JohanJFV Vloženo 24. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2014 Hele tu výměnu zvládne standardní člen, není to nic extra a za hodku to máš i kavou. K té olejové spotřebě 2.8 - do 380 000 km jsem téměř pořád dával 5w-30 (a každých 15t km ho měnil). Někdy kolem 350tkm to začalo víc žrát, 1l-2l na 5000km. Zjistil jsem, že jak to točím přes 4500 ot/min trošku víc to žere ten olej. Teď 5w-40 a mám to 2l na 15tkm :-) A honim to pořád :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka1990 Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Ahoj. Chlapy chci se zeptat, jaký díl myslíte tím půlměsícem na bok víka? Před rokem jsem to celé přetěsnil a kolem víka i u svíček je to dobré. Minulý víkend jsem si však všiml, dalšího průsaku. Je to ze zadu na hlavě na straně řidiče. Olej nahmatám spíš níž. Co navrhujete? Gufero vačky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacques. Vloženo 4. Září 2014 Sdílet Vloženo 4. Září 2014 Ano, gufera váčky protékají. Mám to samé. Pak to teče až na výfuky a smrdí to :-( Temhle motor a gufera... To je průser. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka1990 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Ahoj, tak jsem zjistil místo úniku. Gufera olej nepropouštějí (zatím). Problém představuje to černé víčko. Koupil jsem nové, ale je v tom otvoru volné. Měřil jsem nové i staré a staré má vnější průměr o cca 1,5mm větší. Teď nevím jestli jsem dostal zrovna špatný kus nebo se ještě musí dotěsnit? Když jste ho měnili drželo tam pevně? používali jste kolem něj ještě nějaký těsnící tmel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Jaky vicko??? Myslis to u nalevaciho otvoru? To musi pasovat, nevim co chces tmelit. Objednal jsi to na superba 2,8? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka1990 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Myslím toto http://www.cc-autodily.cz/zatka-hlavy-valcu?brand=Skoda&model=Superb Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacques. Vloženo 7. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2014 Tak jsem nechal vyměnit těsnění vík a nepomohlo to ničemu (teda jen to, že u svíček není olej). Auto stále žere olej a smrdí po spálenem oleji který teče zezadu hlav. Takže auto jsem dal mechanikovi na výměnu gufer ventilů, výměnu gufer vaček a vyčka hlav. Doufám, že test tlaku válcu bude dobrý a nebudou se dělat i pístní kroužky. Tohle bude pekelná investice :-( Tohle auto mi teda radost nedělá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukyluk Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Ty vole napříč motor V6 - to jsi mě pobavil . Gufera na vačkách moc neodcházejí, spíš těsnění víka ventilů a pak to vypadá, jako by to teklo kolem řemenic a dozadu a všude. Nic ven nemusí, u 2,8 je to nemoc. Je nutné koupit celou sadu na obě strany, v žádném případě nekupovat jen něco: čili koupit těsnění+brejličky (kolem svíček) a půlměsíce na bok víka. Výměnu zvládne i amatér, jediná rada je víka neutahovat na krev: prostě citovka. Ty víka u tohoto motoru vymyslel prostě nějaký soudruh, který nudou nevěděl, co na práci, tak vymyslel tenthle debilní tvar s půlměsíci. To píšu proto, že po utěsnění to za 100tis teče zase... Ale dá se to, musíme makat s matrošem, který je k dispozici tak jsem nakonec dospěl k tomu, že musím udělat těsnění kolem vík ventilů, chtěl jsem měnit svíčky a ve dvou dírách plno oleje, prosím tě díval jsem se na ty těsnění a našel jsem jako by to obvodové a ty tu píšeš ještě něco o brejličkách a půl měsících..mohl bys mi na to poslat třeba odkaz, nebo co tím vším myslíš..já myslel že koupím tohle těsnění 2x na každou stranu a hotovo http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/motor-prevodovka/motorove-dily/9977-tesneni-vika-superb-2002-2008-2-8-typ-motoru-amx-bbg.html a když už jsem u toho, myslíš, že je lepší udělat i nějáké ty gufera ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukyluk Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 Tak už jsem zjístil, že ty brejličky jsou kolem těch svíček ale né v každé sadě u toho jsou, třeba v cc autodily už jsem je našel každopádně ještě mi objasni ty půl měsíce, o které má jít a kde to cenově asi teda vychází nejlépe? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 21. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2014 nejlepší je koupit celou sadu na obě strany: těsnění+půlměsíce+brejličky Naposledy jsem bral Victor Reinz (půlměsíce by měly být v sadě, i když na foto nejsou, ale je dobré se samozřejmě zeptat dopředu), mají ho ve všech dostupných krámech (Kelly, Elit, asi i CC, atd) Ohledně cen, se spíš zaměř na slevy, nebo požádej kámoše, který někde slevu má. Nebo hledej na netu, třeba tohle je docela levné: http://www.amd-autodily.cz/motor/sada-tesneni-vika-ventilu-victor-reinz.