Combi2002 Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Ahoj, kde jsi našel na AQW motor mechanicky řízenou klapku? Můžeš prosím poslat odkaz? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 9. Duben 2014 Sdílet Vloženo 9. Duben 2014 Ony ty naše MPIčka jsou žravý od přírody ale někdy, když člověk chce dá se s tím jet krásně a za levno.. tu spotřebu ovlivňují jak pneu, tak teplota a spuštěný komponenty jako právě ty větráky, to si zkus při vypnutým motoru, ale zapnutým klíčku jestli to fouká i na nule.. přezuj na letní, už je čas. Já by měl vlastně taky.. Pokud jde o kód motoru, přesněji ti to poví DP, tam to snad lze také dohledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 (editace) Studený 1.4MPI AQW poškubává na 1ku a 2ku (spíš jak má díru - nereaguje na plyn), ale jak se ohřeje tak to zmizí. Čím to může být??? Svíčky nové, filtry také. Editováno: 14. Květen 2014, autor: kačer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 jestli poškubává když jedeš krokem se studeným motorem, tak je to normální... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 2. Červen 2014 Sdílet Vloženo 2. Červen 2014 jestli poškubává když jedeš krokem se studeným motorem, tak je to normální... Ne ne po nastartování má tendenci chcípnout jako když má dojít benzín, teplý je to vpohodě!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 Diagnostika hlasi nejaku chybu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 3. Červen 2014 Sdílet Vloženo 3. Červen 2014 zkus základy, svíčky, filtry, škrtící klapku... možná sonda, nevím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Lipina Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Zdar chlapi. Mám asi stejný problém. Mám taky motor s el. klapkou. Vyměnili jsme všechny filtry (olej, palivo, kabina, vzduch..), je přebroušená hlava, nové těsnění, atd, atd..nový termostat, snad i snímač na vačce, zkontrolovaný komplet výfuk vč katu, lambdy ok, nová zapalovací cívka, nové svíce, nové rozvody, nový chladič.... a ta sviňa furt nejede a žere i trávu kolem cesty! Diag. nepíše žádnou chybu, vše je jak má...nebo spíš jak by mělo být..palivové čerpadlo tlačí dobře, ve válcích jsou prý tlaky taky ok... Už jsme pomalu v koncích.. Auto má tak poloviční výkon, kolem 2500 ot. pocukává a hrozně to žere, kolem 10l/100km... Napadá vás něco? Já bych řekl, že co se dalo vyměnit, jsme vyměnili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Ahoj,sakra tak čtu že jsi poskládal z nových dílů vlastně celé auto! To se mi ani nechce věřit že to nejede. Kdo ti dělal rozvody? Byl to člověk znalý? A co startovaní? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Lipina Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 Rozvody dělal zkušený klučina, dělal to už milionkrát..dělá hlavně motory, tak to má v malíku...ale jsme z toho fakt už v pasti.. Startování v pohodě.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 (editace) Vstřiky? ŘJ motoru? Pedál plynu? To jediné ještě není vyměněné Začínám si víc a víc vážit svého neproblémového auta Editováno: 30. Červenec 2014, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Lipina Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 To by napsala diag ne? Teda kromě asi pedálu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 Kvůli pedálu by to nežralo 10l/100km. Spotřeba = je řízení vstřikování + palivo. Na klapce je snímač tlaku, je ok? Netěsnost a přisávání falešného vzduchu? Neprotékají vstřiky? Spotřebu ukazuje palubák? Máš spotřebu spočítanou od tankování k tankování? Jinak opravdu netuším. Já mám najeto 231 000 km a jezdím za průměr cca7,2 - 7,5l s climatronicem, v podstatě mám klimu zapnutou neustále. Bez ní mi to jezdilo za 6,5l. Elektronická klapka původní, zapalovací lišta původní, lambda 2x původní, palivové čerpadlo původní, vstřiky původní. Dělané těsnění pod hlavou 2x a repas halvy, rozvody 1x. Jinak klasická údžba, destičky, kotouče, olej, filtry a spousta dodělaný elektriky včetně celé klimy. A teď ještě bude výměna oleje v převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wyder Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 Hele já nejsem žádnej expert a ani netuším, čím by to mohlo být, ale potom co si všechno vyměnil, mě napadá taky pouze již vyměnit mechanika , ale samozřejmě ho neznám, tak není fér urážet jeho práci. Rozhodně ale stojí za to, zkusit někoho jiného, popsat celý příběh a pak se uvidí. Přece nemůžeš vyměnit všechno v autě a nevyřešit problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Lipina Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 Jasně, taky mě to napadlo Ale ten klučina se mi stará o všechny auta a vždycky super... Ale asi zkusím tentokrát jiný pohled..fakt je tam skoro všechno nové a furt to nejede... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 Je to zapeklitá závada teda,není to vždy pravidlem,ale jak je diagnostika v pohodě,tak bych se pídil po mech. závadě. Já měl třeba v hodně dávné minulosti střelené těsnění pod sacím potrubím na feldě a potrápilo to 2 automechaniky! Taky se vše vyměnilo,tlaky motoru OK a ne a ne motor normálně jet. kolikrát to je vážně jen blbost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2014 Něco o vysoké spotřebě je zde, třeba tam najdeš nějakou inspiraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Lipina Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Ještě to celé prolezu, každou škvíru.. Po rozvodech to sice jede trochu líp, ale pořád tam těch 50kw prostě není... Když to porovnám s feldou 50kw, tak je rozdíl znatelný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Lipina Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Takže..ještě jsem vyměnil těsnění pod klapkou i nad ní a jede to zase o trochu líp...asi to vezmu na brzdu, jestli od těch 50kw nečekám příliš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.