Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, 

 už jsem zoufalý, pátý den projíždím fóra a zkouším všechny doporučené věci. Nový vzduchový a palivový filtr, vyčištěné palivové čerpadlo a nová cívka. Zdá se mi, že nemá dostatečný výkon. Prosím místní frajery, aby pomohly zoufalému řidiči.

 

EDIT:

Tak už to nestartuje vůbec. Seznam věcí co jsem vyměnil:

Filtr palivový

filtr vzduchový

palivové čerpadlozapalovací cívka

snímač otáček

snímač teploty chl. kapaliny

Prosím poraďte.. Už nevím co s tím.

Upraveno od Naftacek

videl by som to na špatné palivové čerpadlo...myslím,že podobné témy už tu sú

  • Autor

To je nedávno měněné, chlap od kterého jsem to koupil tam dával nové, staré mělo najeto 250tisic....

To, že je měněné a bylo nové neznamená, že už není špatné, když najelo málo kilometrů. Záleží od jakého výrobce bylo!!! Podobnou situaci jsem řešil, originál čerpadlo 150000 km, nové levné vydrželo cca 5000 km a bylo po něm. Znova výměna tentokrát za originál - šlape jak hodinky. Může to dělat i relé čerpadla v pojistkové skříni. Po otočení klíčku musí čerpadlo několik vteřin běžet.

Chtělo by to více informací o závadě, např. po chcípnutí jde nastartovat, ale nejde do otáčet - nikdo z nás nemá křišťálovou kouli.

  • Autor

Po chcípnutí, lze nahodit hned, občas musim čekat cca 20 sek. Po otočení klíčku čerpadlo vrčí... na volnoběh si brblá klidně 2 hodiny, otáčky stabilní...

niečo podobné som zažil u vozidla autoškoly ....vždy po ubehnutí približne rovnakej vzdialenosti motor zhasol....inštruktor si dal jedno :kol-34:  ,naštartoval a išiel ďalej 

  • Autor

Ok díky, super story:D  , ale moc mi to nepomohlo ..

JJ zažil jsem už tolikrát, že prodejce navykládal co vyměnil a nakonec to nebyla pravda. A tím spíše filtr paliva který se na feldě tak super mění.

  • Autor

Palivový filtr jsem měnil sám, vytáhnul jsem si ho k motoru... Dneska jdu se jdu podívat na škrticí klapku

 

EDIT:Tak škrticí klapka je čistá.. Neví někdo co s tím? Jel jsem to projet a nechala se i vytočit, ale při podřazování z 3 na 2 chcípla. Naskočila hned bez čekání. 
 

Upraveno od Wojnar
EDITuj příspěvky!!

Servis, napíchnout na VAG, změřit tlak paliva PŘED vstřikovačem, pak řešit další. Vidím to na tu pumpu v nádrži, malý % pradvěpodobnosti by bylo možný přičíst závadě v regulačním tlakovým ventilu - že se zničehož nic otevře a "odpustí" tlak v přívodním potrubí paliva zpátky do nádrže.

Mě to dělal Forman par km pak se zastavil někdy hned někdy po par sekundach chitil znovu a pak už jel normálně,v servisu škoda to bylo asi třikrát a nikdy nic nenašly nakonec jsem koupil Velfobin nalil do nádrže to asi opakoval ještě jednou a pak už to jezdilo normálně,takže to byla nejspíš voda v nádrži,u felicie jsem to už pak dával jednou ročně a do Fabky dávám něco podobného od Wins taky jednou ročně.

  • Autor

Tak jsem zoufalý opět. Uplně nové palivové čerpadlo, palivový filtr, vzduchový filtr, snímač otáček a vždy to chcípne ... Na nižší otáčky to jede, ale když přidám plyn chcípne to. Někdy to lze nahodit hned, jindy musim čekat 20s. 

já bych řekl že to bude lambda sonda která davá špatný signaly ŘJ. měl jsem stejný problémy vyměnil jsem ( čerpadlo, palivový filtr 2x, rozdělovač, palec, cívku,zapalovací kabely atd. )furt jsem nemohl najit problém pak jsem zjisitil že mi to dělá jen když je mokro nebo vlhko. no a a v lete odešla už uplně... máš černé svíčky??

  • Autor

Černé svíčky nemám.. Zkusim sehnat lambda sondu a dám vědet. Jinak Děkuji moc za pomoc

lambda by mohla byť uložená aj v závade RJ motora..

  • Autor

Tak jsem to zkontroloval ještě jednou a svíčky jsou morké a rozdělovač háže pouze jednu jiskru a konec.. 

