na tomto motore to ešte nevidel:

1. rozvody relatívne v poriadku (nevyťahané - ale preventívne sa to dalo vymeniť)

2. Čerpadlo v poriadku.

3. Na vine bola reťaz olejového čerpadla, ktorá bola vyťahaná ako 20 ročná reťaz starého bycikla. (viď GIF) Bola taká vyťahaná, že začala drať ozubené koleso (cez ktoré je napojená na čerpadlo) a pravdepodobne keď mi vtedy motor 3x pípol a ukázal červený znak oleja, sa tá reťaz točila naprázdno resp. nepoháňala čerpadlo!

4. Dodatočné náklady: olej, filter, silikónové tesnenie, prípravok na výplach motora (keďže bol zanesený úlomkami z kolieska a karbónom), simering hriadeľa, chladiaca kvapalina atď. Materiál v cene 280 € .

Po víkende bude auto hotové, ozvem sa ako to dopadlo, ak bude záujem.

 

Radím všetkým majiteľom hore uvedeného motora (1.2 TSI CBZB 04/2012), aby neignorovali zvuky vychádzajúce spod kapoty, lebo sa im to nemusí v budúcnosti vyplatiť.

 

Andy, čerstvý člen fórumu skodahome

CBZB reťaž olejového čerpadla.gif

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.