Přejít na obsah

1,3BMM po ujetí 2km chcípne


Naftacek

Doporučené příspěvky

Dobrý den, 

 už jsem zoufalý, pátý den projíždím fóra a zkouším všechny doporučené věci. Nový vzduchový a palivový filtr, vyčištěné palivové čerpadlo a nová cívka. Zdá se mi, že nemá dostatečný výkon. Prosím místní frajery, aby pomohly zoufalému řidiči.

 

EDIT:

Tak už to nestartuje vůbec. Seznam věcí co jsem vyměnil:

Filtr palivový

filtr vzduchový

palivové čerpadlozapalovací cívka

snímač otáček

snímač teploty chl. kapaliny

Prosím poraďte.. Už nevím co s tím.

Editováno: , autor: Naftacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že je měněné a bylo nové neznamená, že už není špatné, když najelo málo kilometrů. Záleží od jakého výrobce bylo!!! Podobnou situaci jsem řešil, originál čerpadlo 150000 km, nové levné vydrželo cca 5000 km a bylo po něm. Znova výměna tentokrát za originál - šlape jak hodinky. Může to dělat i relé čerpadla v pojistkové skříni. Po otočení klíčku musí čerpadlo několik vteřin běžet.

Chtělo by to více informací o závadě, např. po chcípnutí jde nastartovat, ale nejde do otáčet - nikdo z nás nemá křišťálovou kouli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivový filtr jsem měnil sám, vytáhnul jsem si ho k motoru... Dneska jdu se jdu podívat na škrticí klapku

 

EDIT:Tak škrticí klapka je čistá.. Neví někdo co s tím? Jel jsem to projet a nechala se i vytočit, ale při podřazování z 3 na 2 chcípla. Naskočila hned bez čekání. 
 

Editováno: , autor: Wojnar
EDITuj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servis, napíchnout na VAG, změřit tlak paliva PŘED vstřikovačem, pak řešit další. Vidím to na tu pumpu v nádrži, malý % pradvěpodobnosti by bylo možný přičíst závadě v regulačním tlakovým ventilu - že se zničehož nic otevře a "odpustí" tlak v přívodním potrubí paliva zpátky do nádrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to dělal Forman par km pak se zastavil někdy hned někdy po par sekundach chitil znovu a pak už jel normálně,v servisu škoda to bylo asi třikrát a nikdy nic nenašly nakonec jsem koupil Velfobin nalil do nádrže to asi opakoval ještě jednou a pak už to jezdilo normálně,takže to byla nejspíš voda v nádrži,u felicie jsem to už pak dával jednou ročně a do Fabky dávám něco podobného od Wins taky jednou ročně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych řekl že to bude lambda sonda která davá špatný signaly ŘJ. měl jsem stejný problémy vyměnil jsem ( čerpadlo, palivový filtr 2x, rozdělovač, palec, cívku,zapalovací kabely atd. )furt jsem nemohl najit problém pak jsem zjisitil že mi to dělá jen když je mokro nebo vlhko. no a a v lete odešla už uplně... máš černé svíčky??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak "jednu jiskru" ??? To si myslíš, že na svíčkách to jiskří jako kulomet?

 

Jestli ale jiskru dává JEN 1 VÝVOD = 1 KABEL z rozdělovače, musíš vyměnit víčko rozdělovače a pro jistotu i všecky kabely. Kontrolní postup - vytáhnout kabel z prostřední jímky víčka, konec přiblížit ke kostře a zastartovat - když konec háže 2x za otáčku jiskry, je zapaltrafo OK a závada je jen ve víčku. Nejspíš tam je vypálená cestička, kterou si časem udělaly v prachu svodový výboje - bakelit zuhelnatěl a uhlík je poměrně dobrej vodič, takže svádí vn na kostru. 

VÍČKO S VYPÁLENOU SVODOVOU CESTIČKOU SE MUSÍ BEZPODMÍNEČNĚ VYMĚNIT -  JE NEOPRAVITELNÝ. Pro jistotu vyměň zároveň s víčkem i palec a všecky kabely i s koncovýma "fajfkama".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cívku zásadně NEZKOUŠET BEZ SVÍČKY - jen svíčka přiložená závitem na HOLEJ KOV motoru (třeba na bok bloku) zaručuje vybití impulsu vysokýho napětí bez nebezpečí, že probije izolaci právě na cívce. Řídicí impuly jdou po obyčejným kabelu z ŘJ motoru do toho plochýho segmentu, kterej je mezi samotným zapaltrafem a podběhem - v něm je výkonovej spínací tranzistor a celý to slouží jako jeho chladicí plocha. Cívku nastrčíš na kontakty a tím ji zapojíš. Vysoký napětí se vede přímo vn kabelem na rozdělovač. Když potřebuješ zapaltrafo vyzkoušet, stačí na kabel co patří mezi cívku a rozdělovač našroubovat místo koncovky pro rozdělovač koncovku na svíčku, zacvaknout do ní svíci a tu položit na kov spojenej s kostrou - takhle připojená svíce má dávat 2 jiskry na 1 otáčku motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to udělal podle vašeho návodu a svíčka jiskřila 2x za otáčku motoru. Zapojil jsem to tedy do rozdělovače a při startování to pouze škitlo.

Edit: Ted jsem to zkoušel znovu a svíčka zajiskřila pouze jednou a konec. Nešla by telefonická komunikace ? 

Editováno: , autor: Naftacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už vidím jednodušší zavézt auto k někomu, kdo rozumí autoelektronice a má na to vybavení. Čeho chceš dosáhnout, když řeknu že se má změřit to a tamto, ale ty na to nemáš měřák? Já vím, je to na draka jezdit se starým autem do servisu kvůli (možná) prkotině, ale tohle prostě bez určitýho vybavení a úrovně znalostí ani po telefonu opravit nejde. Některý věci je prostě potřeba vidět a slyšet na vlastní čidla (smyslový orgány)...

 

Kde bydlíš? Možná bych dokázal poradit někoho z kolegů bastlířů, kdo by se na to podíval.

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A hlavně - až budeš zkoušet tu další špulku, NESMÍŠ JI ZKOUŠET JEN TAK NA KUS KABELU!!!! Musíš tam mít svíčku a závit tý svíčky ukostřenej, jinak naindukovaný vn prorazí izolaci a během 2-5 vteřin z úplně nový špulky spácháš zmetek!!! Zapaltrafo Bosch u BMM dává takový napětí, že když nemá jiskřiště s max. 1,5mm mezerou (jakákoliv funkční svíčka), tak se probije izolace a je to v prdeli!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...