Publikováno Leden 21, 201411 r Dobrý den, už jsem zoufalý, pátý den projíždím fóra a zkouším všechny doporučené věci. Nový vzduchový a palivový filtr, vyčištěné palivové čerpadlo a nová cívka. Zdá se mi, že nemá dostatečný výkon. Prosím místní frajery, aby pomohly zoufalému řidiči. EDIT: Tak už to nestartuje vůbec. Seznam věcí co jsem vyměnil: Filtr palivový filtr vzduchový palivové čerpadlozapalovací cívka snímač otáček snímač teploty chl. kapaliny Prosím poraďte.. Už nevím co s tím. Upraveno Únor 7, 201411 r od Naftacek
Leden 21, 201411 r Autor To je nedávno měněné, chlap od kterého jsem to koupil tam dával nové, staré mělo najeto 250tisic....
Leden 21, 201411 r To, že je měněné a bylo nové neznamená, že už není špatné, když najelo málo kilometrů. Záleží od jakého výrobce bylo!!! Podobnou situaci jsem řešil, originál čerpadlo 150000 km, nové levné vydrželo cca 5000 km a bylo po něm. Znova výměna tentokrát za originál - šlape jak hodinky. Může to dělat i relé čerpadla v pojistkové skříni. Po otočení klíčku musí čerpadlo několik vteřin běžet. Chtělo by to více informací o závadě, např. po chcípnutí jde nastartovat, ale nejde do otáčet - nikdo z nás nemá křišťálovou kouli.
Leden 21, 201411 r Autor Po chcípnutí, lze nahodit hned, občas musim čekat cca 20 sek. Po otočení klíčku čerpadlo vrčí... na volnoběh si brblá klidně 2 hodiny, otáčky stabilní...
Leden 21, 201411 r niečo podobné som zažil u vozidla autoškoly ....vždy po ubehnutí približne rovnakej vzdialenosti motor zhasol....inštruktor si dal jedno ,naštartoval a išiel ďalej
Leden 22, 201411 r JJ zažil jsem už tolikrát, že prodejce navykládal co vyměnil a nakonec to nebyla pravda. A tím spíše filtr paliva který se na feldě tak super mění.
Leden 22, 201411 r Autor Palivový filtr jsem měnil sám, vytáhnul jsem si ho k motoru... Dneska jdu se jdu podívat na škrticí klapku EDIT:Tak škrticí klapka je čistá.. Neví někdo co s tím? Jel jsem to projet a nechala se i vytočit, ale při podřazování z 3 na 2 chcípla. Naskočila hned bez čekání. Upraveno Leden 22, 201411 r od Wojnar EDITuj příspěvky!!
Leden 25, 201411 r Servis, napíchnout na VAG, změřit tlak paliva PŘED vstřikovačem, pak řešit další. Vidím to na tu pumpu v nádrži, malý % pradvěpodobnosti by bylo možný přičíst závadě v regulačním tlakovým ventilu - že se zničehož nic otevře a "odpustí" tlak v přívodním potrubí paliva zpátky do nádrže.
Leden 27, 201411 r Mě to dělal Forman par km pak se zastavil někdy hned někdy po par sekundach chitil znovu a pak už jel normálně,v servisu škoda to bylo asi třikrát a nikdy nic nenašly nakonec jsem koupil Velfobin nalil do nádrže to asi opakoval ještě jednou a pak už to jezdilo normálně,takže to byla nejspíš voda v nádrži,u felicie jsem to už pak dával jednou ročně a do Fabky dávám něco podobného od Wins taky jednou ročně.
Leden 30, 201411 r Autor Tak jsem zoufalý opět. Uplně nové palivové čerpadlo, palivový filtr, vzduchový filtr, snímač otáček a vždy to chcípne ... Na nižší otáčky to jede, ale když přidám plyn chcípne to. Někdy to lze nahodit hned, jindy musim čekat 20s.
Leden 31, 201411 r já bych řekl že to bude lambda sonda která davá špatný signaly ŘJ. měl jsem stejný problémy vyměnil jsem ( čerpadlo, palivový filtr 2x, rozdělovač, palec, cívku,zapalovací kabely atd. )furt jsem nemohl najit problém pak jsem zjisitil že mi to dělá jen když je mokro nebo vlhko. no a a v lete odešla už uplně... máš černé svíčky??
Únor 3, 201411 r Autor Černé svíčky nemám.. Zkusim sehnat lambda sondu a dám vědet. Jinak Děkuji moc za pomoc
Únor 11, 201411 r Autor Tak jsem to zkontroloval ještě jednou a svíčky jsou morké a rozdělovač háže pouze jednu jiskru a konec..
