Přejít na obsah

1.4 mpi 50kw - motor poškubává a má malý výkon


P741

Doporučené příspěvky

Ony ty naše MPIčka jsou žravý od přírody :) ale někdy, když člověk chce dá se s tím jet krásně a za levno.. tu spotřebu ovlivňují jak pneu, tak teplota a spuštěný komponenty jako právě ty větráky, to si zkus při vypnutým motoru, ale zapnutým klíčku jestli to fouká i na nule.. přezuj na letní, už je čas. Já by měl vlastně taky..:D

 

Pokud jde o kód motoru, přesněji ti to poví DP, tam to snad lze také dohledat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Zdar chlapi. Mám asi stejný problém. Mám taky motor s el. klapkou. Vyměnili jsme všechny filtry (olej, palivo, kabina, vzduch..), je přebroušená hlava, nové těsnění, atd, atd..nový termostat, snad i snímač na vačce, zkontrolovaný komplet výfuk vč katu, lambdy ok, nová zapalovací cívka, nové svíce, nové rozvody, nový chladič.... a ta sviňa furt nejede a žere i trávu kolem cesty! Diag. nepíše žádnou chybu, vše je jak má...nebo spíš jak by mělo být..palivové čerpadlo tlačí dobře, ve válcích jsou prý tlaky taky ok... Už jsme pomalu v koncích..

Auto má tak poloviční výkon, kolem 2500 ot. pocukává a hrozně to žere, kolem 10l/100km... Napadá vás něco? Já bych řekl, že co se dalo vyměnit, jsme vyměnili :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvůli pedálu by to nežralo 10l/100km.

 

Spotřeba = je řízení vstřikování + palivo. 

 

Na klapce je snímač tlaku, je ok? Netěsnost a přisávání falešného vzduchu?

 

Neprotékají vstřiky? Spotřebu ukazuje palubák? Máš spotřebu spočítanou od tankování k tankování? Jinak opravdu netuším. 

 

Já mám najeto 231 000 km a jezdím za průměr cca7,2 - 7,5l s climatronicem, v podstatě mám klimu zapnutou neustále. Bez ní mi to jezdilo za 6,5l.

 

Elektronická klapka původní, zapalovací lišta původní, lambda 2x původní, palivové čerpadlo původní, vstřiky původní.

 

Dělané těsnění pod hlavou 2x a repas halvy, rozvody 1x. Jinak klasická údžba, destičky, kotouče, olej, filtry a spousta dodělaný elektriky včetně celé klimy. A teď ještě bude výměna oleje v převodovce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele já nejsem žádnej expert a ani netuším, čím by to mohlo být, ale potom co si všechno vyměnil, mě napadá taky pouze již vyměnit mechanika :), ale samozřejmě ho neznám, tak není fér urážet jeho práci. Rozhodně ale stojí za to, zkusit někoho jiného, popsat celý příběh a pak se uvidí. Přece nemůžeš vyměnit všechno v autě a nevyřešit problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to zapeklitá závada teda,není to vždy pravidlem,ale jak je diagnostika v pohodě,tak bych se pídil po mech. závadě. Já měl třeba v hodně dávné minulosti střelené těsnění pod sacím potrubím na feldě a potrápilo to 2 automechaniky! Taky se vše vyměnilo,tlaky motoru OK a ne a ne motor normálně jet. kolikrát to je vážně jen blbost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...