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukyluk Vloženo 22. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2014 (editace) ok...zkusím ještě pohledat, kde to výjde nejlépe, každopádně těch 525kč je dost dobrá cena, protože co jsem už předtím shlédl, tak to bylo všechno kolem 550 a víš. Každopádně na ty půl měsíce se musím zeptat, zda tam jsou v těch sadách. A ještě k těm guferám..myslíš, že to má význam, když to bude rozdělané nechat je vyměnit ? myslím úplně všechny.. Editováno: 22. Listopad 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 23. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2014 Gufera bych měnil až v nutnějším případě (finančně náročnější) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 6. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2014 Jelikož tu nemáme like, tak jsem za se SUP1. Gufera bych řešil až naposled. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacques. Vloženo 28. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2014 Ja mam po výměně gufer a je po problému ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jacques. Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 (editace) Další byla výměna gufer v hlavách ze zadu jak jsou vackove hřídele. Jsou tam i takové krytky, víčka. To vše vyměnit. Pak dobře nasadit těsnění krytu a auto nesmrdí po spálené oleji ani nežere olej. Konečně je po problému. Editováno: 22. leden 2015, autor: Jacques. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke96 Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 (editace) Čau, tak mě 3 měsíce po koupi Supa 2.8 postihl úplně stejný problém a to je smrda a kouř od motoru, přišel jsem na to, že od někud teče olej na svody (pravá strana teče více), tak jsem se koukl ke svíčkám a krom jedný všechny utopené v oleji = z toho důvodu určitě nepravidelný chod motoru na volnoběh.Těsnění vík už mám objednané a přes týden to nějak udělám, takže doufám, že to bude zaviněné pouze tímto. Gufera určitě sám měnit nebudu, a do servisu se mi to hned dávat a nechat to přetěsnovat taky nechce, Jacquesco všechno ti v servisu měnili ? Díky za info Editováno: 28. Červen 2016, autor: Luke96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso.chapy Vloženo 1. Duben 2017 Sdílet Vloženo 1. Duben 2017 Ja som na tom takto chlapci (foto), zacal sem tam smrdet olej. Spotraba oleja 1 liter na cca 2000km. Musim dat vymenit tesnenia veka ventilov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dibla Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Ahoj panove, asi takevej nevhodnej dotaz. Jake oleje se daji do superba nalit? Co by se stalo, kdyby se tam nalil takovy 10w60? Melo by to nejaky ucinek proti mizeni oleje do motoru? Nechaval jsem komplet pretesnovat motor i s krouzkama a po 15 000 mi mizi asi 1l na 1000km. A ten smrad zamnou je děs... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso.chapy Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Ahoj, nemalo by sa stať nič, nájdeš oleje ktoré spĺňajú špecifikáciu pre požadovanú viskozitu. Oleje 10w60 su určene predovšetkým do viacventilových respektíve "športových" motorov. Bude hustejší aj po zohriatí, ale či to vyrieši tvoj problém, no neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Pokud věříš tomu "nemělo by se stát nic", tak ho tam klidně nalej, ale až se Ti něco zadře, tak se nediv. V Tvém případě bych spíš šel po tom, kdo dělal tu GO motoru, prt. je, zdá se, něco stále špatně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dibla Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 (editace) Chvili byl klid. Budu to muset vyresit. Jeste dotaz, kdyz to takto papka olej, co na to rikaji pri STK na emisich? Projde to? Editováno: 6. Duben 2017, autor: Dibla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 1l na 1000 km je ještě v "alibistické" normě výrobce, jestli to ale nějak extra smrdí, tak ta spotřeba bude vyšší. Dělal jsi i hlavu?, respektive vodítka ventilů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dibla Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Jj, hlavy byly obe na repasi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 před 3 hodinami, Dibla napsal: Chvili byl klid. Budu to muset vyresit. Jeste dotaz, kdyz to takto papka olej, co na to rikaji pri STK na emisich? Projde to? To je otázka, prt. s takovou spottřebou Ti to zcela jistě jde nespálené do výfuku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Hlavně to chce zjistit kudy ten olej zdrhá. Klidně v motoru můžeš mít prasklinu. Chce to prvně pořádnýho opraváře a ne borce co jen tupě vymění díly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.