Únor 11, 201411 r Jak "jednu jiskru" ??? To si myslíš, že na svíčkách to jiskří jako kulomet? Jestli ale jiskru dává JEN 1 VÝVOD = 1 KABEL z rozdělovače, musíš vyměnit víčko rozdělovače a pro jistotu i všecky kabely. Kontrolní postup - vytáhnout kabel z prostřední jímky víčka, konec přiblížit ke kostře a zastartovat - když konec háže 2x za otáčku jiskry, je zapaltrafo OK a závada je jen ve víčku. Nejspíš tam je vypálená cestička, kterou si časem udělaly v prachu svodový výboje - bakelit zuhelnatěl a uhlík je poměrně dobrej vodič, takže svádí vn na kostru. VÍČKO S VYPÁLENOU SVODOVOU CESTIČKOU SE MUSÍ BEZPODMÍNEČNĚ VYMĚNIT - JE NEOPRAVITELNÝ. Pro jistotu vyměň zároveň s víčkem i palec a všecky kabely i s koncovýma "fajfkama".
Únor 12, 201411 r Autor Tak sem dojel koupit cívku, kabely, víčko rozdělovače, svíčky a palec. Zkoušel jsem cívku, jestli dává jiskru na kostře a někdy dávala někdy ne, spíš ne. Proto se ptám odkaď bere cívka impuls k zapalování?
Únor 12, 201411 r Cívku zásadně NEZKOUŠET BEZ SVÍČKY - jen svíčka přiložená závitem na HOLEJ KOV motoru (třeba na bok bloku) zaručuje vybití impulsu vysokýho napětí bez nebezpečí, že probije izolaci právě na cívce. Řídicí impuly jdou po obyčejným kabelu z ŘJ motoru do toho plochýho segmentu, kterej je mezi samotným zapaltrafem a podběhem - v něm je výkonovej spínací tranzistor a celý to slouží jako jeho chladicí plocha. Cívku nastrčíš na kontakty a tím ji zapojíš. Vysoký napětí se vede přímo vn kabelem na rozdělovač. Když potřebuješ zapaltrafo vyzkoušet, stačí na kabel co patří mezi cívku a rozdělovač našroubovat místo koncovky pro rozdělovač koncovku na svíčku, zacvaknout do ní svíci a tu položit na kov spojenej s kostrou - takhle připojená svíce má dávat 2 jiskry na 1 otáčku motoru.
Únor 12, 201411 r Autor tak jsem to udělal podle vašeho návodu a svíčka jiskřila 2x za otáčku motoru. Zapojil jsem to tedy do rozdělovače a při startování to pouze škitlo. Edit: Ted jsem to zkoušel znovu a svíčka zajiskřila pouze jednou a konec. Nešla by telefonická komunikace ? Upraveno Únor 12, 201411 r od Naftacek
Únor 12, 201411 r To už vidím jednodušší zavézt auto k někomu, kdo rozumí autoelektronice a má na to vybavení. Čeho chceš dosáhnout, když řeknu že se má změřit to a tamto, ale ty na to nemáš měřák? Já vím, je to na draka jezdit se starým autem do servisu kvůli (možná) prkotině, ale tohle prostě bez určitýho vybavení a úrovně znalostí ani po telefonu opravit nejde. Některý věci je prostě potřeba vidět a slyšet na vlastní čidla (smyslový orgány)... Kde bydlíš? Možná bych dokázal poradit někoho z kolegů bastlířů, kdo by se na to podíval. Upraveno Únor 12, 201411 r od Ekkar_z_Bastlírny
Únor 12, 201411 r Karle, Drmoul ... nejdřív jsem si myslel že je to fake , ale ono to fakt existuje ... kousek od Mariánek ... lázní
Únor 12, 201411 r Tak to sorry, tam nikoho přímo poradit nemůžu, jak já, tak Malta to máme přes 350 km - tohle bude opravdu práce pro nějakej servis poblíž...
Únor 12, 201411 r Autor Tak jsem si na pomoc zavolal místního mechanika a po 2 sec. řekl, špatná cívka i když je nová. Jdu si zítra vypůjčit novou cívku. Děkuji za rady. Jinak Drmoul neni fake
Únor 12, 201411 r A hlavně - až budeš zkoušet tu další špulku, NESMÍŠ JI ZKOUŠET JEN TAK NA KUS KABELU!!!! Musíš tam mít svíčku a závit tý svíčky ukostřenej, jinak naindukovaný vn prorazí izolaci a během 2-5 vteřin z úplně nový špulky spácháš zmetek!!! Zapaltrafo Bosch u BMM dává takový napětí, že když nemá jiskřiště s max. 1,5mm mezerou (jakákoliv funkční svíčka), tak se probije izolace a je to v prdeli!!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.