Jak "jednu jiskru" ??? To si myslíš, že na svíčkách to jiskří jako kulomet?

 

Jestli ale jiskru dává JEN 1 VÝVOD = 1 KABEL z rozdělovače, musíš vyměnit víčko rozdělovače a pro jistotu i všecky kabely. Kontrolní postup - vytáhnout kabel z prostřední jímky víčka, konec přiblížit ke kostře a zastartovat - když konec háže 2x za otáčku jiskry, je zapaltrafo OK a závada je jen ve víčku. Nejspíš tam je vypálená cestička, kterou si časem udělaly v prachu svodový výboje - bakelit zuhelnatěl a uhlík je poměrně dobrej vodič, takže svádí vn na kostru. 

VÍČKO S VYPÁLENOU SVODOVOU CESTIČKOU SE MUSÍ BEZPODMÍNEČNĚ VYMĚNIT -  JE NEOPRAVITELNÝ. Pro jistotu vyměň zároveň s víčkem i palec a všecky kabely i s koncovýma "fajfkama".

  • Autor

Tak sem dojel koupit cívku, kabely, víčko rozdělovače, svíčky a palec. Zkoušel jsem cívku, jestli dává jiskru na kostře a někdy dávala někdy ne, spíš ne. Proto se ptám odkaď bere cívka impuls k zapalování? 

Cívku zásadně NEZKOUŠET BEZ SVÍČKY - jen svíčka přiložená závitem na HOLEJ KOV motoru (třeba na bok bloku) zaručuje vybití impulsu vysokýho napětí bez nebezpečí, že probije izolaci právě na cívce. Řídicí impuly jdou po obyčejným kabelu z ŘJ motoru do toho plochýho segmentu, kterej je mezi samotným zapaltrafem a podběhem - v něm je výkonovej spínací tranzistor a celý to slouží jako jeho chladicí plocha. Cívku nastrčíš na kontakty a tím ji zapojíš. Vysoký napětí se vede přímo vn kabelem na rozdělovač. Když potřebuješ zapaltrafo vyzkoušet, stačí na kabel co patří mezi cívku a rozdělovač našroubovat místo koncovky pro rozdělovač koncovku na svíčku, zacvaknout do ní svíci a tu položit na kov spojenej s kostrou - takhle připojená svíce má dávat 2 jiskry na 1 otáčku motoru.

  • Autor

tak jsem to udělal podle vašeho návodu a svíčka jiskřila 2x za otáčku motoru. Zapojil jsem to tedy do rozdělovače a při startování to pouze škitlo.

Edit: Ted jsem to zkoušel znovu a svíčka zajiskřila pouze jednou a konec. Nešla by telefonická komunikace ? 

Upraveno od Naftacek

To už vidím jednodušší zavézt auto k někomu, kdo rozumí autoelektronice a má na to vybavení. Čeho chceš dosáhnout, když řeknu že se má změřit to a tamto, ale ty na to nemáš měřák? Já vím, je to na draka jezdit se starým autem do servisu kvůli (možná) prkotině, ale tohle prostě bez určitýho vybavení a úrovně znalostí ani po telefonu opravit nejde. Některý věci je prostě potřeba vidět a slyšet na vlastní čidla (smyslový orgány)...

 

Kde bydlíš? Možná bych dokázal poradit někoho z kolegů bastlířů, kdo by se na to podíval.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Karle, Drmoul ... nejdřív jsem si myslel že je to fake :kol-46: , ale ono to fakt existuje ... kousek od Mariánek ... lázní :kol-28:

Tak to sorry, tam nikoho přímo poradit nemůžu, jak já, tak Malta to máme přes 350 km - tohle bude opravdu práce pro nějakej servis poblíž...

  • Autor

Tak jsem si na pomoc zavolal místního mechanika a po 2 sec. řekl, špatná cívka i když je nová. Jdu si zítra vypůjčit novou cívku. Děkuji za rady. Jinak Drmoul neni fake :D 

A hlavně - až budeš zkoušet tu další špulku, NESMÍŠ JI ZKOUŠET JEN TAK NA KUS KABELU!!!! Musíš tam mít svíčku a závit tý svíčky ukostřenej, jinak naindukovaný vn prorazí izolaci a během 2-5 vteřin z úplně nový špulky spácháš zmetek!!! Zapaltrafo Bosch u BMM dává takový napětí, že když nemá jiskřiště s max. 1,5mm mezerou (jakákoliv funkční svíčka), tak se probije izolace a je to v prdeli!!!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.